Beya boya guzel olur. Beyazin parkelerden dolayi cig durdugunu dusunursen kapi kolunu altin rengi gibi alirsin ozaman takim gjbi olur uyar.
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Söyle söyleyeyim. Koskoca evde sadece salonun parkesi boyle. 3 tane yatak odasi var ucude beyaz parkeli sadece salon kaldi. Buyuk oldugu icin pahali tutar diye kaldikca kaldi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Koyu kahve tonu daha yakışacaktır. Kapılarınız model olarak çok güzel bence bir de kapı kolları değişirse mükemmel olur
Kapi kollarini degistirecegim eger boyarsam. Birde camlara citadan model yapabilirim
Bizim de kapılar bu renkti kendim boyadım yeni gibi oldu
Gercektenmi. Resmini atarmisin evdeysen boyanmis hali nasil duruyor merak ettim. Buradan hizli resim atabilirsin istersen 🙏🙏
Evde değilim gidince atayım 🙃
Biri orjinal durmuyor yazmisda, dogrumu. Millet dalga gecermi kapiyi boyamislar diye
Burada mısın foto atayım gör orjinal mi değil mi
Burdayim, yolla bakim
https://www.hizliresim.com/am1icfa
Aa cok guzel gorunuyor, güzel boyanmis. Parkelerinizde guzel bizim parkelerde bok rengi ahahahjaj beyaz cok cıg dururmu
Yok kötü durmaz neden dursun , iyi olur hatta
Kac yil oldu boyayali. Atma vs oldumu. Birde ne kadara maal olur bi fikrin var mı
Geçen sene boyadım , bu sene alt katı da böyle boyadım 500-600 tl ye boya rulo fırça aldım kendim boyadım
Kac kapi icin bu kadar tuttu. Bizde 7 kapi var. Trendyoldan aliniyormu bu boya
4 kapı 5 kapı için 2-3 litre falan yeter
Çok orijinal görünüyor ve ayrıca kendine has bir havası var kapının hiç dokunma, kapıyla aranadaki duygusal bağı güçlendirmek için konuş onunla
Bence daha hoş olur, renklerin de insanın psikolojisi üzerinde etkisi oluyor, beyaz huzur veren ve evi daha geniş gösteren bir renk
Kaka ne olum ya en son 15 yıl önce duymuştum desene bok rengi diye
Bok yazinca sansurmuyolardi onceden simdi sansur yok ahahahhs
Bilmiyorum ki yeniyim ben
Beya boya guzel olur. Beyazin parkelerden dolayi cig durdugunu dusunursen kapi kolunu altin rengi gibi alirsin ozaman takim gjbi olur uyar.
Söyle söyleyeyim. Koskoca evde sadece salonun parkesi boyle. 3 tane yatak odasi var ucude beyaz parkeli sadece salon kaldi. Buyuk oldugu icin pahali tutar diye kaldikca kaldi
Yaptinmi
Yok yapmadim daha. Havalar cok sicak eve geldigimde kan ter icinde yorgun oluyorum, hic halim kalmiyor. Kışın yaparim buyuk bi ihtimal
İyide olmaz. Yazin yapman lazim. Kisin yaparsan boya akar onu kurutamazsin tatlim
Yazin sicaga neme akmazmi
Yazin cabuk kurur kisin kurumaz. Akar
Kac yasindasin
ev sizin değilse boşa masraf bence hiç uğraşmayın bu defa parkeler sırıtır koyu kahve
Önce bir zımpara atıp üstüne beyaz boya vernik atarsanız çok güzel olur
Ay evet vernikle pırıl pıril parlar. Evde boyle 7 kapi var. Ne kadar boya ve ne kadara maal olur
Ne kadar boya gider bilemem ama eğer ki zımpara atıp boya yaparsanız daha az gider ama zımpara atmadan beyaz boya vurursaniz daha çok gider
Ben evde aynı şekilde zımpara atıp boya yapıp vernik atmıştım çok tutmamisti
Anladim tesekkurler
Rica ederim
Evet saçma durur orijinal daha iyi
Mobilyalarya uymuyor
Kırık beyaza ya da açık gri hoş olabilir
Bütün kapılar beyaz olursa olur tabiki.
Şuanki halinden kat kat güzel olur
Kaka rengi hahjajaja iyi güldüm valla
Bence beyaz güzel olur açar evi
Bu kapılar kaldı daha
Ev cok buyuk kocaman ama 30 yillik falan
Beyaza boyarsanirz alltan izi kalabilir
3 5 kat atarsam eger iz kalirmi
Ne kadar atsanda kalır bence
Yoo beyaz yapanlar var çok güzel de duruyor
Koltuklar ne renk
Yesil ve gri karisimi, cok hafif detaylarda gold var
O zaman beyaz yakışır
Ahahaha sorun olmaz
Biyat
boyatabilirsiniz
Beyaza boya yarın
Güzel olur
Elit durur.