Mahallemizde yaşanılan elektrik kesintisi sonrası, komşularımıza gelmesine rağmen, kesinti bizde iki gün daha devam etti. Sigortaları aç kapa yaptık düzelmedi, ben bu işlerden anlamam.
Evimizin yarısında elektrik vardı, yarısında yoktu, arka bölgedeki priz çalışmıyor, mutfaktaki çalışıyor, tepe lambaları yanmıyor, buzdolabı çalışmayı durdursa bile gece lambası çalışıyor? Değişik şeyler oluyordu😅
Kısa süreliğine, akrabamızın evinde kalıyoruz, tredaşı aradık, apartman içindeki sigorta kutusunda 3 kabloyu (kırmızı beyaz siyah, maviye dokunmadılar) yandaki kutuya bağladılar. Geçici bir çözüm ürettiklerini ve elektrikçi cagirmamiz gerektiğini söylediler. Aciliyeti nedir bilmiyorum, şu an elektrik var.
Arıza yapan kutunun adı ne bilmiyorum, iki kadın öğrenci diyip kazıklanmayalım. Beni bir bilgilendirin isterim.
Fotoğraftaki sağdaki kutu yakın zamanda yenilenmiş akrabamız tarafından, soldaki kutu arıza çıkarandı. (Tredaş öyle söyledi)

Biraz internette araştırdım, kaçak akım rölesi mıdır bu soldaki kutunun adı?
İlgilenen olur umarım, şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sağda ki otomatik valfi sanırım. Solda ki sigorta.
Tek faz geliyor olabılır. O arıza sizin yapabılecegınız bir şey değil. Elektrıkcı detaylı bakıp arızayı giderecek
Kontrol kalemiyle bak bi sonra anlayan biri baksın
Nerdesin değiştireyim 😃
Kaçak olabilir