Gizli Üye(30-35)+1 yılTencedere kaynayan suyun icine yumsatici koy ve kaynat
015 Yorumla- +1 yıl
İnşallah anlamazlaar
- +1 yıl
Birazcık gitti kokuuu
Cevap sahibi+1 yılKaynatmaya devam et
- +1 yıl
Allah razı olsun koku gitti ağzım sigara kokuyor şimdi 😂
Cevap sahibi+1 yılGit nane veya maydonoz cigne 😅
Cevap sahibi+1 yılOnlar yoksa kahve ic
- +1 yıl
Nane çiğniyim gidip
- +1 yıl
Kahveyle gargara yaptım 😂😂 ama geçti gibi
Cevap sahibi+1 yılKesin gecmistir emin olamiyorsan bileginin ic tarafini yala 3 saniye sonra kokla ama eline sinen kokuyu agzindan geliyor sanma 😅
- +1 yıl
Geçmiş be sonunda parti vericem ya
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂😂😂 bak ondan sonra verdigim partiyi ailemden nasil gizlerim diye sorarsin ergenlik zamanim aklima geldi bende cok geriliyordum sigara kokusunu anlarlar mi falan diye annem sürme cekmeme bile kiziyordu
- +1 yıl
😂😂 ay çok mutluyum yaa
- +1 yıl
Geçti geçti az önce ağlıyordum şimdi gülüyorum mutluyum 😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂😂😂 Allahim yaa
- +1 yıl
Bana bu kadar aksiyon yeter sigarayı bırakıyorum 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bir yerlerde sigara atığı kalmışsa onları bul ve yok et.
01 Yorumla- +1 yıl
Kuzenlerim bizdeler onlar içiyor o yüzden çöp işini çok kafaya takmadım
Vantilatör varsa çalıştır
01 Yorumla- +1 yıl
Tamam inşallah geçer
Ev & Yaşam konusunda 340 cevap paylaştı. Adaçayı yak bi tabağın içinde
00 Yorumla
+1 yılBalkonda neden içmedin
07 Yorumla- +1 yıl
Of ne biliyim aklıma gelmedi annemler yokken içtim işte
- +1 yıl
Balkona çıkıp, kapıyı kapatıp bir güzel içtikten sonra, üstündeki koku da dağılsın diye beş dk bekleyeceksin, tertemiz iş…
- +1 yıl
Ne kadar zamanda geçer her an gelebilirlerr
- +1 yıl
Uzun süre çıkmaz kokuyu maskeleyecek başka bir koku yoksa. Hava da sıcak zaten, b*k gibi kokar ortalık.
- +1 yıl
Tamam ortalığı geçtim ağzımda sigara kokuyor dişimi fırçaladım sakız falan çiğnedim geçmiyor anasını satayım nasıl çıkcak buuu
- +1 yıl
Önlemini almadan içmeseydin, ya en kötü dışarı çıkıp içeceksin… Çek cezanı şimdi hahah
- +1 yıl
Deme öyle deme
+1 yılnagh geçer bku yedin
0361 Yorumla- +1 yıl
Sus sus deme öyle zaten ödüm bokuma karışıyo
- +1 yıl
sen bittin kizim akşam tantana neverending yani anliyoo musunnnn,
- +1 yıl
Anlamak istemiyoruuummm
- +1 yıl
anladınnn sen onuuuuu artik kaçiş yokkk kabullennn baby
- +1 yıl
Allahım akşam sana geliyorum yerimi hazırla
- +1 yıl
ölüm talebiniz reddedildi: sevap bakiyesi yetersiz
- +1 yıl
Anamlar gelecek ortalığı temizlemem gerekiyor gülmicem
- +1 yıl
kaçışın yhookk diyorum kızımmm anlıyo musunnn
- +1 yıl
Tamam var bence ortalığın kokusu gitti tek sorun ağzımda sigara kokuyor dişimi fırçaladım sakız çiğnedim gitmiyo anasını satıyım
- +1 yıl
hayır gitmedi sen alamıyorsun. eve adim atan sigara icmeyen biri direkt alır kokuyu. senin agzindakiyse sksen gitmez
- +1 yıl
Deme öyle yaa gitti işte
- +1 yıl
ya sus sen ne biliyon sankieeee
- +1 yıl
Kahveyle nane çiğnersem gidermiş bak
- +1 yıl
aynen kanka bi de üstüne çiğ yumurtayla gargara yapip ağzında soğuk su beklettikten sonra tüm oral seks günahların dahil clear oluyorsun
- +1 yıl
İmana dön
- +1 yıl
kanka o umut bagladigin google benden daha imansiz ama sen bilirsin
- +1 yıl
Tamam be kızma aa
- +1 yıl
google kadar degerimiz yok suraya bak ya lanet olmasın
- +1 yıl
Olm google dan bakmadım ki burada biri yazmış bende denedim geçti bu kadar tepki verilecek bir durum yoktu aslında
- +1 yıl
kızım yok öyle bişeyyyy diyormmm sana yaaa
- +1 yıl
Geçti canım geçti pozitif enerji sürekli negatif düşünüp benide korkutma
- +1 yıl
tamam akşam görürüz arkadaşlar kapida kaldim napmam lazim yardim edin zvcnljla
- +1 yıl
Bana bu kadar aksiyon yeter sigarayı bırakıyorum 😂😂 zaten kuzenlerim bizdeler onlar sigara içiyor onlara atarım suşu kimse anlamaz gidip bir kere daha dişimi fırçalıyım sonra kahve içerim koku moku yok işte
- +1 yıl
neeeeee offfff neler diyosunnn lan keşke patlamış mısırla gelip izleyebilsem yaa
- +1 yıl
Yaa film gibi hayatım var işte geldiler anamlar asıl filmi şimdi gör
- +1 yıl
Birazdan kpnuşmaları yazarım yaşayabilirsem
- +1 yıl
soluksuz izliyorum canım hatta yan rol oyuncu lazimsa girerim cndşskfl
- +1 yıl
Galiba anlamadılar bana sordu annem bu ev niye sigara kokuyor diye bende emir malı içmiştir dedim beni kokladı üstümde 5 kilo deodorant olunca anlamadı tabi
- +1 yıl
hahahaha işte şimdi sictin 5 kilo deodorant sikmiycaktin annen garanti anlamistir. acisini sonra cikarir
- +1 yıl
Ama 1 saat önce falan duştan çıktım parfümde şampuanımla aynı kokuyor anlamamıştır yaa bence asıl kıyamet emirler gelince kopcak çünkü evde değillerdi ve büyük ihtimalle komşular falan gördü ağlayarak evi temizlemeye çalışırken
- +1 yıl
olur kanka vurulursan tek bobregimi veririm senin icin hani bobrege ihtiyc duyacagindan degil maksat romantik olsujnn anladinnn
- +1 yıl
Anladım 😂😂
- +1 yıl
bi de polis yerine beni aramayi unutma cano
- +1 yıl
Bence ben hala sigara kokuyorum çünkü annem bana tip tip bakıyor özellikle sarıldıktan sonra
- +1 yıl
sen bittin kizim
- +1 yıl
Yok yok bitmedim daha gencim güzelim çıtırım öldürmesinler beni yaa annem azıma etcek emirin gelmesini bekliyor
- +1 yıl
kilit karakter emir şu an bakalım bir sonraki bölümde neler olacakkkk reklamlar
- +1 yıl
9 da evde olmak zorunda emirler annemin katı kuralı evde herkes 9 da evde olcak yoksa 5 yaşında gibi kulağımızı çekiyor😂😂 ama ben onun ilk kızı olduğum için kıyamıyor banaaaa umarım birazdan kıymaz
- +1 yıl
sen artık bi kiymasin hem de yagsiz
- +1 yıl
Emirler geldiiiii 😭😭 şimdi sıçtııımmm
- +1 yıl
evet sahne motorrr
- +1 yıl
Anlamadılar canımmmm konuştuk güzelceee kimse skine takmadıııı anam sadece beni sorguya çekti kpnuştuk anlaştık anlamadılar canım
- +1 yıl
olmazzz böyle sahne olamazzzzzhayırrrrrt
- +1 yıl
Annem anlamış 🤯
- +1 yıl
heh şöyle
- +1 yıl
bacım çocuğu emir söylemiş
- +1 yıl
Lann küfürü filtreledii
- +1 yıl
peki şimdi plan ne sjfls
- +1 yıl
ozelden yaz orada filtre yok
- +1 yıl
Bu evde korktuğum tek kişi annem oda öğrendiiii kardeşim emir söylemiş mal oğlu mal canım
- +1 yıl
hadi gecmis olsun
- +1 yıl
Olm bu niye herşeyi filtreliyo be istediğim gibi küfür edemicek miyim zaten normalde etmiyorum bir kere sinirlenmişiz anasına bacısına sövemiceksem niye yaşıyorum
- +1 yıl
hahhahaaa ver yetkiyi gör etkiyi bacimm ozelden yaz * . k
- +1 yıl
Neyse çok kızmadı sen sporcusun kendine gel dedi ne yapıyorsan yap sen bilirsin ama kendine yapıyorsun dedi üzüldüm lan
- +1 yıl
ahhh drama egzotik oldu
- +1 yıl
Emiri elime geçirirsem ayakta skcem
- +1 yıl
geçir kanka kizart onu
- +1 yıl
Neyseee imana dönüyoruuuzzz inşallah spor hocam anlamaz
- +1 yıl
besmele cekip spor salonuna girip hocana subanekeyi tersten okuman yok mu peki
- +1 yıl
Ne konuşmuşuz be en sonki mesaja gelene kadar can çekişiyorum
- +1 yıl
ya diyorumm sana mesaj at xd
- +1 yıl
Xper seviyesi nolcakk
- +1 yıl
ahahaa simdi gordum kankaaa nolcak bu halimiz ak
- +1 yıl
Off canım birtane daha içmek istiyor ama annemlerle tartışmak istemiyorum 😂
- +1 yıl
yak odanda otur annen gelsin gorsun karsilikli icin
- +1 yıl
Evde aşiret gibi kaldığımız için bir odada 3 kişiyiz 😂 sırf bizim ev denize yakın diye sülalecek bize geldiler 2+1 evde 13 kişi kalıyoruz
- +1 yıl
aa bak sen bizim ev de denize yakın diye kalabalık la sen nerde yaşiyon :D
- +1 yıl
Balıkesir
- +1 yıl
tuh ya tutmadi
- +1 yıl
Sen
- +1 yıl
ben susuyorum ve yalovaya devam ediyorum
- +1 yıl
Emiri yarın denizde boğcam biz yiğenimle yüzüyoruz benim fark etmediğim bir anda denizin dibinden omzuna aldı beni hayatımın şokunu geçirdim köpekbalığı görsem o kadar korkmazdım
- +1 yıl
ben de dün denizde kötü bisey yasadim ya :S neyse yarın dönüyorum
- +1 yıl
Ne olduu 😂😂
- +1 yıl
hep o kizlar yuzunden yaa hava aticam diye skgmfidş
- +1 yıl
yandim kanka ya gunes kremini unuttum dunden beri krem sürüyom 😂
- +1 yıl
bi de yuzerken omzum cikti 😒
- +1 yıl
Bizde denizden çıktıktan sonra benden 2 yaş büyük bir çocuk geldi yanıma önümden yürüyordu bende bu mal napıyo diye bakarken ayağı takıldı düşüyodu nazarım değdi galiba
- +1 yıl
senin gozlerr makineli tufekk masalahh
- +1 yıl
bana bakma sakinn iki gram hayatim var onu da piic edersin 😭😂
- +1 yıl
Ya ama o mal mal hareketler yapıyodu bana da yiğenim gösterdi teyze bak tam senlik dedi baktığım gibi takıldı çocuk güzelliğime dayanamadı tabi 😂😂
- +1 yıl
adgdjdlsjaja hastasıyz teyzee
- +1 yıl
olm yarin yola cikicam zaten kaza falan yapmak istemiyorum bak bana bisey yapma büyü falan 😂
- +1 yıl
zaten yakisikliyim diye herkes bakip nazar cakiyor yoruldum vala
- +1 yıl
Yol diyimce aklıma babamın bana araba sürmeyi öğretirken neler yaşadığımız geldii
- +1 yıl
ben araba degil kanka motorr şekilli şukullu racing 😁
- +1 yıl
😂😂 wow
- +1 yıl
ya deme öyleeee korkuyom sendenşimdi vala bak 😂😂
- +1 yıl
yok motor falan bisiklet sürüyorum ben hatta minibüsçüyüm ::d
- +1 yıl
İyi tamam sustum 🙄😒
- +1 yıl
lan üzüldüm simdi annemleri yine uzun süre göremiycem falan. iş hayati yalniz yasamak cok zor 🥺
- +1 yıl
Mesleğin ne senin
- +1 yıl
bunlari sonra konusuruz kanka :d
- +1 yıl
Tamam ne konuşacağız konu yok
- +1 yıl
konu çok da mekan yok sjflsjs burada mi konusak ak herkesin icinde aa ayip yanee
- +1 yıl
Millet gelip 90 tane yorum okicak hiç sanmıyorum
- +1 yıl
okurlar kanka özellikle okurlar 90 sayisini görünce :dd
- +1 yıl
ne gonusmus bunlar yeaaa deyip patlamis misirini alir okut
- +1 yıl
Tamam ama yapacak bişey yok yani
- +1 yıl
var aslinda
- +1 yıl
Ne
- +1 yıl
saat 12de 2 lvl olcaz asko
- +1 yıl
cok guzel bi sarki buldum sabaha kadar dinlicem sfggk
- +1 yıl
Adı neeeee bende dinliyyimm
- +1 yıl
sevmezsen kuserim ama xd
- +1 yıl
detroit become human hopeful
- +1 yıl
Yani güzel aslında ama tam benlik değil
- +1 yıl
ben duygusalim işte maalesef
- +1 yıl
sen git simge aşkin olayim dinle skglgöfl
- +1 yıl
Kim aşkın olayım dinlediğimi söyledi Galatasaraylıyım diye 7/24 aşkın olayım dinlemiyorum
- +1 yıl
7/23 mü dinliyon
- +1 yıl
Şu an komik değilsin gerçekten
- +1 yıl
peki
- +1 yıl
Ya ben öyle demek istemediimm kırıldıysan özür dilerim
- +1 yıl
sorun değil komik olmadigimi biliyorum
- +1 yıl
Yaa gerçekten özür dilerimm 🙃
- +1 yıl
ben de sana iltifat ederim ödeşiriz
- +1 yıl
😄anlaştıık
- +1 yıl
ketcap mayonez de ister misin
- +1 yıl
🙄😒
- +1 yıl
tamam sen en iyisisin sfmdldş
- +1 yıl
biraz da sen espiri yap da gülek o zaman aaaaaa neden bütün sorumluluk bende yani kardesim bu nedir
- +1 yıl
Al sana espri rüzgar antik kentte nasıl eser?
- +1 yıl
tarihi eser de çok düşündün mü bunun için 😂
- +1 yıl
Niye bildin ki şimdi 😂
- +1 yıl
bütün sırrı bozdum dmi skglvödisö
- +1 yıl
Evet ne güzel bilemedin diye sevinicektim 😂
- +1 yıl
canım ya kıyamam
- +1 yıl
Karınızla ortak özelliğiniz nedir? Bunu bilemezssiiiiiiinn
- +1 yıl
aynı gün evlenmiş olabiliriz
- +1 yıl
Of hayır yaa böyle olmaması gerekiyorduuu 😂
- +1 yıl
hahaha ya hem sevinmeni istiyorum hem cevap vermek istiyorum napicazz sjfldl
- +1 yıl
Kırmızı giyen erkeğe ne denir?
- +1 yıl
ben giyiyorum aşko ama albay değilim
- +1 yıl
Ya yeteeeeeerrrrr bilme birinideee 😂😂
- +1 yıl
abdndkdkjdsl çok masumsun
- +1 yıl
Yeni yıkanan tona ne denir?
- +1 yıl
washington, peki bir dalga diğer dalgaya ne demiş?
- +1 yıl
bunu bilmene imkan yok çünkü bunu çok küçüklügümden beri biliyorum ve kimseye sormadim 😂
- +1 yıl
Ya hayır ama yaa üstüme oynanıyor şu an
- +1 yıl
söyleyim mi 😀
- +1 yıl
Söyleee
- +1 yıl
SENİ DENİZ Mİ TUTTU dkgmvvçğg
- +1 yıl
Lan yeni anladıımmm 😂😂
- +1 yıl
qfşsfvdbe
- +1 yıl
Bunuuu asla bilemezsinn girerken sert çıkarken yumuşak olan şey nedir (fesat düşünmeee)
- +1 yıl
biskuvi sjflslsl peki ben sorayım kalktıkça küçülen şey nedir?
- +1 yıl
Uçakkkk
- +1 yıl
helallll dkglşdslls artik evlenebiliriz
- +1 yıl
Bendeki espriler bitti 😂😂
- +1 yıl
en sıcak buza ne denir?
- +1 yıl
Ne denir
- +1 yıl
hatICE 😂😂
- +1 yıl
Hayır yaa çok kötüydüüü 😂😂😂😂
- +1 yıl
buzzz gibiydi dkglgjsl
- +1 yıl
😂😂 ben en son annemlere yakalanıcam diye ağlıyodum ne ara buraya geldik yaa
- +1 yıl
son bir tanr yapiyim mi kapaniş
- +1 yıl
Yapp
- +1 yıl
martılar neden denizin üstünde uçarlar? bi düsün bak cok mantikli bu
- +1 yıl
Yaa bende mi bir sıkıntı vaarr niye kafam basmıyoo simit yemek için mii
- +1 yıl
hayır sbdlflsildd söyleyim mi
- +1 yıl
Söylee
- +1 yıl
altından uçamadıkları için dnfkfidldkdş
- +1 yıl
Evet mantıklıymış 😂😂
- +1 yıl
söylemiştim djfşglfşidj
- +1 yıl
bi de sana cerenin selamı var
- +1 yıl
Bu esprileri nerden buluyorsun yaa 😂😂😄
- +1 yıl
aklımda kalmış dkflds biraz da google dan baktım ama yalan yok
- +1 yıl
Şu an tipimi görsen varya 😂😂 ev tıka basa dolu olduğu için mutfakta yerde oturmuş sigara içerken sana yazıyorum 😂
- +1 yıl
hahaaa kekooo gel akalım dısarı yaa
- +1 yıl
Valla inan üstümü değiştirmeye bile üşeniyorum sabah dışardaydık elbise vardı üstümde hala elbiseyleyim pijama giymedim bile 😂😂 çok yorgunum yaa
- +1 yıl
gell işte hazır oyleyken kaçalım dgkdşs
- +1 yıl
Sigara bitsin kaçarız 😂
- +1 yıl
olmaz sigara agzindaykrn kacman lazim kekoluk bunu gerektirir 😂
- +1 yıl
Adım atamam uykum var
- +1 yıl
aman bee tamam git uyu
- +1 yıl
Uyumicam sana inat 😂
- +1 yıl
uyumazsan bana inat olmamış oluyorsun bebiş ama sen bilirsin 😂
- +1 yıl
Tamam olsun uyumicam uyumam için kalkıp pijamamı giyinip 50 saat banyoda bakım yapmam lazım sonra yatağa gidip uyumam lazım üşeniyorum ama hemde dışarı çıkıp sahilde yürümek istiyorum değişik bir drumdayım
- +1 yıl
sahilde yurumek kalp ben
- +1 yıl
Mükemmel bişi ama pijamamı giyindim çıkamam dışarı
- +1 yıl
gerçi eskiden yürüyodum şimdi motorla gidip oturuyom kayalara
- +1 yıl
Yaa çok güzelll
- +1 yıl
sırf bunun için playlist hazırladım lan djflşd
- +1 yıl
açıyom gidince telefondan keko gibi dinliyom ama hiçbir sey umrumda olmuyor cok guzel bi his
- +1 yıl
Sus ya şimdi pijamayla sahile incem aklıma soktun 😂
- +1 yıl
gel birlikte inelim dkflldsş bak basar gelirim balıkesire
- +1 yıl
Gel gidelim 😂
- +1 yıl
djfkdjs kesin erdektesindir sen simdi
- +1 yıl
Yooooo bilemediinn
- +1 yıl
asıl sen bilemedin sjfls ben orada askerlik yaptim beee vay be
- +1 yıl
Oha ciddi misiiin 😂😂
- +1 yıl
çk ciddiyim
- +1 yıl
Sen nerede oturuyorsun
- +1 yıl
bahce sandalyesindeyim cok rahat
- +1 yıl
Bende geliyimii 😂
- +1 yıl
gel bi sandalye daha var birlikte cekirge dinleriz skkfdşşs
- +1 yıl
Olur😂😂 şimdiiii bişi sorcamm
- +1 yıl
sor cano
- +1 yıl
Şimdii benim 2 gün sonra en yakın arkadaşımın kınası var bende karar veremedim kırmızı bir elbisem var dizimin hemen üstünde hafif bir dekoltesi var o kadar birde turuncumsu bir elbisem var o daha kısa ve fazla dekoltesi var hangisini giyeceğime karar veremedimm
- +1 yıl
valla bana kalirsa pantolon giy git dekolte senin neyine lan sjflsş
- +1 yıl
Sence biraz kırıcı olmadı mı
- +1 yıl
olmaz izin vermiyorum giyemezsin
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Ne giyiyim o zaman sen söyle
- +1 yıl
dekoltesiz bişe giy
- +1 yıl
Kına buuu kınaaaa tamamm daha az dekolteli bişi giycem kırmızı dizimin üstünde olan bir elbise sadece karın ve sırt dekoltesi var
- +1 yıl
valla güzel olmak istiyorsan ol beybim kötü hissetmeni istemem ama gereksiz insanlarin gozu ustunde olmasin anladin mi ,)
- +1 yıl
Kına zaten kadınlar erkekler ayrı olcak sadece damat olcak birde birkaç erkek olur büyük ihtimalle o kadar kırmızı bişeyler giymek istiyorum çünkü kınanın konsepti zaten kırmızı
- +1 yıl
ben son sözümğ söyledimmmmm gerisi senin karakterine sana kalmiss artikkk...
- +1 yıl
Ya ama böyle söyleyincede kendimi çok açık giyinmişimde insanların dikkatini çekmeye çalıyor gibi hissettim yaa
- +1 yıl
ben ağır konuşurum )) sertimdir birazz
- +1 yıl
Tamam konuş giyiyim mi giymiyim mi karar veremedim
- +1 yıl
giyme çünkü ben orada olmayacagim.
- +1 yıl
Tamam daha kapalı bişey giyineyim o zaman kırmızı dekoltesiz ama kısa bir elbise var onu giyineyim mii 🙃
- +1 yıl
tamam işteee anladin sen gerisini ayarlaa
- +1 yıl
Tamam ben o kırmızı elbiseyi giyinirim kısa ama dekoltesiz bişey olmaz bence sen ne diyorsun
- +1 yıl
keske ben de gorebilsem seni o elbiseyle..
- +1 yıl
Tamam sus sus konuyu değiştir
- +1 yıl
yalniz biz ne ara bu noktaya geldik 😂😂
- +1 yıl
Of bilmiyorum ya en son sigara kokusu geçmiyor diye ağlıyordum
- +1 yıl
biri gelip okusa rezil olcaz sjfldls halka açık konferans gibi
- +1 yıl
Ay evet yaaa 😂😂
- +1 yıl
sigara kokusundan aşkının tenindeki kokuya geldik skflsifndl
- +1 yıl
Ya şey ben gece çok geç yattım sabahta erken kalktım çok yorgunum yarın konuşsak olur mu🙃🥱🥱
- +1 yıl
gece niye geç yattın çabuk bana hesap ver 😂
- +1 yıl
Yiğenim bana masal anlat diye tutturdu 50 saat onla uğraştım
- +1 yıl
ben yarın cok mesgul olucam ve yolda ölmeden eve gidebilirsem mesaj atarim akşam 😂
- +1 yıl
Niye meşgul olucann
- +1 yıl
sabah kalkip hazirlanicam ve cikip birkac yere ugrayip yola cikicam zaten. eve gidince de uyuycam. aksam uyaninca yazarim burada anlatamam simdi nedenini 😂
- +1 yıl
Nereye uğrican niye uğrican
- +1 yıl
anlatirim yarin ozeldennn
- +1 yıl
Tamam dikkatli git bişey olmasın gelincede haber ver
- +1 yıl
tamam beybim < 3
- +1 yıl
Hadi iyi geceler bak dikkatli git haa
- +1 yıl
ölsem üzülcen mi
- +1 yıl
Aa tövbe de bee
- +1 yıl
tövbe 😂
- +1 yıl
Tamam hadi iyi geceler dikkat et bak <33
- +1 yıl
elimden geleni yaparim :) senin icin
- +1 yıl
Eve vardın mıı <3
- +1 yıl
vardim ama ben küsüm sana 😒
- +1 yıl
Niyee
- +1 yıl
sabah kalktigimda baktim soru sormuşsun tam gelip cevap yazcaktim ki biri sana uzun uzun yürümüş hatta koşmuş ve sen ona kalp atmişsin... sinirlerim bozuldu
- +1 yıl
Olm adam 44 yaşında yaa ben o anlamda yazmadımmm vallaaa
- +1 yıl
banane
- +1 yıl
❤️ gerçekten o anlamda yapmadımm 🫶🏻🫶🏻
- +1 yıl
banane benden başkasına kalp atamazsin
- +1 yıl
❤️ hadi yaa özür dilerim ❤️
- +1 yıl
söz ver bi daha kimseye kalp atmayacagina
- +1 yıl
Sözz❤️❤️
- +1 yıl
kimse sana yuruyemez oyle istemiyorummm nokta
- +1 yıl
Tamam 🫶🏻
- +1 yıl
xper 2 olamadik bi turlu yaaa basliycam bu ksye de simdi
- +1 yıl
Günün nasıldıı
- +1 yıl
biraz atraksiyonluydu ama yine de atlattim guzeldi dkgkdşs
- +1 yıl
Bizdede saçma canım olaylar kavgalar falan falan
- +1 yıl
yaa bir olay oldu zekamla cözdüm işi djfkdks pompaci kız yuzunden gemiye almiyolardı az daha
- +1 yıl
Ne oldu anlat bakimm 😂❤️
- +1 yıl
tam gemiye binicem benzinim az kalmisti girdim istasyondaki pompacı kıza. fulle dedim biraz abartti taşırdı sonra gemiye gittim benim motor fazla benzini alttan dışarı atmaya başlamış bunlar da motoru bozuk sanmış aracınız benzin kaçırıyor hemen çıkın sizin girmeniz yasak falann dedim heyy sakin ol dostum az once fullettimm fazla fullemis fazlasini atıyor falan filan adam banane dedi dedim tamam bekle bi tur atip geleyim fazlasini yakayım geldigimde bi damla bilr akmaz tamam dedi cktim bi gazladım sahili tum karıyı kızları erittim geldim bindim gemiye son saniye hem de ben bindim gemi kalktı sjfşdlslshs
- +1 yıl
Tüm karıyı kızı erittim?
- +1 yıl
ahdjdks lafın gelişi aşko
- +1 yıl
İyi tamam öyle olsun
- +1 yıl
<3
- +1 yıl
🫶🏻❤️
- +1 yıl
resimleri sen al, mevsimler zaten benim...
- +1 yıl
Şu an romantikliği böldüm ama arkamda bir adam var beni takip ediyor ne yapıcam
- +1 yıl
nerdesin ki
- +1 yıl
Kızlarla denizdeydik eve dönüyorum
- +1 yıl
kizlarla birlikte niye dönmüyon
- +1 yıl
Bugün zaten yine aynısı oldu denizde bir adam sanki kırk yıllık karısıymışım gibi beni inceledi benim fiziğimi benden daha iyi biliyor şu an
- +1 yıl
ya öfffff bi daha girme orada denize
- +1 yıl
😡😡..
- +1 yıl
Tamam galiba gitti yok şu an
- +1 yıl
bi daha oraya gitmiyorsun ve aynı saatlerde gitmiyorsun
- +1 yıl
Tamam gitmem bir daha gitti adam galiba ❤️❤️❤️
- +1 yıl
...
- +1 yıl
Korkuyorum
- +1 yıl
eve geldin mi?
- +1 yıl
Hayır daha gelmedim
- +1 yıl
gel artık geriliyorum
- +1 yıl
Tamam geldim sayılır kızma
- +1 yıl
kizmiyorum
- +1 yıl
Giriyorum eve
- +1 yıl
tamam...
- +1 yıl
Tamam geldim üstümü değiştirip ne olduğunu anlatayım
- +1 yıl
Geldimm
- +1 yıl
anlat beybim
- +1 yıl
Ya şimdi biz kızlarla denizdeydik 3 kişiydik hepimizde doğal olarak bikini giymiştik bir adam vardı önümüzde tahminen37-38 yaşında falan bizimkiler girdi denize ben deniz soğukdiye girmedim uzanıyordum öyle adam sürekli belime kalçama göğsüme falan bakıyor ve işin en saçma kısmı bunu sadece bana yapıyordu bende rahatsız oldum toparlandık parka gittik oturdum sana mesaj attım işte ondan sonra biz kızlarla ayrıldık üstümde de böyle delikli plajdan sonra giyinilen elbiseden vardı bende eve doğru yürüdüm o sırada arkamdan bir adam elinde tesbihle bana doğru geliyordu bende hızlı hızlı yürüyüp bir oto yıkamanın orada bekledim adam gidince eve geldim
- +1 yıl
sen giyimine biraz daha dikkat edicen böyle olmaz bu
- +1 yıl
Ama ne giyseydim bikini giydim işte bebeğim
- +1 yıl
bikininin ustune oyle giymek zorunda mısın
- +1 yıl
Biz oradan sonra direkt eve geçicektik ev ile plaj arası en fazla 20 adım falan o yüzden onu aldım yanıma
- +1 yıl
almiyorsun bir daha
- +1 yıl
yorma beni lütfen
- +1 yıl
Tamam bebeğim
- +1 yıl
kedileri cok mu seviyorsun
- +1 yıl
Bebeğim Sen yoldan geldin uyu istersen biraz ❤️
- +1 yıl
uyuyamam kii artık birazdan çalışmaya gideceğim.. ve neden beni başından savuyorsun ki..
- +1 yıl
Hayır ya o yüzden değil sen bana dün demiştin ya gelince uyurum akşam yazarım diye bende seni meşgul ettim uyuyamadın o yüzden dedim bebeğim
- +1 yıl
evet uyuyamadım.. birazdan da gideceğim...
- +1 yıl
bu arada 300. yorum hayırlı olsun 😂
- +1 yıl
Ya ben özür dilerim keşke yazmasaydım
- +1 yıl
sorun degil. sabaha kadar 1000 yorum yaparız artık 😂😂
- +1 yıl
Yaparız❤️🫶🏻
- +1 yıl
Şu an evde internet çekmiyor onu geçtim kendi internetim de çekmiyor bende bahçeye oturmuş seninle konuşuyorum
- +1 yıl
kıyamammm aşk ya 🖤
- +1 yıl
Bişey dicem ben fesat bir insan değilim ama alt komşudan çok acayip sesler geliyor 😂
- +1 yıl
ayıpp duymamazliktan gelmelisin 😂
- +1 yıl
Ama öyle böyle değil beynim patlicak artık yeter bee dünden beri durmadan kadın öldü artık
- +1 yıl
agdjkflsskg öyle deme aşko belki bu organizasyonu kadın yönetiyodur genelde oyle oluyor
- +1 yıl
bu arada sana cok komik bi resim cektim mesaja atinca gosteririm 😂
- +1 yıl
unutturma atayim
- +1 yıl
Iyyy tamam sus sus midem bulandı ayrıca kadının sesi hiçte zevk alıyormuş gibi değil daha çok çığlık atıyor
- +1 yıl
sfgjfckj ya tamam boş ver
- +1 yıl
Bişey sorabilir miyim
- +1 yıl
sor ama son mesaj olacak gidiyorum birazdan
- +1 yıl
Tamam senin mesleğin ne bu saatte gidiyorsun işe
- +1 yıl
aşko bunları özelden konuşalım demiştik hatırlatirim 😂 hadi görüşürüzz öpüyorum
- +1 yıl
Ama özelden konuşamıyoruz kiii offff neyse tamam bebeğim görüşürüz öpüyorum
- +1 yıl
Son bişey sorsaaaammm 🥹🥹
- +1 yıl
geldim aşko 😂 KS hesabımı banlamis da onu acmakla ugrastim. benim gücümü bilmiyorlar 😂😂
- +1 yıl
Ayayayyayaya geldinnn❤️❤️❤️
- +1 yıl
ama burdan biktim cidden silesim var yanii 😒😒
- +1 yıl
sen napiyorsun beybim <3
- +1 yıl
Kızlarla uğraşıyorum yarından sonra kına var ya bu zeki arkadaşımda yarın bizi iç çamaşırı alışverişine çağrıyo bunlarla uğraşıyorum bana modelleri atıyo falan kurtar beni beynim yandı model bakmaktan
- +1 yıl
iç çamaşırı ne alaka?
- +1 yıl
Bebeğim düğünden önce gelin arkadaşlarıyla iç çamaşırı alışverişine çıkar bu da beklemedi yarın gidip bakalım dedi ❤️
- +1 yıl
hmm anladim bilmiyordum 😂
- +1 yıl
Beynimi yaktılar bir yandan alt komşu bir yandan arkadaşlarım çok yoruldum bu komşularda nefes almıyor azıma sıçtılar uyuyamıyorum
- +1 yıl
djfjskskhjsa evlenince sen de onlara sicarsin asko
- +1 yıl
Allah korusun daha gencim ben kadın yaklaşık 4-5 saattir çığlık atıyor artık cinayet olduğunu düşünmeye başladım 😂
- +1 yıl
adfhdjşklja makinaaaa
- +1 yıl
Eee sen napıyorsun bebeğim ❤️
- +1 yıl
çalışıyorum bebişim bizim mekandayim 😂 ama sana yaziyorum <3
- +1 yıl
Yaa ben senin mesleğini öğrenemicek miyim
- +1 yıl
tamam ipucu veriyim sayemde konusabiliyoruz ,)
- +1 yıl
Yazılım gibi bişi mii ❤️❤️
- +1 yıl
evet aşko <3
- +1 yıl
Aaaaaaa bildiiiiimmmm ❤️ Bilgisayar mühendisi misinn 🫶🏻❤️
- +1 yıl
Bebeğim sen rahat rahat çalış ben uyicam sabah erken kalkmam lazım yarın yine konuşuruz ❤️ Çok geç yatma uyanamazsın ❤️
- +1 yıl
tamam aşko görüşürüz yarin
- +1 yıl
Seni seviyorumm iyi geceler ❤️❤️
- +1 yıl
iyi geceler <3 şuraya bak halka açık flört 😂😂
- +1 yıl
seviyorum ulen diye haykırabilecegin turden
- +1 yıl
oha ya nasil olabilir sen xper2 olmuşsun ben hala 1 😒 demek ki gizli cevap veriyorsun hep
- +1 yıl
neyse sana günaydin prenses... ben 1 saat yol gidip uyuyacagim... ögleden sonra uyanırım artk :d
- +1 yıl
Günaydın bebeğim ❤️
- +1 yıl
mesaj at artik 😁
- +1 yıl
Hastanedeydik şimdi geldik görmemişim
- +1 yıl
mesaj diyorum mesaj yorum degil aşko 😁
- +1 yıl
+3 xper olmamız lazım onun için
- +1 yıl
of o zaman ben yoruldum 😒
- +1 yıl
Ay bişi dicemm hastaneden çıktık eve doğru gidiyoduk kızlarla benzinlikte durduk karşımda yamaha r6 çokseldiii ❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
sen kimden öğreniyon bunlari ya 😒
- +1 yıl
gidicem buralardan zaten..
- +1 yıl
hatta simdi gidiyorum
- +1 yıl
Olm ben motor hastasıyım sen beni tanımıyorsun kaç kere motor kazası geçirdim ben 😂😂
- +1 yıl
Nereye bee
- +1 yıl
silerim yaşımı. siler ismimi şehir
- +1 yıl
Yazmican mı artık
mum yak
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar