Eşimle boşanacağız, kiralar çok pahalı. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?

Merhaba arkadaşlar. Eşimle boşanma kararı aldım. Evden bir süre çalıştıktan sonra ancak ayrılabilirim ancak düşünoyorum en düşük ev kiraları 10 bine yanaştı. Tek başıma geçinemem ev arkadaşı falan için de tanıdığım kimsem cevrem arkadaşım falan yok. Ayrı eve cıkmam içinde rahat bir 70 bın lazım gıbı eşyası falan. Ailemle daha önce kalmıstım onlar istemıyor zaten oraya gitmem. Yurt dışıda istiyorum tabiki ama gitmekte maddiyat istiyor. Kafam çok karışık birazda çaresiz hissediyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce? Fİkirlerinizi bekliyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Görüşlerinizi bekliyorum🙏
Eşimle boşanacağız, kiralar çok pahalı. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?
Cevapla