
Kırılan eşyaları atamamız evde tutmamamız söyleniyor, özellikle camdan nesneler aynalar negatif enerji yayıyormuş, gerçeklik payı var mıdır?
Bana mantıklıda saçmada geliyor aslında 🙄

Kırılan eşyaları atamamız evde tutmamamız söyleniyor, özellikle camdan nesneler aynalar negatif enerji yayıyormuş, gerçeklik payı var mıdır?
Bana mantıklıda saçmada geliyor aslında 🙄
Kırık eşya nasıl bir enerji yayıyor bilmiyorum da bu aralar niyeyse dokunduğum her şey özgürlüğünü ilan ediyor. Hadi hayirlisi😂 ama kırik bardaktan tabaktan yenilmez icilmez diye duydum. Sebebi ve açıklaması yapılamayan birsürü koca karı adetinden farksız bir dayanaksızlıkla söylüyorlar tabi. İtibar etmek sacma o yuzden
İçme sen yinede 😄
At gitsin kızzz senden değerlimi 😄
Senin ilişkilerinde sağlam olur kız, tam evlenilecek kızsın djfjf.
Onlar kaybetmiş 😄
Sen ne fenasın kıızz düşman başına djdng
Haklısın şekerim.
Ona bakılırsa evde kaktüs de bulundurmayin diyorlar. Mesela yatakla odanın kapısı paralel olmasın diyen de var aynı şekil yatakla ayna da paralel olmasin diyorlar aldatılma gibi bir durum oluyormuş. Evdeki kırık tabakları da yok ettim bu arada ahakzhwjs enerjileri var bence
can sıkıcı bir durumdur
mesela ayna kırılır yav ben bu aynayı nasıl tamir ettirecem yenisini nasıl alacam bu pahalılıkta diye düşüne düşüne insan zaten depresyona girer negatif enerjiye bürünür
asdfsdadwas
Ahshshs iyiydi
Onu bilmiyorum da bazen evde üst üste kırılan eşya olunca babaannem hemen tüm sülaleyi arar uğursuzluk getirdiğine inanır Allah'ım sen koru sen esirge diye başlar dualara..
Cevap
14Cevap
Ben inanmıyorum yani eşyalar ne olursa olsun enerji vermez kötü ya da iyi. ama inanan olabilir tabi saygı duyarım
İnanırsan verir bence, ya da verir 😄
Ben inanırım fjfmg
Haklısın abla :D sdgfsdf
Enerjiye inanırım ama eşyaların enerjisi olduğunu düşünmüyorum. Kurutulmuş çiçek de bulundurmayın diyorlar mesela ama bana saçma geliyor açıkcası
AA bizim evde çok var 🙄🙄🙄
Gidip atarım bak şimdi
Ölümü çağırıyor falan diyorlar ama inanmazsan bi şey olmuyo😁
Hemen görümcemin evine kuru çiçek yollamam lazım kamyon kamyon djdkj.
Lazımsa hemen gönderelim biz de üçbeş😂😂
Üç beş yetmez o yılana fjcjg
Tarlasını alsak zor diyosun😂😂
😄 Maalesef mfmg
Onu bende duydum kırık çatlak tabakları temizledim 😀
Hiç tutmam atarım gider😄
Ahahahah 😄 eşşek.
Sen beni de geçtin 😄
Gidiyorum ben ne halin varsa gör
Bana daha pozitif geliyorlar. Kırıldılar ama mücadele ile hizmete devam edip ayakta duruyorlar. Bence motive ediciler.
Kırık eşyalar görüntü bozukluğu yaratır değiştirmek lazım onun dışında negatif enerji yaydığı urartu hurafelerinden başka bir şey değil
Doğrudur bende duymustum ama genelde öyle aman aman kırılmayan eşyalarımı atmam
Enerjisini bilmem ama hoşuma gitmediği için atarım
İçine birşeyler mühürlenmemişse kullanılır 🤣
Şehir efsanesi o Florya
Ben takıyorum gökoo 🙄
Alayını kaldırıp at kız senin keyfinden önemli mi?
Evet önemli 😂
No en önemli şey benim keyfim 😄
Yaa beni mutlu etmek çok kolay göko bee fkfkg.
Dün kocişkom tam altın alayım dedi dert tasa sıkıntı stres kalmadı 😄
Bu kadar kolay mutlu etmek niye hep etmiyor bu adam beni mutlu djdkf.
Tam altın diyor mutluluk diyor ya 😂
Bana alsın ben de canım kocişkom derim kız 😂
Çil çil degıl mı tam ya offf 😂
Ahahaha yaa gökan 😄
Ben farkettim bir aydır koleksiyona kardeş katmadım valla ondan bu haller, katma düşüncesi bile çok mutlu etti beni.
Site kankişlerim birleşip doğum günü hediyesi bir yarım alın artık djdkf.
Sen süvo apo 😄
Tamam alalım kız köpeğin olsun 😏
Koleksiyon altın Allahım nasip et be 😂
Nesin sen Karun falan mı 😂
Bundan 1000 yıl sonra Florya’nın servetini aramaya çıkacak defineciler türeyecek 😂
Ahahsh Allah korusun 😄
Kocişim eve kasa alalım diyo, dedim kasaya vereceğimiz paraya bir bilezik daha alırız fjfjfj.
Minnak floram üniversiteye gidene kadar ben de sonra hepsi onun, belki yurtdışınd okumak ister, yavrucuğuma bütçemiz yeterli değil dersem ölürüm ben. 🙄
Ne hayatlar var be ben de dışarda tuvalete para vermemek için otoparkta arabaların altına saklanıp çödüreyim.
Ulaaannn hayaaaatttt
Ahshshs okuyandan ciddiyiz sanıcak peşime düşecekler fjfjg.
Yok kardeş yok bizimki hayal muhabbeti itibar etme fkfkg.
Benim ki hayal bro inan bana 😔 dışarı çıkarken yetişkin bezi bağlıyorum o derece 😂😂
Video vardı kadın bulaşık yıkıyorum ayağına şıkır şıkır bilezikleri sallıyordu sen o musun kız 😂
Yok beee benim hiç bileziğim olmadıki Sjdjf. Maymun gözünü yeni açtı, önceden saftım. 😄
Sen ve saflık 🤔
Cümle içinde bile olmuyor be Florya 😂
Ahshdh ah ben varya ben şu fikirlerim 2013 de olucaktıki. 😄
Eeee daha daha nasılsınız 😄
2013 neden kız 🤔
İyiyiz Florya evde yatış sende ne var ne yok
Ozaman daha evlenmemiştim dhdjf😄😄😄
İyiyim ben de, kara sevda izliyorum djdkf. Sıkılıyorumda süvoda yok zalım neredeyse 😄
Heee sen kaç yılında evlendin kız 🤔
Kara Sevda mı dur bakayım bende neymiş o 😂
Akşam düşer herhalde , arasana kız 😂
2014'te 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
İzle bak çok güzel imkansız aşk ihtiras ihanet tutku 😄 yakışıklı oğlan güzel kız kıskanç kardeşler 😄
Akşam müsait olur mu olur muyum bilmemde, şimdi dizi izliyorum sonra ararım fjfjg.
Benden 1 sene önce 🤔
Off en sevdiğim bütün fitne fesatlar tek dizide toplanmış 😂😂
Keyif sensin be Florya 😂
Sen evli miydin yaa 😄
Ben çok erken evlendim ajsjdh zor oldu neyse bunları burada konuşmuyoruz fjfjg.
Ben de severim diziyi, çoksel çok çok.😄
Evliydim bir zamanlar 🙂
Konuşmuyoruz tabi çünkü arkaya bakmak boyun ağrısı yapar 😂
Hee dizi dur kız bakayım ona ben ama sıkılırım ya 😂
😄Altınlar hala sendeyse hediye kabul edilir fjfjg.
İzle diziyi izle izle güzel dizidir 1 2 bölüm sıkılmazsın. 😄
Altın mı 😂
Kız ben ceketimi alıp çıktım. İğne almadım yanıma.
Ev , araba , eşyalar , özel şahsi eşyalarım hiç birini almadım.
Mahkeme günü sadece 1 tane şey istedim vermezsen zorla eve girer alırım dedim verdi sağ olsun
Naptın sen yaaa 🙄
Geri alalım gel kırışırız fjxjdjj
Muhatap olacağıma yok sayarım dedim 😔
Yok kız almayalım , hayrını görsünler.
İyi insanlar çıksın karşısına
😄 Polly polly polliyanna 😄
Sen de en en en kötüleri ile ol göko iyilik sıkıcı hayatına renk lazım djdjg.
Polly degıl kız 😂
Boşanmış olsak bile üstümde hakkı var kadın sonuçta. Ben ayakta dururum da o duramaz.
Çevremde kötü insan çok kız kum gibi 😂😂
Ben şu an çok.
Sen çok yaşa ve hemen evlen kendinin aynısı bir sürü oğlan çocuğu üret djsjdj.
Toplum olarak buna çok ihtiyacımız var göko.
Al sana ❤️😄
Olması gereken bu kız 😎
Oğlan çocuğumu yok kız ev müsait değil erkek için evde oğlan çocuğu beslenir mi allasen 😂
Hee olursa allahtan der ahbap’a ya da belediyeye bağışlarım 😂😂
Hahshshs len göko sen çok yaşa 😄
Süvonunkinin birini çalalım 😄
Biri mi şiiiiştttt iş olma onlar benim 😂
Çeşitli planlarım var minnak dızzolar için 😂
😄 Büyüğü al senin olsun fjdjag
Bak ya hala birine çöküyor 😔
Dövüş ettirelim yenen benim olsun 😂
Hepsini al süvo bana kalsın fkfkg
Tamam bana uyar 😂
Birini dilendirsem öbürü ışıklarda su satmaya cam silmeye çıkar. 10 numara yan gelir 😂
Vicdansız 😄
Direkt dızcılıga ve sinyale çıkaramam çıraklıktan yükselecekler 😂
En kral dızzolardan egıtım alacaklar. Altın bilezik kız öyle düşün 😂
Polis görse şu yorumu içeri alır seni fjfjg.
Poliiis 😄
Şimdi malın biri çıkar ben polisim bu konu buradan konuşulmaz özele gelin derse şaşırmam 😂😂
Ahahsh devlet memuruna böyle hakaret edilmez, savcı olay yerine intikal edicek şimdi sjskfkf
Harbi yaptığın hoş değil bak. Babamda memur benim hos mu bu sekılde düşünmen 😂
Ahshshs yok daha neler yaa, babaya sevgiler, söyle ilk iş seni reddetsin fkfkg.
Ben zaten söyledim reddet beni diye beni verip mandal alacaklarmış ama nyloncu bile kabul etmemiş 😂
O yüzden ayrı evde yaşamaya başladım 😂
Herkes haklı ne diyim ki babada haklı nayloncuda 🤣
Ailenin ve ülkenin selameti için doğru karar vermişsin fjfjg.
Arada gelip kapıya yemek bırakıp gidiyorlar. İyi ya böyle 😂😂
Yemek veriyorlarsa iyi ben olsam vermezdim fjfjg.
https://ibb.co/7tgdyjT
Yemeği kim kaybetmiş ben bulayım. Bu iğnelerden bırakıyorlar günlük karnımdan kendim vuruyorum 😂😂
Çok korkunç bunlar ne 🙄🙄🙄
Neyin var senin?
Şırınga 💉
İş kazası geçirdim yatıyorum evde 😂
Çok geçmiş olsun 😐
Eyvallah Florya 🙏
🤚🤚🤚🤚🤚🤚
Kırıksa at. Zaten kırık olan bir seyden hayır gelmez
Bilgim yok, net bir şey diyemem.
İnanç meselesi bencd hiç negatif bir durum yok
Kesinlikle var. Dikkat etmek lazim
Sadece batir inanc bu böyle olamqz
çok sallamıyorum ben bu enerji işini : )
Evet enerjiye inanıyorum
Batıl inançlarım yok
Zannetmiyorum
#Hükümdar
Sanmıyorum hersey kırık hep pozitifim
Hayır inanmam
Batıl inanç
Sanki herşeyin bı enerjisi var gibi geliyor bana
Bence var
Evet
Sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?