Kira sözleşmesinden anlayan var mı, 6 aylık peşinat her yıl verilir mi?

Ev sahibiyle olan kira sözleşmesinde 5500 önden 6 ay peşinat yazıyor ben bikerelik sandım tekrar istoyor bi yıl sonra. yüzde 25 zamda yapacakmış, sözleşmedeki 6 ay peşinatı bi yıl sonra tekrar ödememmi gerekiyor?

bide sürekli sözlesmeyi yapalim diye emlakci ariyor o aradan 4000 tl de o istiyor yani cildirmalik tam.

her yıl dolduğunda böylemi devam edecek ya sizdede böylemi benim sözlesmede 6 ay pesinat yaziyorduda ben onu sadece bi kerelik sanmistim.

Güncellemeler
+1 yıl
birde kira sözleşmesi bi yıllık bu ay temmuza kadar yazıyor sözleşmede
Kira sözleşmesinden anlayan var mı, 6 aylık peşinat her yıl verilir mi?
Cevapla