Ben balkonda yaz için kendime ortam yapacaktım konsept, minderler ışık filan. Bir de bu salıncaktan alacaktım. Ama havalar çok sıcak gitmiyor. Cok da yağmurlu. Sadece 1,5 ay çok sıcak olacak belki burada bilmiyorum. Sizce bunu satın almak gereksiz mi?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu seyi hic begenmiyorum. Amac ne? Sallanmak istesen arkasinda direk var sallanamazsin. sag sol mu yapilarak sallanilacak? Otursan oturmak icinde rahatsiz gibi gözüküyor. Yatsan zaten olmaz. Kambur kalirsin illaki oturunca, rahatta gelmiyor bana. Baska modeller var ben onlari begeniyorum. Bu yumurta gibi olanlar bana konforlu gelmiyor. Dekor gibi duruyor sadece.
Yerin müsaitse harika
al bence hoş
Bence çok güzel bir şey alınabilir
Evim olursa alicağım ilk şey bence en gereklisi
Bence güzel al