Benim evimde sadece ampul takılı 8 tane oda var. Adam bastı parayı aldı (yaptıracak ). Ve öyle zevksizler ki kusucam.



Benim evimde sadece ampul takılı 8 tane oda var. Adam bastı parayı aldı (yaptıracak ). Ve öyle zevksizler ki kusucam.



Param olsa alırım canım ne var ki bunda. Tabi ki ayağını yorgana göre uzatmalı insan. Ayrıca zevksiz deme, dağda yetişen hıyarın bile kendine göre bir anlayışı var. Az uğraş, baktın kapasite yeterli değil, he he de geç. Akışına bırak. Sen kendini böyle şeylerde kastıkça zehir olur o hayat sana.
Öff, adamın karısı sandım seni ALLAHIM OAISDJFOISJDOF
:)))
Saçma bi ücret sen hayır diyemiyorsun sanırım
Yüz yüze söyleyemiyorsanız yazılı söyleyin veya yanınızda birini bulundurun destek alın
Bu hayatta istekleriniz o kadar az ise o kadar mutlusunuzdur
Sana o kadar katılıyorum ki 🤌🏻
Cevap
3Cevap
İtibarda tasarruf olmaz :P asdfgasdgag
Üste para verseler kullanmam.
Sen mi sattın? Kim aldı? Adam kim? Senin eve mi yapılacak bu zulüm? Olay nedir?
Ben yapıcam ben saticam adam yüzme havuzları yapanın teki kari koca , onun evlerine bana değil bende 8 oda 8 tane ampul takılı, olay ne biliyormusun.105 bine bana bıraksalar neler yapardım 🤣
Otomasyon derken :))) o kadar paraya diyorsun o lambalar dönüyor mu filan mı 🤣
Yok bu ev iç mekan. Dış mekan olsa dediklerini yapabiliriz. Ama o senindedihin sistemler Sena Suit evlerinde standart olabiliyor touch pedleri var ayarlayabiliuorsun
İç mekanlarda da oluyor. Touch padler de ayrıca seçenek olarak kullanılabilir. Ama küçük çaplı işlerde kontrol modülü görevi yapan touch pad'ler de var. O tipde son hatırladığım görüntülü kapı telefonu ile beraber olup panjurları da kontrol eden bir sistemdi. Ben daha çok Siemens'in dali modülleriyle çalıştım.
Bizim eve hırsız girse sadece avizeleri alsa ikinci el araba rahat alır
Foto at merak ettim
Gümüş saray avizesi iki tane hiç güzel değil
Kristaldir hiç sevmem yapmam da satmam da
Hyr orjinal taşları çakma değil
Asfor , swaroski , bohemia filandır
Pek anlamam d sevmiyorum zaten sat gitsin diyiyrm
Hurdaya alırlar 🤣
Antika satarım da musade etmy
Kim
Verlir en önemli unsurlardan biri aydınlatma
Param varsa veririm 😄
Odanın birindeki ampul de patlak
Para b*k gibi akıyorsa neden olmasın
Bak sana bir bakış açısı soylim. Bi para o dediğin gibi akarsa bugün veya yarın o dediğin gibi çıkar. Bunlar hep haram paradır. Tamam ben işçilik yapıp imal ediyorum filan ama değse bari verdiği paraya. Bunu bazen bu şekilde düşünmelisin. Hani derler ya hak yesen çıkar o senden. Buda bu şekilde onlardan çıkıyor diye düşünüyorum ben. Mesela danna bilice Serdar ortaç a ardaya avizeler yapmışımdır bi arda hayrını gördü. Danna 2 ay sonra çöpe attı biliyorum. Hayır yok yani
Dükkan seninse iyi kazanmışsındır
Evet benimde üzüldüm sevklerine 😑
Zenginlere hitap eden meslekler yapmak gerek valla ya şu paralara bak. Ben odama 3lü tahta avize almıştım hepsiburadan 30 tl ye...
Kimlere ne avizeler yaptım be miki ne paralar verdiler. Sana bir avize hediye edim mi?
Hocam avize değil de iş hediye ediver sen 😂 iştahlandım verilen paraları görünce.
Düşünmen yeter
Nerde yaşıyorsun ilgilenebilirim bu durumunla
Denizlide yaşıyorum, sağolsun arada sen gibi iyi insanlar çıkıyor ama hep İstanbul'da ya...
Sanayide kendini rahat istihdam edebilirsin ya
Bir yere atmadık kendimizi iyice kabağumuza çekildik hakkımızda hayırlısı.
Sağolasın ama yine de sorup tavsiye verdiğin için
Hakkında hayırlısı başkan. Salma kendini çalışmak ayıp değil biryerden başlamalısın
Çok fazla
Hayır vermem.
Ohaa çok para
Hayır vermem
enayi misiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?