Güncellemeler
+1 yıl
ADA yazdım ADANA okuyanlar göz muayenesine gitsin insanlara tahammülüm yok burada bile aynı sorun
İnsandan kalabalıktan büyük şehirden bıktım
İnşallah iyisi olur
doğru karar
teşekkürler
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar