Bu tamamen depremden sonra oldu. Bazı fırsatçı şerefsizler depremzedelerin diğer illere dağılacağı ve ev arayacaklarını bildiği için kiraları 2-3 katına çıkardılar. Bizim buralarda da oldu aynısı. Depremden önce 4-5 bin arası kiraya verilen daireler depremden sonra 9-10 u geçti. Hep derim bunu, bizim bizden başka düşmanımız yok, hani şunu bize terörist yaşatmaz
Serbest piyasa herkese var da bir te k ev sahiplerine gelince mi yok? İsteyende suç yok, kendi malı istediğini dileyebilir. Ancak kimse tutmasın, zorunda değil kimse.
Eski evlerde kömürlük ve odunluk diye yakacak istifleme alanı olurdu burası ev değil bildiğin kömürlük, depo alanı gerçekten rezillik ama daha da rezil olan şey ülkeyi, emlak piyasasını bu hale getirenler, denetlemeyenler.
Şaka mı bu fiyat? Pardon da yani ekonomi kötü, kira fiyatları uçmuş ama bu kadar da rezil bir hâl almış olamayız diye umut ediyorum. Ben bu eve mümkün değil o parayı vermem. Ev de demem buna zaten. Döküntü resmen.
8500 tlye karnımı doyurur yer içer gezer tozar geceleri de cami cami dolaşırım daha iyi bu ne hayvan mıyız insan mı bu nasıl bir yakıştırma ya gerçekten aciz ev sahibi iyler var ve aşırı acizler insanları hor görüp yakistirdigi şeylere bak
Buna halk isityor burds o ev 100₺ bile zor eder burada evler ucuz pahalı eve kimse tutmaz depremzedeler bi fiywt yükseltti az bi şey ama gerisi ucuz 500₺ sv var 3+1 orada olda500 TL sv orada 20 bin TL olacsk demekki 😂
5 bine Denizli de harika evler var İstanbul da yaşamak için bodrum da fare gibi yaşamanın anlamı yok bırakın İstanbul zenginlerin olsun İstanbul da yaşanmaz
Arkadaş izmit merkezde 6. Kat deniz manzaralı ev 5000 tl kirası var karşı dairemiz buna 8500 istiyrn eleman trolldür yani ya da anasına avradına güzel sözler istiyordur 😂😂