Merhaba biz Düzce'de yaşıyoruz Adana da aramız var ev yapılıcak?

Ailemle yaşıyoruz 3 kardeşiz yeni ev yapılıyor orada ama orada yaşamıyoruz orada yaşamıcaz şimdi o evle 3 kardeşe burada daire düşüyor ev bitince oradan kira alıp onu bölüşmekmi mantıklı yoksa satıp üçümüze ev almak mı mantıklı

Merhaba biz Düzce'de yaşıyoruz Adana da aramız var ev yapılıcak?
Cevapla