Eşimle birlikte kitap okuma ve aktivite odası hazırladık. Nasıl görünüyor 💕?











Ben de ilerde eşimle böyle bişey yapmak isterim böyle tatlı bir ortam yer minderi falan hem çocuğumuz olursa kitap okunan bir evde büyümesini istiyorum
Cevap
9Cevap
Çok tatlı gözüküyor, elinize sağlık. Aynı kitaplık bende de var, o zamanlar 150'e falan almıştım. Koltuk ne kadar, ben onu merak ettim.
Koltuk 2.600 küsür 😌
Abla sendeki yaşama sevinci bana da lazım yaaa :(
İnş canım ya 😪
Harika olmuş🥰 canım tam böyle bir yerde kitap okumak çekti😂
Harika olmuş tebrik ederim sizi, çocuğunuza da örnek olsun.
Güzel, kitap okumayı seven biri olarak beğendim
Çok tatlııı ellerinize sağlık harika bi düşünce güzel vakit geçirmenizi dilerim☺️
Ayy çook güzel yaaa ama kitaplık çok dolu gelmedi bana
Ellerinize sağlık çok güzel ve teşvik edici olmuş 👍🏻
Mükemmel işte cesaret işte feraset işte hayalim tebrik ederim
Cok guzel olmus mutlulukla huzurla oturması nasıp olsun
Teşekkür ederim 💕
Harika..
En azından birbrinze vakit ayırma aktivitesi yapmışsınız.
Umarım o odada bilgileriniz ve sevginiz daha da zenginleşir.. :)
Çok güzel olmuş, geliştirilebilir tabiki. Kitaplık büyütülür, etkinlik için masa konulabilir vb... Mutlu, huzurlu, keyifli anlarınız olsun..
Harika olmuş🌺.
Çok güzel olmuş her eve lazım ama yapamıyorum ben
Oyy ne kadar samimi gözüküyor 🥺
Gayet tatlı olmuş güle güle kullanın ✨
Emeğinize sağlık çok güzel şirin olmuş.
Güzel. Hoş vakit geçirmeniz dileklerimle ✨
Çok güzel beğendim
Bu koltukta kitap okunmaz uyunur:)
Çok güzel olmuş sade ve şık🌼💫
Çok hoş olmuş 🌼🌼☁️
çok modern ve şık olmuş
Gerçekten okursanız iyi
Çok güzel görünüyor.
Süper. Harika olmuş
masa nerede?
Masa ne alaka
Ya fantezi odası yapsaydiniz ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?