Beyaz eşyayı abartmış mıyız sizce fiyatı nasıl?

Profilodan buzdolabı+çamaşır makinesi+bulaşık makinesi aldık nişanlımla 60 bin tuttu. Taksitli fiyatı bu şekilde nakit 47 sizce çok mu pahalıya almışız?

Beyaz eşyayı abartmış mıyız sizce fiyatı nasıl?
Cevapla