Yalnızlar kervanı bu sorunun cevabına göre genişleyecek sanırım. :)
Kapıyı kendim açıyorum
Zili çalıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yalnızlar kervanı bu sorunun cevabına göre genişleyecek sanırım. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Anahtar ile giriyorum
Kendim açıyorum, açacak kimse olmadığından 😑
Evimde kapımı açmak için bekleyen birileri yok, kendim anahtar ile giriyorum.
Kapı açanımız mı varda anahtarsız girelim =))
Anahtarla.
yalnız değilsem de anahtarla açarım
ben elim dolu olsa da kapıyı kendim açarım
Her ikisini de yapıyorum
Kapıyı açan kişiyim
evde biri olsun olmasın anahtarımla girerim.
Koç başıyla
😂😂
Mizah desen var nansns