
lamba bu odam da çocuk odası kadar o yüzden bu lamba gözümü çok yoruyor ders çalışırken başımı ağrıtıyor. Hangi lambayı takmalıyım öneriler?

lamba bu odam da çocuk odası kadar o yüzden bu lamba gözümü çok yoruyor ders çalışırken başımı ağrıtıyor. Hangi lambayı takmalıyım öneriler?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
tasarruflu led ampüllerden alın
Bana yazar mısın xper yetmiyor o yüzden yazamıyorum sana
tasarruflu let ampül al.. 8W lık onun ışığı 60W a denk gelir.. bu takılı florasan lamba titreşim yapıyor muhtemelen ondan rahatsız oluyor gözlerin...
12 15 ve 23 w olanlar var hangisi olur
8W orta boy odaya yetiyor... 12 veya 15 hayli hayli yeter
12 takıyorum o zaman yaa 😅
ben pek anlamıyorum da
yorum kalkar mı bilemem ama biraz para vereyim dersen bu çok fonksiyonlu olur..
www.hepsiburada.com/osram-9w-led-uzaktan-kumandali-ampul-sari-beyaz-isik-806lm-p-HBV0000184VCY
9 w da varmış buldum o olur mu
benziyor bunun gibi yuvarlak
yuvarlak olması şekil meselesi sadece... bu florosan lambalarda bir titreşim oluyor ışıkta... göz onu farkedince baş ağrısı yapar işte... sürekli flaş çakıyor gibi... esas önemli kısım "duy" denilen o lambanın ucundaki vidalı gibi olan metal kısım... tavandan sarkan kısma oturduğu sürece hepsi olur...
ama şey diğerini taktım bu kez de ısınmaya başladı sıkıntı olur mu acaba patlamaz dimi
şimdi daha az rahatsız ediyor gözümü de ısınması korkuttu biraz
nasıl ampül taktın fotosunu atsana bana
nasıl atıcam ki:(
yazsana bana..
Sarı ışık gozu yormaz
Beyaz lamba kötü zaten sarı kullanmalısın
Küçük tak
Normal ampul taksana beyaz ışıklı
LED döşe
Armut ampul tak
Sarı al