
Hayatınızın en güzel yaşam alanı olan evinizde, yatağınızda, nasıl, hangi pozisyonda daha çok uyursunuz?
Umarıım KS'den arkadaşlar bu sefer anlamıştır.


Ayrıca burada aşırı olan, ya da. insel bir paylaşım var mı?

Hayatınızın en güzel yaşam alanı olan evinizde, yatağınızda, nasıl, hangi pozisyonda daha çok uyursunuz?
Umarıım KS'den arkadaşlar bu sefer anlamıştır.


Ayrıca burada aşırı olan, ya da. insel bir paylaşım var mı?
Selam gadası 🙃
Ben uyurgezer bir insanımdır. O yüzden şu bu demem. Bazen kendimi başka odada bazen yerde bulduğum olur. O yüzden benim geçerli bir yatış pozisyonum yoktur.
Soldan 2 Benim stilim.
Yeni mod olmuş ya da mod olmaya çalışan kişilerin önlerine gelen soruları şikayet ediyorlar.
Seninkine de böyle bişey yapmışlar demekki.
Yaz yönetime iade ediyorlar.
Kesinlikle ikincisi. Hele çocuğu fırtlattıktan sonra geceleri yatmadan önce Allaha dua ederim tekrar karnımın üstüne yatabildiğim için. Ne büyük bir rahatlık anlatamam.
Sorunun kaldırılması anlamsız. Ben 3 numaradaki gibi uyurum, asla yüzü köyün ya da sırt üstü uyuyamam
Cevap
5Cevap
Hepsini deniyorum ben uyurken
KS bir kere nerede garip soru var onları kaldırır. Güzel olan her soru kaldırılır. En sevdiğim uyku şekli soldan üçuncu değerli büyüğüm. Saygılarımla.
Soluma doğru yüz üstü yatarken sol bacağımı karnıma çekerek uyurum. Bu yeni modların saglam eğitimden geçmesi gerek ✌
Bunu engellemek KS nin büyük başarısı. Yerim ben onların mini, mini, akıl küpü modlarını 😅
Hepsi ama hamileliğimden dolayı soluma ya da sağıma yatabiliyorum sadece.
Ben yan dönerek uyumayı seviyorum fotoğrafta baştan 3. 😊
2. si kesinlikle..
Sağolasın
Sağ ya da sol.
3 ve 5. Görsel uyuma şeklim
Genelde yüzüstü yatan bir insanım
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?