Pinterest'te gördüm, çok hoşuma gitti. Ben de salonuma boy aynası almak istiyorum. Nasıl durmuş sizce, saçma mı?

Pinterest'te gördüm, çok hoşuma gitti. Ben de salonuma boy aynası almak istiyorum. Nasıl durmuş sizce, saçma mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence güzel görünüyor
Ayy benim çok hoşuma gidiyor😍. Dayanamayıp bende beyaz bir boy aynası alacağım salonuma🤭.
Bence saçma hadi koridorda yatak odasında tamam ama salonda olmaz bence kendi evimde de yok zaten bence hoş durmaz kişiden kişiye değişir ama benim fikrim böyle hoş durmaz saçma olur
Hos duruyor da biraz kullanısa da bağlı. Çocukların gelip gideceği bir evse bence riskli
Kulağa hoş gelmiyor ama görsele bakınca bence çok hoş duruyor.
Bunu saçma bulmuyorum suslusupurge
Kullaniyorum bende
var bizim alt katta bir tane giriş kapısının yanında varaklı boy aynası duvarda😀
Merhabalar
Benim evimde de var televizyon yerine ayna kullanan biriyim, gayet hoş duruyor.
Dekorasyon amaçlı olabilir.
Herkesin kendi görüşü tabi ama bence güzel duruyor ben beğeniyorum
Bu tarz aynalar salona yatak odası havası katıyor bence
Bu tarz aynaları salona daha çok yakıştırıyorum
Niye saçma olsun ki senin evin senin tercihin
Hayir değil bizde de var
Yani daha çok yatak odasına uygun
Evet saçma ve gereksiz salonda olmamalı bence.
Saçma buluyorum salonda ayna hoş durmuyor
1+1guzel ama normal 3+1 sacma
Kendimize ait odamızda olması daha doğru
Ben seviyorum buyuk aynalari
Salonu yatak odası gibi gösteriyor
Bence çok güzel duruyor.
Ayna sevmem pek
Hayır, güzel
Bi yer de gerekli
Sacma
çok saçma
Güzel olmaz