Ev & Yaşam Buzdolabına canlılık katmak için böyle bir boyama fikir buldum. Nasıl buldunuz, sizce yapmalı mıyım? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 CD kalemi ile kolay bir şekilde yapılabilecek bir şey. Sizce yapmalı mıyım? Buzdolabına canlılık katmak için böyle bir boyama fikir buldum. Nasıl buldunuz, sizce yapmalı mıyım? Cevapla Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı. Bence gayet güzel olmuş 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 704 cevap paylaştı. Kaplama daha mantıklı en azından sıkılırsan söker başka yaparsın 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 971 cevap paylaştı. Görseldeki gibi değilde tek renk bir şekilde boyanabilir 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Kalemle cidden tek tek bunu yapabileceğini mi düşündün🙄 ömründen ömür gider yapma sakın 0 0 Yorumla
deli_xatûn Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Sariya boya daha iyi bu ne cidden sakin yapma izi de cikmaz 0 0 Yorumla
yunhee Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Böyle aşırı rahatsız edici bir görüntüsü var. Ya hiç elleme ya da direk dümdüz bir renk yap. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl bence sticker olarak bastırt printerdan ve tek kerede kapla, pişman olursan o kalem çıkmaz, ama stickerı sökersin 0 0 Yorumla
irina_kostadinovska Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Güzel görünüyor ama sıkılmadan yapabileceksen olur aslinda 0 0 Yorumla
dilaramar Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 33% +1 yıl Yani çok hoş bulamadım ama senin tercihin tabi. 0 0 Yorumla
Severance Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Kaplama yapsan daha mantıklı. 0 1 Yorumla Severance +1 yıl Şahane stickerlar var. Yorumla
KapitanNemo Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Baya canlı olmuş knk. Kartona dönmüş 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 423 cevap paylaştı. kör oldum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bence gayet güzel olmuş
Kaplama daha mantıklı en azından sıkılırsan söker başka yaparsın
Görseldeki gibi değilde tek renk bir şekilde boyanabilir
Kalemle cidden tek tek bunu yapabileceğini mi düşündün🙄 ömründen ömür gider yapma sakın
Sariya boya daha iyi bu ne cidden sakin yapma izi de cikmaz
Böyle aşırı rahatsız edici bir görüntüsü var. Ya hiç elleme ya da direk dümdüz bir renk yap.
bence sticker olarak bastırt printerdan ve tek kerede kapla, pişman olursan o kalem çıkmaz, ama stickerı sökersin
Güzel görünüyor ama sıkılmadan yapabileceksen olur aslinda
Yani çok hoş bulamadım ama senin tercihin tabi.
tek renk olmali bence
Cd kalemi mantıklımı sence?
yani güzel de ne gerek vardı
Buzdolabından ne istedin 🤣🤣🤣
Kaplama yapsan daha mantıklı.
Şahane stickerlar var.
Sade herzaman daha güzel
Baya canlı olmuş knk. Kartona dönmüş
nsll bir boya şeklidir
çok çirkin ((: yapma lütfen
Goz yorar
Göz yoruyor
trypophobiası olan ben 🤧
Onun yerine canlı renklere boya daha şş
kör oldum
Basit ya
Kötü
Güzelmiş