Bazı insanlar sırf bu yüzden biblo ve Fil tabloları kullanıyor evlerinde. Sizler Fil sembolünün getirdiği şansa inanıyor musunuz?

Bazı insanlar sırf bu yüzden biblo ve Fil tabloları kullanıyor evlerinde. Sizler Fil sembolünün getirdiği şansa inanıyor musunuz?

Selam gadası 🙃
Ben kişinin kendi kendine şans getirdiğine inanıyorum. O tür biblolar sadcee biblo olarak kalmalıdır. Şans getirdiğini düşünmüyorum.
Bununla ilgili bir kitap var bayılırsın.
Olur alır okurum
Cevap
12Cevap
Hayır inanmıyorum.
Hiç araştırdın mı peki
Evet araştırdım
Saçmalardan seçmeler. gerçekten inanan var mıymış
Elbette var
Benim astrolojiyle olan ilgime de bu bakış açısıyla bakanlar vardı ama bunun bir mantıklı dayanağı var açıklaması var. Oysa bu fil saçmalığı gibi şeyler tamamen saçmalık
Batil inanclara inanmam dinimizdede gunahtir boyle seyler
Enerjiye inanır mısınız
Olumlu bir enerjiye sahip olan varlıkların olduğuna inanılır. Çoğu insan da bundan gerçekten olumlu etkilendiğini söyler5
Şans getirdiğini düşünmüyorum ve şahsen inanmıyorum.
Peki :)
Hayır. Sanırım şu 7 Farklı boy olan fil figürleri için öyle bir batıl inanış var
Evet özellikle 7 boy olanlar için böyle bir inanış var
Ben hindu değilimki ganeshaya inanıyım batıldır
Bazıları olumlu etki veriyor fark ediyor diyor
bilinen en eski dinler hinduizm - budizm olduğuna göre vardır bildikleri.
Evet bir bildikleri vardır diye düşünüyorum
Ben çalışmanın eve bereket ve bolluk getirdiğine inanırım. Böhle şeyler bana hurafe geliyor
Çalışmak olmazsa olmaz
O da doğru aslında. Zengin eş 😬😬
Tek çözüm diş hekimi 😬😬
Her diş hekimi aynı olmuyor. Biri bozar biri düzeltir işin ehline denk gelmek lazım
bir hint inanışı bu bana hep saçma gelir
Bazıları olumlu enerji getirir diyor
ya ne enerjisi bu gözünü seveyim bir taş parçasının benim psikolojimde nasıl bir etksi olabilir ki tasarımını beğenirim bana keyif verir bir ürünün max verebileceği enerji budur.
Bence o bile olumlu öyle deme :)
hadi tamam öyle olsun
Kıyamaz da aman :)
bu konuları tartışmaya değer bulmuyorum sadece :D
Peki aman aman 🌬️
ama bu inanıştaki hikayeleri merak ederim bak arkasındaki tarihi falan onlardan konuşabiliriz :)
Beni de asıl çeken konu o işte. Çok güzel hikayeler var.
mitoloji diyorsun yani :D neymiş bu fillerin arkasındaki hikaye ganeşamıydı neydi fil başlı tanrı ondan dolayı mı şans getiriyormuş
Bereket getiriyor, bol bereket. Hatta fiş ne kadar büyükse bereketi o kadar olduğuna inanılıyor
ganeşa değil ozaman o bilgelik tanrısıydı allah allah filin getirdiği bereketten ne olur zaten bir oturuşta o bereketin yarısından fazlasını yer biz yine sefil kalırız kendine bereket getirmiştir anca
Efsanelere bu kadar düz bakış açısı olur mu yahu
bilemedim filin arkasında bir hikaye yok nereden getiriyor bu bereketi kaça alıyor kaça satıyor hiç bir şey yok boş bir inanış olma olasılığı yüksek
Kahkaha attım bu yorumuna :)
Öyle birşeymi varmış
Varmış evet
Yoo ben buna inanmıyorum.
Enerjiye inanıyor musunuz
Asla inanmam
Çok yaygın inanç
Fil kendini kurtarsin :)
Filin derdi de kilosu :))
Hayati film olmus
Böyle saçma şeylere inanmıyorum
Saçma mı bu bir inanış
İnançlar da saçma zaten. Bana göre ama. İnanana saygım var, beni ilgilendirmez kimsenin inancı.
Doğru söze ne denir...
Yoo inanmıyorum
Neden peki
Sanmıyorum
İlginç şeyler yazıyor
İnanmıyorum
Enerjiler ie inanır mısınız
İnanmıyorum
Peki enerjilere inanır mısınız
Batıl inanç
Tabii olabilir...
Yok inanmiyorum böyle şeylere
Peki :)
Hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?