Süzgeç, süzgeç olarak kalsın artık salın şu eşyaları :D Var mı evde bu tarz eskileri değerlendirme yapanlar?


Süzgeç, süzgeç olarak kalsın artık salın şu eşyaları :D Var mı evde bu tarz eskileri değerlendirme yapanlar?


Geçemeyiz. Her şey pahalanınca bazen insan elindeki ürünleri saçma sapan bir şeylere dönüştürmek istiyor jdjdj
Pringless kutusundan vazo yapmıştım ama can sıkıntısından 🤣
ahsfvbhkfgbd bence tatlı olmus
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Hayal gücü zeka ile birleşince estetik ve otantik meyveleri olmasından tarafım ben. Bilakis tebriğe şayan buluyorum.
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Kimi insan farklılık yaratıp farklılık yapmaya çalışır ama bana göre ev aletlerinden farklılık ya da süs eşyası olmaz ortaya güzel hoş durmayan saçma sapan şeyler çıkıyor.
Kesinlikle ya o kadar katılıyorum ki
Selam gadası 🙃
Şahsen o tür eşyalar benim ilgimi çekmiyor. Çok çocuksu buluyorum. Daha modern eşyalarla yapılan süsler daha çok ilgimi çekiyor.
Kesinlikle abi katılıyorum
Cevap
9Cevap
Ben amacı dışında kullanmıyorum
Çırpma teli ve rendeden yapılanlara bayıldım. 😄
Gayet güzeller önüne geçmeyelim, destek verip önünü açalım. 🙄
Yani ileri dönüşüm olarak belki olabilir ama her yerde ve her zaman değil
O ev aletini yok ederek bu sorunu ortadan kaldırabiliriz 😅
Fotoğraftakiler gibi olucaksa ben önüne geçmeye hazırım
Tercih edeceğim bir şey değil
çırpıcı tel çok da kötü olmamış ya ksmfksd
Öyle bişey yapmadım daha
O kepceli avize nası bisi ya
Bunlar çok abartı olmuş
Bizim böyle uğraşımız yok hiç 😂
Güzel olmaz bence hiç denemedim
Aaa süzgeç alıcaktım iyi hatırlattın Vallahi
Çok önemli birley değil
Evet
yapan yapsin knk
Niye
Geri dönüşüm
Alışkanlıklar zor bırakılıyor
Belki
Ne eşyası
Geçemeyiz ☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?