Eve ilk girdiğinizdeki kira ile şimdiki kiranız arasındaki fark ne kadar?

Biz ilk kiraya girdigimizde 250 istedi ev sahibi ev kalüruferliydi ama ev çok pis ve eskiydi kazık yerleri vardı babam pazarlık yaptı 200 oldu evi çok temizledik kazık yerlerini sıvadık çimento ile alçı ile sonra kireçle boyayla boyanması gereken yerleri boyadık tuttuğumuz da bu evi durulcak gibi değildi eve bakarsan ev olur bakmazsan olmaz herneyse bir yıl olunca babam ev sahibimize bir yıl oldu yükseltmek istersen yükselt dedi ev sahibi ben sizden memnunum mahalle sizden memnun hiç şikayet gelmiyor sizden önceki kiracımız hiç eve bakmadı ve onlardan mahalle çok şikayetciydi yükseltmeyecegim diye böyle dedi geçen yıl 280 oldu ev kirası bu yıl 350 TL oldu ev sahibimizden Allah razı olsun bu devirde böyle ev bulmak çok zor bazı sorularda görüyorum insanların kirasını Allah herkesin yardımcısı olsun ne diyeyim

Eve ilk girdiğinizdeki kira ile şimdiki kiranız arasındaki fark ne kadar?
Cevapla