İşten gelince her gün meşhur sitede bağ bahçe ilanlarına bakıyorum. Sonra henüz almadığım yerle ilgili şuraya çit yaparım. Şuraya çardak, şuraya meyve ağaçları dikerim diye hayal kuruyorum.
Şirketteki işi gücü dedikodu, yalakalık olan solucanlardan
İnsanların suratsızlığı, vahşiliği, yerlere tükürmesi, mülteciler, sürekli bağrışmalar daha bir çok konu yüzünden artık insanların hepsinden nefret ettiğimi fark ettim.37 yaşındayım ve artık sosyal hayat ve insanlardan tüm bağımı koparmak istiyorum. Belki gittiğim yerlerde huzurlu, insana dinginlik veren birkaç insan da olur belki.
Bunun için yeterli birikimim var ve gerekirse evimi bile satarım yeni hayatıma geçiş için. ama bir noktada buna cesaret konusunda biraz kendimi sınırlıyorum. Bana destek verecek birkaç cümle kurar mısınız ki yarın gidip istifamı verip bu olaya odaklanayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Taşraya git de kasabalılar, köylüler ananı miksin allahın malı seni
Belki gittiği yerde insana dinginlik veren bir kaç insan olur diyor bir de nah olur!
Benimde insanlardan nefret ediyorum gidicem az kaldi
Siz nereye peki? Hayalleriniz nedir vaktin varsa anlatır mısın rica etsem?
nereye derken konum olarak demedim. Zihnin nerelerde huzur buluyor gezerken anlamında
Kafa nereye eserse biktim hayattan yeter
Daha mutlu olacağını düşünüyorsan karar senin
Herkesin en çok yakındığı durumdur bu yanlız değilsin merak etme