Güncellemeler
+1 yıl
Elektrikli süpürge önerisi de almak istiyorum
Kızlar uzun zamandır bakıyorum. Ütü ile fırın olarak pek bir şey bulamadım sanki. Tam bi fiyat performans ürünü dediğiniz var mı? Bir de tost makinesi, cezve, çaycı Sinbo seçtim. Isı vermesi yeter diye düşündüm. Yıllardır tost makinesinde tost harici bir şey yapmaya çalışmadım. 50 TL ye aldığım cezve de işimi görür. Çaycıyı da kattle ve termos olarak kullanacağım. Doğru düşünce mi? Daha banyo nevresim vs soracağım. Çeyizciker birbirimize fikir verelim 🙏🥳
Selam gadası 🙃
Genelde marka ürünler iyi olur derler. Ama marka ürünlerin eski sağlamlığı kalmadı. Ben senin yerinde olsam spot ürünleri alırdım. Yani profilo bu konuda oldukça iyidir. Dilersen o marka fırın alabilirsin.
Bende ceyizciyimm🙈 bence utu olarak philips azur utu almalisin cok guzel 1200 1300 civsri seyrediyor ama cidden cok kaliteli bir utu ben ondan alacagin
Elektrikli supurgeye gelirsek de bosch oneriyorum
Cayciyi kettle olarak kullanabilirsin ama kettle kullaninca cok cabuk bozuluyor surekli ac kapa ac kapa. Ve bi cayci 700 800 tl. Bi kettle 150 200 tl. Onun yerine kettle alip caycinin omrunu kisaltmasan daha iyi
Cevap
1Cevap
Kesinlikle Philips azur modelini bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?