Evlenince kendi evinizi mi alacaksınız kiraya mı çıkacaksınız?

Kendi evimde oturmak istiyorum, ev alırız bence.
Kiraya çıkarız herhalde, ev almaya bütçe mi kaldı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evlenince kendi evinizi mi alacaksınız kiraya mı çıkacaksınız?

Evlenince kendi evimizde kalacağız. nişanlım ile ortam bir ev aldık. Yakın zamanda beraber yaşayacağız orada.
Cevap
33Cevap
Bu devirde anca kiraya çıkarız.
kira muhtemelen
şu an kira. Allah nasip ederse kendi evimiz de olur.
Kendi veim var. Ama semtini sevmiyorum satmak yerine oranin kirasiypa 1 ev kiralar butun masraflarini çıkartır elime de para ayiririm diye dusunuyorum. Ustune de calisirim tamam iste ya da is kursrim 😂
Bütçe değil ama ev parasını bir yatırım aracına dönüştürüp bu yatırımdan gelen paranın yarısı ile ev kirası kalan yarısı ile ek gelir oluşturmak daha mantıklı olur 😁
Oturabileceğim 3 farklı ev var ama ben kendime ait başka bir ev almayı düşünüyorum. Ne kira veririm, ne hazıra kondu dedirtirim.
Kirada oturacağım biriyle evlenmek istemiyordum öyle de oldu. Eşime de bunu en başında söylemiştim. Hiç kiracı olmadım.
Yoksulluk sınırının altında maaş alan bir ülke mirası yoksa çok bir şey kazanamayacaktır. Eşi çalışıyorsa ne ala
Sanatçı insan villa da oturur
Ama ben o kadar görgüsüz değilim
Tripleks alcam bi katını kestircem
Büyük konuş ayayım, yarın ne olacağımız bekli değil ama kira da oturmam sanırım.
ev almak saçmalık veririm 10 yıllık peşin otururum
Şimdi ki kadınlar değer bilmezler onlar için o kadar hayat mücadelesine değmez.
Ben ailemle birlikte yaşıyorum öyle olsa annemin babamın evinde otururdum
evi olmayan adamla olmaz diyecem ama bu zamanda ev almak imkansızlaştı ama ikimiz krediyi ödeyerek bence halledebiliriz kiralık daire nereye kadar insanın sermayesi mutlaka olmalı
Annemle babamla birlikte geniş aile usulü yaşayacağız. Hık mık edecek oldular, susturdum.
Ev almak en mantıklısı kira olmuş 4.5 - 5 yerine göre 10 15
kiraya 4000 vermekteense bankaya 5000 vermek daha mantıklı
Ev almaya gerek yok
Kirada ki evlerimden birine geçerim
Kendi evim var ama işim gereği kiraya çıkacağım maalesef
ev hazır ama ne eksik bakalım bilen var mı :D
Çiftlik var kocaman geçinir gideriz da
O zamanki şartlara bağlı
Kendi evimde otururum
O an ki durumlara bağlı.
Kendi evimde oturmak istiyorum, ev alırız bence.
aile evinde kalmaya devanm
Fakirliğin gözü kör olsun :/
Kendi evimizi almak nasip olur inşallah
Kendi evimde oturuyorum
Kendi evin gibisi 6
Evlilik düşünmüyorum. Kendi evim var zaten.
Valla kimse bu sartlarda ev alamaz ki
Yeni bir ev almama gerek yok zaten evim var
Kendi evimi alacağım.
gezmek varken ne ev alması ya
Evlenmeyecem teşekkürler
Ev alıcam inş Sonrada nasipse evlilik
Kirada oturuyorum 🤦♀️
O paranın üzerine biraz daha ekleyip neden ev almıyorsunuz? Kredi sabit yıllarca oysa ev kırası sürekli artıyor.
@DorukSonbahar nasip. Düşünüyoruz ama ne zaman nasip olur bilmiyoruz. Evdeki hesap çarşıya uymuyor bazen.
İnşallah o da nasip olur tez zamanda.
@DorukSonbahar amin 🙂teşekkür ederim.
Kirada olmak çok kötü
Kiralık
Evim var dubleks
Kocamın olmazsa kira
Alırızzz
Kira olur
Kira
Kendi evim var.
Evler çok pahalı :(
ev almak isterdim
Kira ne ab?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?