Arkadaşlar bence ruh diye bir şey yok. Gördüğümüz rüyalar beyin sapından kaynaklanıyor. Biz Tanrının ışığını görüyoruz?

Ruh masaldır cidden- hepimiz öldükten sonra yok oluyoruz. Ciddi düşünün. Her şey beyinde bitiyor. Aslında her şey titreşmekte olan enerji. Ancak Tanrının ışığı yeter bizlere. Şartlar böyleyse zorla değiştiremeyiz ki- bence ruh bir masal. Ruh yalandır. Ürkütücü gelse de kötü iz bırakan birisinin yok olması kadar güzel bir şey olamaz da doğrusu. Neyse Tanrının ışığını gördüm bana o yeter... %100 yok ölümden sonraki yaşam- siz ne diyorsunuz? Bence yok. Işıktır her şey. Işık kalmazsa karanlık çöker artık. İlk başta hazmedemesem de şimdilerde hazmettim. Dinler birer masallar, ne yazık ki. Kendimi doğmadan önceki halimi düşünerek avutuyorum. Neyse ışığı gördüm ölmeden önce kaç kez o bana yeterli
Arkadaşlar bence ruh diye bir şey yok. Gördüğümüz rüyalar beyin sapından kaynaklanıyor. Biz Tanrının ışığını görüyoruz?
Cevapla