Eşimle mağazada görüp bir anlık aşkla aldığımız dinazor ve köpek şeklindeki kupaları ne zaman görsem bu cümleyi kuruyorum.😂 Hayır bizim neyimize böyle şeyler. Bir şey de içilmiyo içinden doğru dürüst. :D Sizin var mı bir hevesle alıp "Biz bunu neden aldık?" dediğiniz bir şey?
Evinize bir hevesle alıp "Biz bunu neden aldık?" dediğiniz bir şey var mı?
Bazen insan gözünün gördüğü herşeyi o an almak istiyor. Belli bir zaman geçtikten sonra buda nerden çıktı gibi cümleler fazlasıyla kuruluyor. Çok şükür ki evimde öyle kayda değer anlamsız nesneler bulunmuyor. Alacağım birşeyi özenle seçmeye dikkat ediyorum.
bir sürü; oyun hamurum, defterim, boyalarım, boyama kitaplarım, kurdelelerim, takılarım, kalemlerim filan kullanmayıp aldığım şey dolu etraf. çok severek alıyorum birkaç sefer kullanıp bırakıyorum. kasnak setlerim duruyo hala yarım işledim. böyle boncuk toka filan yapıştırıcı el işi malzemeleri iplikler, kumaşlar...