Bence herkes rahatça çıkıyorum dese de insanların üstüne bakıyorum genellikle ütülü. Hatta kırışık tişörte denk gelmedim. Siz ütüsüz çıkıyor musunuz?


Ben dışarıda giydiğim tüm kıyafetleri yıkadıktan sonra askıya asip öyle kurutuyorum kirismasini önlüyor😊 haricinde bariz bir kırışıklık varsa utulerim mutlaka
Cevap
16Cevap
ne yazık ki yapamıyorum :(
lise döneminden kalma bir takıntı bu ve bir gün öncesinde ütüleyip katladığım tişörtleri bile tekrar ütülediğim oluyor.
Aslında çok güzel bir alışkanlık
Keşke her takıntı bu kadar masum olsa
Her insanda var da millet kabullenmek istemiyor
Hepimizin teşekkür ederim
Günlük ev içi ya da bahçe tişörtlerime çok önemsemem , dışarı kıyafetlerim önemlidir jilet gibi olmalı…
Kesinlikle ben de jilet gibi severim
İnsanın kendisine saygısı önemli…
Hayır cıkmam. Benim dolabım ütüsüz kıyafetle dolu. Ama çıkarken mutlaka ütülerim
O da zor son anda
Son anda bile olsa 5 dk da ütüleniyor sıkıntı olmuyor
Ütülerim. Özellikle kol ütüsü belirgin olmayan şeyleri giymem. Tişört ya da crop dahi olsa ütülerim.
Cropları da ütülüyorum ben de aynıyım
Göbek hemen ütü yapıyor sağ olsun. Yakalar biraz kötü duruyor ama gerisi sanki ütülenmis gibi
Geriyor göbek :)
genelde çıkmam hele işe ütüsüz bluz gömlek ya da tişörtle gitmem asla
Ben de öyleyim tişört gömlek gibi ütü istiyor bence
Ütüleme gereği duymuyorum günlük özel bir ortam değil ise
Özel ortam derken
Kesinlikle katılıyorum
Kişinin kendine öz saygısı, öz saygısını yitiren her şeye ne gerek var deyip hayattan kopuyor ve suçu insanlarda arıyor.
Kimse yoğurdum ekşi demez bizim toplumda hep suç başkalarında gerçi dünya da böyle
Kızlar Bir Adım Öne tabiki de kullanım amaçları bu 😂
Değil mi
düzgün yıkanıp asılan ve düzgünce katlanan çoğu tişört ütü istemiyor zaten
Kollarında oluyor kırışıklık ve göze batıyor ben rahat hissedemiyorum
tercih meselesi :)
Ütüsüz tişört mu olur ya bugun kac tane gördüm gözlerim kanadi resmen bi tsortu ütülemek bu kadar zor olamaz 1dk ya. Ama tabiki bazilari utulemesin bi farkimiz olsun ya😃🤣
Uygun koşullarda yıkayıp kurutup katlayınca gerek kalmıyor.
Utanırım ütüsüz çıkamam
Ben de
Çıkıyorum ya hayat bence ütü yapmak için çok kısa
Bak bu da doğru
Hayır çok dağınık oluyor
Tam tersi bence
Hayır, ütülerim kesinlikle
Ben de ütülüyorum
Boxerlari bile ütülüyorum atlet falan jshjs
Ama ütülenmesi lazım sağlıklı olan bu
Bu da ilginç onu kim görecek senden başka 🤣🤣🤣
Ayyyy tamam sus sus
utusuz olsa bile kirisik olmamasi lazim. elitiz tarzimiz var mahalledekiler ne der sora
Evet hava sıcak zaten bir de ütü çekilmiyor dışarı da ütüleniyor zaten 😂
Kırışık olmamasına dikkat ediyorum
Gömleği bile ütüleme
O da abartı olmuş
çıkıyorum
Keşke ben de umırsamanasam
Giyiyorum gayet.
Üşeniyorsun mu :)
Hayır ne gerek var ki ütüye tişört altı üstü gömlek değil.
Peki :)
Herzmaan değil
Çoğu zaman :)
tişhrt ütüleniyor muydu😳😳
Evet
Hayatta ütülemem.
Ne kadar katisiniz bayım
Tişört larımı ütülemem arada bir yani onun için ütü faturaları :(
Utusuz giyinmem
Ben de öyleyim
hiç ütülemem
Çıkmam
Utulenmeden çıkmam
Hayır.
Hayır kötü duruyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?