Benim mesela geniş bir balkonum var, oranın üstünü kapatmayı düşünüyorum.
#evyaşam
#evyaşam
Demir çok pahalı oldu. Maddi durumun çok iyi değilse bekle 2 sene kadar
2 sene sonra daha da pahalı olursa 🤔
Yönetim değişse bile enkaz devraldık diyecek ve bir süre de o kendine çalışacak.
Heryer
Cevap
2Cevap
Giysi odamı. Kitap okumak için güzel bir ortam olabilirdi..
Evi tamamiyle değiştirmek isterim mimarisi çok kötü ama sınırlicakdak illa odam olur
Tuvalet istemezdim banyo büyük olabilirdi. Gerçi büyük zaten jjjkl
Mutfak galiba evin yarısı mutfaktan oluşsa yok demem büyük mutfak severim
Kadınların en çok vakit geçirdiği mekan kesinlikle sizin zevkinize göre olmalı diye düşünüyorum bende.
Şu an baktım her şey güzel. Geçen yıl değiştirdim.
Pencerelerin yerleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar