Her yer bina, komşular yabancı. 90'lardaki gibi balkon keyfi kaldı mı, sen balkonda oturmaktan keyif alıyor musunuz?

Sanki balkon keyfi kalmadı gibi hissediyorum. Koşumlar dik dik bakar. Her yer bina zaten, önünden başka bir yer görmüyorsun. Uzun zamandır balkona çıkmadığımı fark ettim.
Her yer bina, komşular yabancı. 90lardaki gibi balkon keyfi kaldı mı, sen balkonda oturmaktan keyif alıyor musunuz?
Her yer bina, komşular yabancı. 90'lardaki gibi balkon keyfi kaldı mı, sen balkonda oturmaktan keyif alıyor musunuz?
Cevapla