Ev & Yaşam Yeni gelin evlerinde pembe renk neden bu kadar vazgeçilmez oldu? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 53 En asi, en sade kızların bile evlendiğinde evleri cici danteller ve pembelerden geçilmiyor. Nedeni nedir bu pembe sevdasının? Pembe pembe söyle bana :) Yeni gelin evlerinde pembe renk neden bu kadar vazgeçilmez oldu? Cevapla Nedir Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
Giethorn Takip Et Xper 7 Yaş: 110 , eic 98% +1 yıl Kesinlikle annelerinin isguzarligi her bos bulduklari yere bir ortu ortme haataliklari var maalesef birde su israr huylari olmasa. 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Anneler illa örgü istiyor Yorumla Giethorn +1 yıl Yoksa kizinin ceyizine bisey yapmamis derler tek dert bu emin ol. Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Maalesef var o zihniyette insanlar Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Ayy renkler arasında en az kullandığım renktir bi de bu, her yeri pembeye bulayan da ne bilim 2 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl İnsanı çıldırtmak için birebir :) Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Arkadaş Alice Harikar Diyarında sanki tüm gelin evleri 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Ya başına gelirse :)) Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Allah korusun :D Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Ben bile çekinirim ya :) Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Gerek yok bana göre de :D Yorumla
Stock_market Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bizde olmadı ha bir çok arkadaşa gidip geldik onlardada olmadı burada genelde ilk okul çocuğu kızların rengidir 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Çok şanslısın Yorumla
AnAlien1 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Bence daha çok griye dönüldü 2 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Koyu gri dimi Yorumla
Loşçokoloş Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Şu örgü çaydanlık pasta müko bence 😎😎 2 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl O görsel olarak güzel :) Yorumla
Ayuboğanxxl Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Küçükken çok pembe panter izlemişlerdir o yüzden 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl 🤣🤣 Yorumla
-ViviR_- Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Ne kadar saçma ve itici 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Maalesef... Yorumla
balhatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 86% +1 yıl Görgüsüzlük mü desem😂Aşırı iticii😤 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Bence de ama hep böyle oluyor Yorumla balhatunn +1 yıl Zevkler tartışılmaz diyip kaçıyorum o zaman ben😄 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl 🤣🤣 Yorumla
burdartükyok Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Evliliği hâla tozpembe sandıkları için olabilir 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Evet Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl bende anlamıyorum, gerçekten kötü seçiler.. 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Sana da alalım ev hediyesi :) Yorumla majestetuncay +1 yıl evlenirsem bir gün :) Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 971 cevap paylaştı. Saçma bence 1 0 Yorumla
Dorsiapoth Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl çok itici 1 6 Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Başına gelir Yorumla Dorsiapoth +1 yıl izin vermem Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl Büyük konuşuyorsun :) Yorumla Dorsiapoth +1 yıl ne zaman büyük konuşsam başıma geldi zaten dlmdwxsk Yorumla Bahtıgüzel00 +1 yıl O zaman pembişe alış şimdiden Yorumla Dorsiapoth +1 yıl vizyonsuzluk resmen Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kesinlikle annelerinin isguzarligi her bos bulduklari yere bir ortu ortme haataliklari var maalesef birde su israr huylari olmasa.
Anneler illa örgü istiyor
Yoksa kizinin ceyizine bisey yapmamis derler tek dert bu emin ol.
Maalesef var o zihniyette insanlar
Ayy renkler arasında en az kullandığım renktir bi de bu, her yeri pembeye bulayan da ne bilim
İnsanı çıldırtmak için birebir :)
Arkadaş Alice Harikar Diyarında sanki tüm gelin evleri
Ya başına gelirse :))
Allah korusun :D
Ben bile çekinirim ya :)
Gerek yok bana göre de :D
Bizde olmadı ha bir çok arkadaşa gidip geldik onlardada olmadı burada genelde ilk okul çocuğu kızların rengidir
Çok şanslısın
Bence daha çok griye dönüldü
Koyu gri dimi
Şu örgü çaydanlık pasta müko bence 😎😎
O görsel olarak güzel :)
Küçükken çok pembe panter izlemişlerdir o yüzden
🤣🤣
Ne kadar saçma ve itici
Maalesef...
Görgüsüzlük mü desem😂
Aşırı iticii😤
Bence de ama hep böyle oluyor
Zevkler tartışılmaz diyip kaçıyorum o zaman ben😄
🤣🤣
Evliliği hâla tozpembe sandıkları için olabilir
Evet
bende anlamıyorum, gerçekten kötü seçiler..
Sana da alalım ev hediyesi :)
evlenirsem bir gün :)
İğrenc ya
Saçma bence
çok itici
Başına gelir
izin vermem
Büyük konuşuyorsun :)
ne zaman büyük konuşsam başıma geldi zaten dlmdwxsk
O zaman pembişe alış şimdiden
vizyonsuzluk resmen