Kombi peteklerinin bir kaç tanesini kapatmak ısınma ve kombi üzerinde olumsuz etkiye neden olur mu?


Evimde holde ve mutfaktaki petekleri kapatmayı düşünüyorum. Ancak bunun kombiye, dolaşıma ve ısınmaya olumsuz bir etkisi olur mu? Ya da sadece kısmak mı gerekir?
Kombi peteklerinin bir kaç tanesini kapatmak ısınma ve kombi üzerinde olumsuz etkiye neden olur mu?
Kombi peteklerinin bir kaç tanesini kapatmak ısınma ve kombi üzerinde olumsuz etkiye neden olur mu?
Cevapla