Ankara 'da şu an yağmur yağarken, gece hala bir tık üşütmese bile yavaş yavaş üstümüze bir şey almanın vakti geliyor gibi. Sizler için yorgan zamanı geldi mi? Pike yeterli mi? :) 


Kayseri'de yaşıyorum gadası. Havalar biraz serinledi ama hala yorganla yatma zamanı gelmedi. Evimin yönü kuzey olmasına rağmen hala çarşafla uyumaya devam ediyorum.
Üzerine huzur örtmeli insan mutlu kapatmalı gözlerini yoksa kat kat yorganlar bile ısırmaz insanı. İstanbul artik serin ic çamaşırıyla yattığım için üzerime battaniye alıyorum.
Cevap
24Cevap
Hayır gelmedi denize girebilirim 🥺 ama üniversite için kütahya ya gidicem ve orası için bence kat kat giyinmeliyim🥺
mecbur :))
Geldi tabii yorganı geç yorgan altına battaniye zamanı bile geldi 😅
yorgan battaniye aynı sayılrı be :D
Ne alaka lan ikisinle de yatıyoruz biz 😅
ben kendimi bildim bileli yorganla yatıyorum gldlcldöd
sen temas bağımlısısın sfvs
ikinci bir yastığım bile var flsşcşdş
temas müptelası o zaman :D
heh şimdi oldu flsşcşdş
Yorgana geçmedik henüz. Şu an İtalyadayım. Hava kapalı ve yağmurluya geçmiş olsa bile hala 30 derecelerde.
Tabiiki. Ankara burası akşam sıcak der yorganı almazsın gece ayazda Bi tarafın donar sabah yamulmuş uyanırsın
haftasonu denızdeydık . kasıma kadar yolu var . gecen sene 22 kasımda denıze gırıyorduk .
Geldi hemde çoktandır yoksa karın ağrıları başlar bunuda istemeyiz.😀
2 gündür yorganla yatıyorum. Malum Eskişehir'in geceleri çok soğuk...
Zaten yorganla yatıyorum, üstüme temas etmesi bile uykumun gelmesi için yeterli
Gece soguk oluyor o yuzden yorganla yatiyoruz ztn bu sene 3 hafta falan yaz gorduk🙄
daha gelmedi ama bence ekim kasım vakti gelir artık
Hala pikeyle yatıyorum ve genelde baksır üstümde de atlet olmuyor ama hava soğuk tabi.
İncecik şeyle yatıyorum şimdilik. Soğuğa direnmeye devam. d
Yorgan altı battaniye bile var bende şuan😂
kutuplar mı :D
Marmara
Şu sıralarda sıkı bir yağmurla gelen esinti var pikeden çıktık artık inçe yorgana geçtik
Ankarada yorgan zamanı geleli bayağı oldu.:))
Bana daha gelmedi ama geceleri artık hafif o serinliği hissediyorum :D
Gelmeye başladı yavaş yavaş. Ama serin havada yorgana sarılıp uyumakta bi başka.
Daha pikeyle örtünen terliyor 1 ay var hiç değilse yorgana
Bizim bular çok sıcak daha gelmedi
Ben zaten 2 aydır yorganla yatıyorum
Çat kapı gelmek üzere
Evet yorganları çıkardık😂
Geldi geldi Ankaraya yağmur yağıyor bile
Hep yorganla yatiyoz saten
Dün itibariyle geldi evet :)
Yorgan degil ama battaniye artik kullanıyorum
Gelmedi ama serin sayılır.
Evet yorgan aldım angara soğuktur
Urfa dayım Urfa merkez soğudu, yakında kar düşer.
Hayır battaniye ile uyuyorum şimdilik
Aldım artık yorganı. Hastayım zaten
Yağmur yağdı ama yorgan için erkn..
#Bonjour
Battaniye yetiyor şimdilik
Üstsüz yatıyorum bazen hala ne yorganı
Geldi ya burada artık pikeyle yatılmaz
Henüz değil.
Hayır henüz gelmedi.
Gelir bir iki haftaya xd
Bu sene hiç yorgansiz uyuyamadim desem🙈
seninkisi temas bağımlılığı :)
Yok Almanya soğuk
Yorgan mevsimi İstanbul’a 2 haftadır geldi
Buralarda geldi. Ama Ben sevmem.
Ben yaz kış yorganla yatiyorum valla
Evettt
Nerden
Karadeniz iklimi, normaldir
Gelmedi henüz..
Kış yaklaşıyor
Evet geldi
Hayır
Evet geldi artık
Daha değil..
Aynen gömlek Üstüne biseyler giyme zamanı
Benim üstçatı katı hala ince pikeyle yatışş
Henüz gelmedi
Evet
Battaniye yetiyor
Biz hic birakmiyoruz kiiii
Hayır gelmedi en son bize gelecek sanırım 😌
Ben yaz kis kullandigim icin zaman fark etmiyor
hayır daha erken
Geldi aslında
Hayır çarşaf şu anlık
Gelmedi de ben yorganla yatorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?