Şu an mermer bir yemek masası kullanıyorum ama son zamanlarda kütük masalar gözlerimden 😍 çıkartiyor
Kütük Yemek Masası
Cam Yemek Masası
Mermer Yemek Masası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

2016 model üstü cam altı mobilya olan yemek masamızı kullanıyoruz. 1 ay sonra cam çok ses yapıyor diye, üstüne saydam muşamba çekildi. Kütük yemek masasını beğendim. Mermer masa çok pahalıdır.
Cam ve görsel deki mermer yemek masası daha estetik duruyor açıkçası..
Cam olan çok şık tam benlik❤️
Cevap
4Cevap
Balkonumda mutfağım ve salonumda dağ evimde ve dağ evim verandasında kütük masa ama sandalyeleri konforlu olmalı
Ben kütük görünümlü seviyorum zarif ve hoş duruyor bence.
Kütük yemek masaları güzel
Kütük , ahşap seviyorum eşya olarak.
Kütük olanı tercih ederim
Kütük
Cam olanı beğeniyorum
Hepsi guzel
Kütük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?