Görmezden mi gelirsiniz? Arkadaşınızdan soğur musunuz? Senin evine temizlik lazım mi dersiniz?😆


Buna tepki vermemek bana ayıp olur artık yaaniii
Bu ne hal denir illaki , nasıl uyuyabiliyosun, nasıl rahatsın
Hanzo musun, Recep İvedik mi 😅
Yardım lazımsa ederim yani hatta sormam direkt ederim yani ne bu insan yaşıyor sonuçta ya
Temizlik imandan gelir..
Üşenirsin tamam da bu kadarı olmaz ama , ilk gün yorgunsundur flan hadi ama ikinci gün temizlenir illaki yani...
Ahahah aferin baya uzun uzun yazmışsın djdjd bu evde yaşatalım seni hak ettin djd
Yok artık daha neler aaaa
Fotoya bir baktım daha bakmadım... eğer benim arkadaşımsa ona yardım ederim onu orda birakmam o evi ateşe veririm hem mikropu kırılır başka yer ayarlarız ona
Ateşe vermek ahahah arkadasin da yardım eder sana artık
Beraber yakariz 🔥🔥🔥
Sıçmayı unutmuşsun dur onu da ben yapayım derim. Hemen yak bu odayı sadece yatakta kurtarmaz derim. Korona yetmiyo yeni salgın çıkaracan insanlığın başına. Sen belli antikor sağlamışsın 😄😄😄
Köy haricinde her yerde tiksinirdim. Arkadaşımdan soğuyup, ilişiğimi bile keserdim. Köyde bana yatağını açarsa, arkada kalan temiz tarafını kendime çevirirdim.
Cevap
18Cevap
Görsele bakınca "arkadaş" kısmını es geçtim. Böyle arkadaşım yok
Olsaydı ne oldu burada atlar mı tepişti derdim
Gel beraber temizleyelim dese xd
Iyi bir ekip burayı düzeltebilir evet xd
babaannemin evi boyle kimseyede dokundurmuyot hasta kadin
Allah uzun ömür verdin
gerek yok😂
Denir mi öyle ya xd sevmiyorsun o zaman hiç
önce bir donakalırım sonra oturup ağlarım ama sinirden, sonra nefesim daralır bağırırım kaçarım o evden ona da git bir temizle derim hayvan bağlasan durmaz derim
Ahaha 😃 Fotoğrafa 10 saniye bakınca gözün otomatikman seğiriyor, kaşınmaya başlıyorsun 😂 Geldiğim gibi geri dönerdim.. Keyifli geceler..
Bi daha görüşmem bile. Bu ne ya. Evsizler bile bundan iyi
Bir bardak bu bile içmem o evde niyetliyim der 5 dk dan sonra kaçarım o evden
Görmezden gelinmeyecek derecede bu hal. uyarmam bir daha gitmem sadece =\
Görmezden gelinir mi hiç kamera şakası, mı bu burada yatıyor olamazsın derdim.
Midem bulanır hiç evine bakmıyor musun derim ne kadar dağınksn hoş karşılamam
😆 aslan yattığı yerden belli olurda , burda it bağlasan it durmaz
Arkadaşım dahi olsa bu eve gidemem valla, fakir diye değil sadece hoşuma gitmiyor.
Tabiki soğurum igrenirim. Yok şükür ki evim ter temiz.
O yastık kılıfı ne kadar zamandır öyle acaba kararmış
aslan yattığı yerden belli olur. yaşam standardı olmasa bile kişi temiz olmalı bence ben rahat edemem
arkadaşının pis olduğunu evine gidene kadar anlamamış mi?
Yok anlamamış paşa
Bu ne ya burası gerçekten birisinin evimi arkadaşlar inandırırn beni nolur🤢
50 liraya temizler misin djdjr
böyle bir yerde yaşıyorsa çok üzülürdüm.. twmizliktwn öncw yaşam standartı yok
Şok geçirdim bu ne böyle 🤣🤣
Gel de temizleyelim ndjdjgif
Doğum gününde temiz mevresim alırdım. O yastığa en azından kafasını koymasını engellerdim ne yapayım. Bir de çok sıkı fıkı olmayıp, sarılmazdım.
Bi toparlasaydın keske derim
Sadece toparlamak yeterli mi şu tabloda djd
Oda doğru😂😂
Vay hayvan vay derim. Eğer kiiisel bakımına dikkat de etmiyorsa takılmam pek.
Tepkim olmazdı tepkisi olanlarda gerçek dost değildir.
soğurum..
pis biriyle arkadaş dahi olamam..
Beraber temizleyin abi xd
işim olmaz kardeşim, kusarım ben :)
Sictin mı lan buraya, derim
Arkadaşlık kurmam bir daha, itle gezen it olur.
Hiçbir şekilde evine gitmemmm
Kusarim bir dahada o eve gitmem
Tuvalet için keşke ayrı bir yer yapsaydın, derim.
Toplarım.
Öğürürüm tutamam kendimi
Kusur gorene ait der gecerim.
İnsanlık hali derdim. Sanki benim odam çok düzgün.
Girdiğim gibi geri çıkar ve bi daha gitmezdim
kusa kusa çıkarım odadan , bu nedir yav
Temizliğe girişir idim.
Tepki vermem herkesin kendi tercihi
Vallaha direk soylerim bu ne hal diye
ben at gibi ayaklarımın üstünde uyicam derim.
izin ister ve ayrılırım mikrop yuvası
Yeni yatak yorgan yastık alırdım
Midem bulanir oturmam bir yere
Bomba atılmış gibi burası iyyy çok pis
Temizlersin 20 liraya djd
Yatak değil burası tuvalet
Onunla arkadaşlığımı bitiririm.
Kesin kusarım o ev kokuyordur kokuya hassasım
Midem bulandı
Kesin orası kötüde kokuyordur giremem bile
Kusucamm😭bu nee
Tutar temizlerim ya napçam
ya salağı der çıkardım evden sjfjgkkg
Bissuru mikroskobik canli geziyordur ustunde
Şok geçirirdim
Orda bir dakkika bile durmam
Çöplükten farkı yok iğrenirdim şahsen
Kaçarak uzaklaşırım o an
Arkadaşımla beraber yatağı evden atarım
Öğğkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?