Bazı durumlarda akşam saatlerinde süpürge tutmak gerekiyor. Bu durum komşulara karası saygısızlık kabul edilebilir mi? Akşam saatlerinde ev süpürmek komşulara saygısızlık olur mu? #gadasından sevgilerle 🤗
Akşam saatlerinde ev süpürmek komşulara saygısızlık olur mu?
E tabii ki şimdi belli bir saatten sonra ev süpürmek rahatsızlık olabilir Çünkü insanların çoğu gündüz çalışıyor akşam evine geldiğini dinlenmek istiyor tepesinde vızır vızır çalışan bir elektrik süpürgesi hoş olmaz Ama bunun için öncelikle konuşarak izin alınabilir s sorun olacağını düşünmüyorum
Acil durumlarda (bardak kırılması, yere bulgur dökülmesi gibi) mecburen çalıştırılabilir. Bence çok geç saatte olmadıkça ve 10-15 dakikayı geçmedikçe anlayışla karşılanabilir ancak hususi gece tüm evi süpürmek saygısızlık ve bencilliktir.
Sürekli olmadığı sürece torele edilebilir bir durum Günlük yaşanan yoğunluktan dolayı evi süpürmek akşam saatine denk gelmesi gibi durumda komşuya hoşgörü gösterebilir. Fakat, akşam çok geç saat olmamak kaydıyla
Eğer süpürgenin sesi çok şiddetliyse ve süpürürken komuşuları rahatsız edecek şekilde sesler oluyorsa bence saygısızlık olur çünkü o sesden rahatsız olanlar veya uyuyanlar olabilir.
Hayır neden olsun pis bir evde yaşamak insanın kendine saygısızlık olur. Bir de artık teknoloji çok gelişti sessiz ama gücü fazla olan süpürgeler var. İki tarafında gönlünü edecek çözümler üretildi😂