Arkadaşıma ev hediyesi alacağım ama korona yüzünden AVM'ye gitmiyorum. İnternetten sipariş vereceğim. Kaliteli şeyler almak istiyorum. Arkadaşım hep Jumbo'dan alışveriş yapıyor. Oradan alırsam çok sevinir. Sitesinden hiç alışveriş yaptınız mı? Memnun kaldınız mı?
Jumbo markasının internet sitesinden alışveriş yaptınız mı, önerir misiniz?
ben de hediye almıştım daha önce bir yakınıma ve not olarak hediye yazınca özel paketleme yapmışlardı çok hoşuma gitmişti. tereddüt etmeden alabilirsin :)
kesinlikle öneririm.. Ben yıllardır jumbodan online alışveriş yaparım avmye gitmeyi sevmediğim halde 2 3 kere mağazasına gitmişliğim bile vardır. Gönlün rahat olsun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Yaptım öneririm. Baya kaliteli ürünleri zaten bizim evdede var tencere takımı vs. Biz hiç sorun yaşamadık
En İyi Cevaplar