Merhaba :) Parke temizliği için sirke, karbonat gibi doğal malzemeler mi kullanıyorsunuz yoksa deterjan mı? Bazı yüzey temizleyiciler parkede iz bırakıyor. Kuruyana kadar basmıyorum ancak sonradan bastığımda da kuruduğu halde ayak izi kalıyor? Bunun sebebi ne olabilir? Hangi ürünü kullanmalıyım.
Parkeleri sildikten sonra kuruduğu halde bastığım yerde ayak izi kalıyor. Parke temizliği için ne kullanmalıyım?