Yıkadığınız perdeleri ıslak mı yoksa kuruttuktan sonra mı asıyorsunuz?


Bugün perdelerimi yıkadım. Ben perdeleri ıslak olarak asmayı sevmiyorum sanki camları silsem bile ortamın tozu üzerlerine yapışıyor gibi geliyor. O yüzden tülleri özellikle mutlaka kuruturum. Kalın perde ve güneşlikleri zaten ütülemeden asmıyorum.
Siz de durumlar nedir?
Yıkadığınız perdeleri ıslak mı yoksa kuruttuktan sonra mı asıyorsunuz?
Yıkadığınız perdeleri ıslak mı yoksa kuruttuktan sonra mı asıyorsunuz?
Cevapla