Herkese cici sabahlaaaar. Kahveler çaylar içildi, kahvaltılar yapıldııı, herkes işinin başında🥳 Az kaldı cumaya, özledim haftasonunu. En sevdiğim işlerden biri de haftasonu dip köşe temizlik yapmak😬 Sabah yedide başlarım en geç altı gibi bitiririm⭐️🙏 Dün sorcaktım aslında bu soruyu; işten gelince yemek yedim ve büssürü ütü yaptım. Ütü yaparken bu soru geldi aklıma lakin haklarım bitmiş soramadım😁 Ütü demişken aşırı keyif alıyorum ütü yaparken hele birde jilet gibi kırışık olmayacak o zaman tamam🙏 Malum çalışan insan çok, ben dahil. Ama işten gelince süpürgeyi açmasamda heryeri silerim. Haftasonu da dip köşe girişirim eve. Yeterki temiz olsun. Hele de onun üzerine içilen kahve gibisi yok.☕️😌Bağımlılığım hastalık düzeyinde değil; lakin tertemiz olmalı heryer evimde. Peki sizin temizlik bağımlılığı seviyeniz nedir? Temiz kalın efenim saygılar🥳
Bağımlılığın en temiz hali: Temizlik Bağımlılığı! Peki sizin temizlik bağımlılığınız ne seviyede?
Yıllardır temizliği ben yaparım evimde. Aslan yattığı yerden belli olur misali, yaşam alanım tertemiz olmalı. Sadece temizlik yetmiyor tabiki, gözümü rahatsız eden nesne ve gereksiz her şey yok edilmeli🤭. Banyoda saç vs, asla gahammül edemeyeceğim şeylerden biri. Aynada leke kirden iz ya da su lekesi asla olmamalı. Üst kat keza öyle merdivenlerin köşelerine kadar incelerim, temizlerim. Mutfak dolapları boşalır raflar silinir. Davlumbaz filtresi kirden yağdan arınır. Temizlik esnasında bir yandan kahvemi yudumlamak büyük keyif verir, yanında bitter çikolata da oldu mu miss🙏. Temizlik sonrası oda spreyi olay tamamdır.
Kişisel temizliğime aşırı önem veriyorum evi genelde anneme bırakıyoruz temizlik paydasında. Kendi odamı düzenli olarak ben temizliyorum hijyenini sağlıyorum. En çok vakit geçirdiğim yer odam diyebilirim bunun için sürekli olarak havalandırıp, içerideki temiz hava sirkülasyonunu sağlıyorum. Gün aşırı toz alıp süpürüyorum. Ama dediğim gibi kişisel hijyenime daha çok dikkat ediyorum. Yani aklıma geldikçe gidip ellerimi, yüzümü yıkarım.
Insan pis ortamları temizleyince bir rahatlama geliyor.. içine bir ferahlık geliyor çünkü "temizlik", "hijyen" en temel kural. En çok kirlenen yer mutfak oluyor.. inatçı yağ lekeleri, banyo, tuvalet,.. küf, siyah, sarı lekeler... çamaşır suyuyla, sirkeyle ve demirli sünger ile iyce bir ovalamak lazım... sinirliyseniz çok güzel bir egzersiz 😅😬 müzik eşliğinde temizlik yapmak gibisi yok... Temizliğini bitirdiğinde bir türk kahvesi yapar, karşılıklı içeriz.. ne dersin? 😉👍
Temizlik hastalığı ciddi sorunlara sebep açar. Örneğin çamaşır suyunun yoğun kullanımı astım kanser siroz bağışıklık sistemi çökmesi gibi sebeplere sebep açar. Her şeyin dozu önemlidir
En İyi Cevaplar