Selamlar! 🤩 Bugün, heyecan verici bir adımın eşiğinde olduğumdan bahsetmeye geldim. Beykent Üniversitesi Grafik Tasarım Bölümü'nden mezun oldum ve artık serbest çalışan bir grafik tasarımcısı olarak kendi işimi kurma yolunda ilerliyorum. Bu süreçte en verimli şekilde çalışabileceğim bir alan yaratmam gerekiyor. Bu nedenle çalışma odası kurmak için biraz gezintiye çıkacağım. 💃 Gelin, birlikte çalışma odası için göz attığım ürünlere bakalım.
“Çalışma odası için her eşyayı nereden bulurum” diye düşündüm ve direkt Koçtaş’a koştum.

Odam için dekor malzemeleri, çalışma masası, bilgisayar koltuğu, kitaplık gibi birçok eşya almam gerekiyor. Üşengeç biri olduğum için de her eşya için ayrı ayrı yerlere gitmek istemiyorum. 😂 Bunların hepsini nereden bulurum diye düşündüğümde, arkadaşlarım direkt olarak Koçtaş’ı önerdi. Bir de evime yakın olduğu için hemen koştuk ve gittik. 🤙
İlk işim, bilgisayarım ve çizim tabletim için çalışma masası ile bilgisayar koltuğu bakmak oldu. Koltuğu denemeden de duramadım. 🤭

Üniversite boyunca bilgisayarımı sürekli dizlerime koyarak çalıştım ama iş hayatı için bunu yapamayacağım. Bu yüzden çalışma odam için en acil ihtiyacım bir masa ve koltuk. Mağazaya girdiğim gibi, çalışma masaları bölümüne gittim. Tüm masaları ve bilgisayar koltuklarını detaylı inceledim. Odam için sade ve şık, kahverengi tonlarında bir masa ile çok rahat bir koltuk seçebildim. 🙅
Sıra kitaplarım için kitaplık bakmaya geldi! O kadar kitap öksüz mü kalacak?

Ben kitapların her sayfasında ayrı bir macera, her kelimesi ise farklı bir sırra açılan dünya gibi hissediyorum. Bu yüzden kitaplara aşırı bağlıyım. Üniversite boyunca en az 50 kitap okumuşumdur ama şu an evime döndüğüm için bir kitaplığım yok. Çalışma odamda da kitaplık olmazsa olmaz. Masamı kahverengi seçtiğim için de kitaplığımı ona uygun bir şekilde seçmeye çalıştım ve bunu çok beğendim. 📚
Çalışma masam, çalışma koltuğum ve kitaplığım tamam! İşten sonra ayaklarımı uzatıp kitap okuyacağım bir koltuğum olmasın mı?

Çalışma alanımı kurduğuma göre bana bir de konfor alanı gerekiyor! İşlerimi bitirdikten sonra ayaklarımı uzatıp ya film izleyeceğim, ya kitap okuyacağım ya da belki gözlerimi kapatacağım. Masalara göz atarken bu koltuğu gördüm, deneyeyim dedim ama ben hayatımda böyle rahat bir koltukta oturmadım! Direkt göz bebeğim oldu 💛
Odamın eşyaları tamam! Biraz da dekor gerek.

İşlerimi yürütebileceğim alanı tamamladım ama odam için biraz da dekorasyon gerekiyor. Bunun için kendimizi direkt tabloların olduğu alana attık. O kadar çok seçenek vardı ki, sanırım yarım saatimiz tablolara karar vermekle geçti. 😂 Erkek arkadaşımla beraber elimizde gördüğünüz tabloya ve bir tane de Atatürk’ün tablosuna karar verdik. Bu iş de tamam! 💁♀️
Son olarak minnoş birinin çalışma odasında çiçek olmazsa da olmaz! 🌻

Artık çalışmaya başlayacağım için günümün çoğu çalışma odamda geçecek. O odada biraz da nefes almaya ihtiyacım olacak! Alışverişimi tamamlamadan önce de çiçeklerin bulunduğu bölüme bakmadan geçemedim. Odama asmak için 2 tane beyaz koza sarkıtı aldım. ☘️
Siz de benim gibi okul sonrası ihtiyaçlarınız için Koçtaş Mağazalarına ya da online sitesine uğrayabilirsiniz. Sizce eksik bir şey kaldı mı? Cevaplarınızı bekliyorum. 💖
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer