Koctas'tan çok ev aleti ve malzemesi aldım. Pahalı ama kaliteli.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ev dekore etmek ve düzenlemek bazı insanlar için hobi haline geldi. Bu paylaşım da onlar için ideal bir paylaşım. Güzel ve detaylı anlatım için teşekkürler.
öğrenciyim ve masamda ders çalışırken gerçekten de masamdaki düzene bakıp çok mutlu oluyorum masa lambamın ışığından, telefonumu koyduğum telefn tutacağına kadar hepsi hoşuma gidiyor yorumlarına katıldım
Koçtaş veya x bir alışveriş yeri. Bu devirde bu pahalılıkta ne alınır bilmemki. Keşke fiyatlra biraz daha ucuz olsa her yerde sadece koçtaştada değil. Ben anlamıyorum arkadaş dolar kuruş artıyor fiyatlar 10ar 10ar.
En sevdiğim mevsim geldi, bu seneki hedefim balkonumu kış bahçesine dönüştürmek 🍁🍂Şu hayatta en sevdiğim şey dekorasyon/mobilya mağazası gezmek ya, bayılıyorum.
ahaha ev o kadar küçük ki çalışma masası koyacak yerim bile yok. bazen yer sofrası işimi görüyor. :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
okuma kosesini cam kenarina yapmak hayatimi kurtardi resmen stresten dertten uzak en az bir saatimi orada harciyorum bu arada renkli kalemleri allah belasini versin onlar yuzunden hali rengarenk olmustu guzel bi kutu isimi gordu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
302Cevap
Güzel ipuçları için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
dekorasyon meraklısı olarak içerik çok hoşuma gitti
Her ürünü kolayca, güzelce bulabiliyoruz da biraz da fiyat olarak güzellikler olsa tadından yenmez
Okuma köşesi mutlaka olmalı, apayrı bir zevk
Bulaşık temizlik çamaşır dedin mi 3 temeli bu zaten. d
rafların evi zengin ve şık gösterdiğini düşünüyorum gerçekten uğraşılmış bir ev gibi
ev değilde odamı düzenlemek için güzel fikirler 🥲
Evi sık hale getirmek için güzel bilgileriniz için teşekkürler
Bu sene kendime ahşap boydan ayna almak istiyorum artık:)
Koctas'tan çok ev aleti ve malzemesi aldım. Pahalı ama kaliteli.
Ev dekore etmek ve düzenlemek bazı insanlar için hobi haline geldi. Bu paylaşım da onlar için ideal bir paylaşım. Güzel ve detaylı anlatım için teşekkürler.
Güzel ipuçları teşekkür ederiz de birşeyler almak hayal oldu neredeyse
Ben sanırım ancak gecekondu tutabilirim ve hiçbir şey yapamam maaşımla
Evet işteki mutluluk başka bir şey mutlu değilsen huzurlu da değilsindir
Yeni şeyler almak hoşuma gidiyor yeniden başlangıç gibi vs.
önce para, sonra fikir gerek :) Paylaşım çok güzel.
Gereksiz masraf ya Annem 32 senedir aynı dolabı kullanıyor ne gerek var.
Herkes öyle düşünürse biz mobilyacılar naneyi yedik ,😃😃😃
Yeni nesil öyle değil ki😉
Önerileri dikkate alırım , bir gün evim olursa
Ben bu soruyu cevapladım ama
Okul dönemi başladı başarılar güzel yazı için teşekkürler
Tesekkurler emek icin guzel bir payladum olsun
Koçtaş gidiyorum evimi çok seviyorummmm koştaş mağazasından geçerken kafamda yankılanan reklam repliği çok iyi ya 😄
her şey çok pahalı ama bende hoş dekor seviyorum
öğrenciyim ve masamda ders çalışırken gerçekten de masamdaki düzene bakıp çok mutlu oluyorum masa lambamın ışığından, telefonumu koyduğum telefn tutacağına kadar hepsi hoşuma gidiyor yorumlarına katıldım
Yaşadığınız mekanlarin şıklığı için Koçtaş'ı tercih ediniz.
Evimi şık hale getirme gibi bir niyetim olmadı hiç bir zaman çünkü ev ailemin ve onlar ilgileniyor her şey ile :D.
Koçtaş veya x bir alışveriş yeri. Bu devirde bu pahalılıkta ne alınır bilmemki. Keşke fiyatlra biraz daha ucuz olsa her yerde sadece koçtaştada değil. Ben anlamıyorum arkadaş dolar kuruş artıyor fiyatlar 10ar 10ar.
pek düzenli biri değilim önce biraz tertibi ve düzenli olmak gerekli
ev dekorasyonu konusunda hiç iyi değilim ama güzel fikiler teşekkürler
güzel paylaşım olmuş tebrik ederim
Sade ve şık olsa daha iyi ve çok eşya olmamalı bence
Koçtaş evimizin her şeyi oldu arkadaş. kadın halimle matkap vs. kullanıyorum deli gibi :D
Teşekkürler ihtiyaç duyarım diye aklımda tutacağım
bu faydalı bilgilendirici içerik için teşekkürler
Güzel bir paylaşım olmuş bunun için teşekkürler
Evet çok etkiler çünkü görünüm önemli bence koctas dekorasyon konusunda her türlü seçeneğe sahip bir firma her eve ya da bütçeye uygun seçenekler var
Balkonda, yemek yemek, kitap okumak, film izlemek için ferah bir köşe. Çok huzurlu.
Şehrimin tadı gs pastik kömür lastik egzoz esar
biraz da ucuz olsa keşke fiyatlar çok yüksek
Evim şık ve verimli ekstra eşyaya ihtiyacım yok teşekkürler
ne hoş. bugün yolum koçtaşa düşecek. bakarım.
çalışma masası aldım.
En sevdiğim mevsim geldi, bu seneki hedefim balkonumu kış bahçesine dönüştürmek 🍁🍂Şu hayatta en sevdiğim şey dekorasyon/mobilya mağazası gezmek ya, bayılıyorum.
Balkonu oda yaptım, içine de güzine soba koydum kış gelince yakıyorum misss
Keşke birileri de ben evde yokken gelse ve evimi dönüştürse.
Koçtaş en bi sevdiğim mağaza odamı yeniden düzenlemek istiyorum bi uğrarım yanına
geçen gün koçtaşdan masa aldık oldukca kaliteliydi. tavsiye ederim
koçtaşın ürünleri her zaman için kaliteli ve güzvenilirdir. tavsiye ederim
ahaha ev o kadar küçük ki çalışma masası koyacak yerim bile yok. bazen yer sofrası işimi görüyor. :D
okuma kosesini cam kenarina yapmak hayatimi kurtardi resmen stresten dertten uzak en az bir saatimi orada harciyorum bu arada renkli kalemleri allah belasini versin onlar yuzunden hali rengarenk olmustu guzel bi kutu isimi gordu
Koçtasdan çok alışveriş yaptım daha geçen hafta çalışma masası aldım kurulumunda kolay yani Türkçesi memnunum
Ben evde sade ve az eşya severim temizlik yaparken elime gelmemesi için renklerde genellikle beyaz ve gridir tericihim
Çok güzel bi liste olmuş. Raflar gerçekten de çok işlevsel oluyor. Aydınlatma ile ilgili de ipucu görmek isterdim.
Bu güzel ve bilgilendirici paylaşımınız için teşekkürler
yeni gelin evi gibi yapmaya gerek yok, yatak tv olsun tamamdır:)
Siz çok güzelsiniz❤️ keşke biraz daha ucuz olsalar
Harika şehre dönünce olmiyan evimi süper yapacam sizin sayenizde çok teşekkür
Ev yerleştirmek çok zor ama yerleştikten sonra huzur
MasterBOZKURT 💕 İYİ GÜNLER DİLERİM
Fiyatı makulse aradığımız fırsatlar gerçeştireceğimiz şeylere dönüşebilir :D
Şu televizyonlarla senkronize ışıklar dünyada ki en güzel şey falan
her şey perler icinnn
Yapacak bir şey yok
Evet etkiliyor stresli olduğu için otomatikman bizim modda dusuyor