Selamlar 🎉
Heyyooo Napıyorsunuuuuuz😎
Ben yuvarlanıp gidiyorum yine. Sıradan bir gün değil bugün. Aksine çok özel ve çok güzel bir gün benim için...Doğum günüm..Oldum olası her doğum günümde daha farklı şeyler yapmaya çalıştığımı fark ettim. Fakat bugünü özel ve güzel kılan aslında hislerim ve düşüncelerim..İnsan gözlerini dünyaya açtığı her gün böyle özel ve güzel hissedebilmeli. Sevdiklerimizi sadece doğum günlerinde değil hep hatırlayarak değer verdiğimizi hissettirmek önemli. Yılın 364 günü arayıp sormayan biri 365. gün yani doğum gününüzde arayıp kutlama yapıyor ve bunu tabiri caizse (bak ben kutlamayı unutmadım) şeklinde iğneleyici bir şekilde yapıyorsa varsın kutlamasın...
Demem o ki arkadaşlar her zaman güzel duyguları hissetmeye layığız. Yaşadığımız her güne yeniden doğmuyor muyuz? Yarına gözlerimizi açıp açmayacağımızın bir garantisi bile yokken gözlerini dünyaya açan insanlar her gün aynı düşünceler ve hislerle yaşamaya devam ediyorlar..Eminim ki hepimiz hayatlarımızda değişiklik olmasını mucize yaşamayı filan hayal ediyoruz. Fakat mucizeler monoton bir şekilde aynı düşüncelerle yaşarken bulmaz bizi. Her gün aynı kıyafetlerle dışarı çıkmaya utanan insanlar, niçin aynı düşüncelerle yaşamaya utanmaz?
Niiiise çok derine inmeyelim. Waffle makinesinden çok bir kişisel gelişim- felsefe bencesine dönecek yoksa😂😂
Efenim bugüne kadar aldığım en güzel hediyelerden biriyle karşınızdayım. Bana bu hediyeyi gönderen kişiye huzurlarınızda bol öpücüklü teşekkürlerimi yolluyorum😘😘❤❤

Kutusu şöyle bir şey. Fakir zaten teknolojik mutfak araç gereçlerinde en güvendiğim marka.
Tost makinesinden tutun kahve makinesine kadar her şey Fakir bizde😂😛😛😎💕

Rengi mor💜💜😍😍Tam benim rengim.
Taşıması rahat. Minyon tatlı bir makine. 😂 Prize taktıktan sonra cihazın ısınması gerekiyor. Cihaz yeteri kadar ısındığında "ısı ayarı butonunun" yarısı kırmızı yarısı yeşil olmalı.

İç kısmı da şöyle..Kalpli filan😂😎😛❤❤😍😍😍 Bir kepçe hamurla 1 adet yonca şeklinde kalpli Waffle elde edebilirsiniz.

Bakınız çok tatlı olmamış mı...🙈🙈🙈🙈❤❤❤❤ İlk defa denediğim bir şeyde çok fena heyecanlanıyorum ya ben niye böyleyim 😂😂 siz de böyle misiniz?
Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz soruları her zaman sorabilirsiniz efenim😎😛
Başka bir bencede görüşmek dileğiyle, Hoşçakalın💕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer