Deniyor 2 ay

Herkes Toplansın: Fakir Bouncy Waffle Makinesi Deneyimimi Sizlerle Paylaşıyorum!🎉

DenizdekiHazine

Selamlar 🎉

Heyyooo Napıyorsunuuuuuz😎

Ben yuvarlanıp gidiyorum yine. Sıradan bir gün değil bugün. Aksine çok özel ve çok güzel bir gün benim için...Doğum günüm..Oldum olası her doğum günümde daha farklı şeyler yapmaya çalıştığımı fark ettim. Fakat bugünü özel ve güzel kılan aslında hislerim ve düşüncelerim..İnsan gözlerini dünyaya açtığı her gün böyle özel ve güzel hissedebilmeli. Sevdiklerimizi sadece doğum günlerinde değil hep hatırlayarak değer verdiğimizi hissettirmek önemli. Yılın 364 günü arayıp sormayan biri 365. gün yani doğum gününüzde arayıp kutlama yapıyor ve bunu tabiri caizse (bak ben kutlamayı unutmadım) şeklinde iğneleyici bir şekilde yapıyorsa varsın kutlamasın...

Demem o ki arkadaşlar her zaman güzel duyguları hissetmeye layığız. Yaşadığımız her güne yeniden doğmuyor muyuz? Yarına gözlerimizi açıp açmayacağımızın bir garantisi bile yokken gözlerini dünyaya açan insanlar her gün aynı düşünceler ve hislerle yaşamaya devam ediyorlar..Eminim ki hepimiz hayatlarımızda değişiklik olmasını mucize yaşamayı filan hayal ediyoruz. Fakat mucizeler monoton bir şekilde aynı düşüncelerle yaşarken bulmaz bizi. Her gün aynı kıyafetlerle dışarı çıkmaya utanan insanlar, niçin aynı düşüncelerle yaşamaya utanmaz?

Niiiise çok derine inmeyelim. Waffle makinesinden çok bir kişisel gelişim- felsefe bencesine dönecek yoksa😂😂

Efenim bugüne kadar aldığım en güzel hediyelerden biriyle karşınızdayım. Bana bu hediyeyi gönderen kişiye huzurlarınızda bol öpücüklü teşekkürlerimi yolluyorum😘😘❤❤

❤❤
❤❤

Kutusu şöyle bir şey. Fakir zaten teknolojik mutfak araç gereçlerinde en güvendiğim marka.

Tost makinesinden tutun kahve makinesine kadar her şey Fakir bizde😂😛😛😎💕

❤❤
❤❤

Rengi mor💜💜😍😍Tam benim rengim.

Taşıması rahat. Minyon tatlı bir makine. 😂 Prize taktıktan sonra cihazın ısınması gerekiyor. Cihaz yeteri kadar ısındığında "ısı ayarı butonunun" yarısı kırmızı yarısı yeşil olmalı.

Herkes Toplansın: Fakir Bouncy Waffle Makinesi Deneyimimi Sizlerle Paylaşıyorum!🎉

İç kısmı da şöyle..Kalpli filan😂😎😛❤❤😍😍😍 Bir kepçe hamurla 1 adet yonca şeklinde kalpli Waffle elde edebilirsiniz.

Herkes Toplansın: Fakir Bouncy Waffle Makinesi Deneyimimi Sizlerle Paylaşıyorum!🎉

Bakınız çok tatlı olmamış mı...🙈🙈🙈🙈❤❤❤❤ İlk defa denediğim bir şeyde çok fena heyecanlanıyorum ya ben niye böyleyim 😂😂 siz de böyle misiniz?

Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz soruları her zaman sorabilirsiniz efenim😎😛

Başka bir bencede görüşmek dileğiyle, Hoşçakalın💕

Herkes Toplansın: Fakir Bouncy Waffle Makinesi Deneyimimi Sizlerle Paylaşıyorum!🎉
17
17
Görüşünü yaz
17Kız Görüşü
17Erkek Görüşü

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Junİchi

    normalde böyle şeylere yazmam ama ne kadar az görüş gelmiş vicdonsızlar. fenomen olsan burası yalak kaynardı ne ise sevincini paylaştığın için teşekkürler. ben böyle şeyler yapmıyorum yani waffle filan yemem ama eline sağlık diyim :P

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Erkek Görüşü

  • JustCoordinator

    Tam bir F/P ürünü. Çok güzel wafflelar çıkabilir bundan. :) Eline sağlık.

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
    Görüş hala geçerli mi?

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1616
  • Yüksekhayat

    Valla ben tost makinesi de yapıyorum şekil bozuk oluyor ama onuda düzeltmesi sizden

    Sevdim 2 Kişi
    Yorumla
  • Yukimirai

    almak isteyenler için gayet yararlı eline sağlık

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • AleynaDerenoğlu

    En sevdiğim tatlılardan birisi olabilir ben de sık sık yaparım 🤗

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • SourSweet

    Fakir ürünlerini beğenmiyorum şimdiye kadar kullandığımız tüm Fakir cihazları kısa sürede arızalandı.

    Yorumla
  • HissizProfil

    Tüm parayı makineye harcayinca waffle almaya malzeme kalmamış tabi 🤭

    Yorumla
  • tozkoparanasy

    harika bi bence olmuş bende merak ediyodum sen denemişsin bende alacağım yakın zamanda teşekkürler :)

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • meyvelimerve

    ablamda var ve biz içerisine çok malzeme koyup taşırdık geçen :D dikkatli olun süper bir makine içi çiğ kalmıyor her tarafı eşit pişiriyor

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • Talentedhands

    Uzun zamandır almayı düşünüyorum ama karar veremedim

    Yorumla
  • ışılışıklı

    eline sağlık süper bence olmuş :) şimdi bizde alcaz makineyi napalım artık :)

    Yorumla
  • Mustafanıngezegeni

    Ellerine sağlık güzel görünüyor

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • SwordOfDemocles

    Güzel bir cihazmış

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • Barış_LonelyForever

    Faydalı bir bence olmuş

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • Harika deney eline sağlık canım🌸

    Yorumla
  • Sertmerthakan1

    Ya teşekkürler bayılıyorum ben waffleye

    Yorumla
  • murateren3436ist

    elektrik faturasına bak gelince

    Yorumla
  • SasukeGaara

    Waffıl makinam yok

    Yorumla
  • LeydiKuş

    Çok güzel bir deneme olmuş teşekkürler.

    Yorumla
  • İsPoyraz

    Teşekkürler

    Yorumla
  • es1235

    Ellerine saglik

    Sevdim 1 Kişi
    Yorumla
  • MehmettTürk

    İlkdefa görüyorum ama güzel bisey bence

    Yorumla
  • Daha Fazla (12)
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!

Kendi görüşünü eklemek için aşağıdaki butona hemen tıkla!

YÜKLENİYOR...