Ne güzel faydalı bir içerik, hepimiz bunu uygulamaliyiz, uygularız umarım, insanlarla alay etmemeyi, dislamamayi vs de öğretmeliyiz diye düşünüyorum, tek bir şeylerle yetmez bence.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yaptığımız bu güzel şeyleri çocuklara da aşılamalıyız.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok doğru va yararlı bilgiler. Hepimizi uygulamalıyız.
Çocukların geleceği için yapılabilecek en iyi şey bence tartışmasız iyi bir eğitim. İyi bir eğitim alanı oluşturabilmek ve onların düşüncelerine önem vermek.
Her bilinçli ebeveynin bilmesi ve yapması gerekenler... Gerçekten yazılanları okumak için değilde uygulamak adına zihnimize yazsak işte o zaman " kirlenmek güzeldir" sloganıyla gulebiliriz gelecekte.
Umarım daha çok çocuğa ulaşır daha çok geleceğin neferleri şimdikilerin cevherlerini mutlu edebilirsiniz. Dışı kirli insanları özledik şu günlerde dış kirlilikse kirlenmek güzeldir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
313Cevap
Güzel bir fikir. Çocuklarımız için güzel bir gelecek diliyorum
Elinize sağlık gerçekten çok güzel bir içerik olmuş.
Şu dünyada çocuklara dair ne yapılırsa içimı ısıtıyor
Tabi ki. Onalr bizim gelecegimiz...
#DeğişimSensizOlmaz
Çok güzel bir projeymiş. Emeği geçen herkesi tebrik ederim. 😊
Elinize sağlık çok güzel bence olmuş devamı gelmelidir
Tebrik ederim, elbirliğiyle mutluluğu dağıtmaktan güzel bir şey olamaz
Çocuklar Bizim Geleceğimiz Onlara Güzel Bir Gelecek Bırakmak Lazım
Oynarım hatta sizi yerimm 😍🎈ne tatlı bir içerik olmuş ya. bayıldım.
Çok güzel bir uygulama, çok sevindim çocuklar için.
OMO her zaman en iyisi çok güzel temizliyor
Çocukların yaptığı lekeleri çıkarıyorsa helal olsun bende makinem bozuk diye ortada geziyordum megersem lekeler de sıkıntı varmış 😂
Yazdim ama gözükmüyor OMO sıvı deterjan iyidir
Çok güzel ve ilham verici bir proje tebrik ediyorum
Çocuklar her şeyin en iyisini en güzelini hakediyor.
çocuklar için en güzel hediye onlara temiz bir dünya bırakmak
Oyun oynamasina bayilirim sek sek veya taslarla cok severek oynuyorfum
Emeğinize sağlık OMO kirlenmek güzeldir diyoruz
Ne güzel faydalı bir içerik, hepimiz bunu uygulamaliyiz, uygularız umarım, insanlarla alay etmemeyi, dislamamayi vs de öğretmeliyiz diye düşünüyorum, tek bir şeylerle yetmez bence.
Yaptığımız bu güzel şeyleri çocuklara da aşılamalıyız.
Çok doğru va yararlı bilgiler. Hepimizi uygulamalıyız.
Çocukların geleceği için yapılabilecek en iyi şey bence tartışmasız iyi bir eğitim. İyi bir eğitim alanı oluşturabilmek ve onların düşüncelerine önem vermek.
Her bilinçli ebeveynin bilmesi ve yapması gerekenler... Gerçekten yazılanları okumak için değilde uygulamak adına zihnimize yazsak işte o zaman " kirlenmek güzeldir" sloganıyla gulebiliriz gelecekte.
Umarım daha çok çocuğa ulaşır daha çok geleceğin neferleri şimdikilerin cevherlerini mutlu edebilirsiniz. Dışı kirli insanları özledik şu günlerde dış kirlilikse kirlenmek güzeldir
Elimizden geleni yapmalıyız en başta güzel yetiltirmeliyiz
Güzel günler güzel gelecekler için el ele verip güzel anları yaratmak ve yaşamak
Oynamaz mıyım ya. Çocuklarla oynamak daha güzel
Top varsa oynarım tabi neden olmasın futbol basketbol voleybol hiç farketmez
Harika bir düşünce, çocuklar hep mutlu olmalı
çok güzel bir bence olmuş. çocuklarımıza oyun içinde öğretmemiz gereken yegane şey doğayı korumak ve gelecek nesillere güzel bir aktarım sağlamak
çok güzel bir bence olmuş. hepimizin çocuklarına dopaya saygılı olmayı ve uyumlu yaşamayı öğretmesi gerekiyor. doğaya bunu borçluyuz
çok güzel gerçekten ya kirlienmek güzeldir cümlesinin en masum hali çocuklarla etkinlik hazırlamak tebrik ediyorum OMO yu :)
çok güzel bir bence olmuş. çocukların doğayı keşfettiği, doya doya kirlendiği zamanları olsun gerisini OMO halleder
OMO ile kirlenmek güzeldir. Aslında doğal olanın kirlenmek olduğunu hatırlatan harika bir proje yapmışlar elinize sağlık :)
1- daha çok oyun alanı
2- daha çok yeşil alan
3- çocuklarla ilgili daha çok sosyal projeler
4- oyuncak kampanyaları
Çocuklara gülümsemek bile çok. Büyük bı hediye eski insanlar gibi soğuk tavırlar göstermemek çocuklar için daha iyi olucaj
OMO nun başlattığı bu proje gerçekten çok güzel bırakın çocuklar doya doya kirlensin nasıl olsa OMO halleder :)
Zaten çocuklar mutlu olduktan sonra geleceğin mutlu insanları yetişmiş oluyor. Mutluluk varken savaş olmaz barış olur...
Hiç kimse maddeleri okumamış oysa okusalar hayatlarına güzel şeyler katıcaklar maddelerin hepsi çok güzel bende zamanla gerçekleştirmek isterim
Çocuklar için temiz bir dünya bırakmak artık çok zor, onlar adına çok üzgünüm bu dünyayı bu hale getirenlerin Allaha havale ediyorum
çocuklarla ilgilenmeye bayılıyorum. gençleşiyorum resmen… beni kızdıracak bir şey yapsalar bile yüzlerine baktığımda her şeyi unutuyorum…
Harika bir içerik olmuş. Emeğine sağlık devamı gelsin
bu proje için tebrikler demekten başka rley demek düşmez
çok güzel bir bence olmuş. gerçekten harika bir bilinçlenme projesi olmuş
çok güzel bir sosyal sorumluluk projesi gerçekten bayıldım :)
gerçekten çokharika bir kampanya bayılıyorum böyle etkinliklere :)
OMO nun bu hareketi gerçekten muhteşem olmuş. kirlenmek güzeldir :)
Çocuklarla vakit geçirmek kadar güzel bir şey yok şu hayatta çocuklarla çocuk olmak ayrı bir duygu..
bir gelecek için OMO ile güzel oynanaır çünkü kirlenmek güzeldir
Çocuklar için her şey feda olsun. Yeterli mutlu olsunlar :)
Temizlik güzel şey temiz ve mis gibi kokmak güzeldir.
Öncelikle çocuklara gerçek hayatı tanıtmak gerek ilk görev bu olmali
OMO severek kullanıyorum beyazlarda özellikle çok gğzel
Harika bence dedenmeli kesinlikle çocuklar için süper
OMO kirlenmesi güzeldir sloganı belli aralıklarla kullandığım mottom
Biz yaparız da devletler seviyesinde yapılması lazım
Eskiden çok oynuyordum ama seni pek oynamayı düşünmüyorum
Omonun bayadır yaptığı etkinlikleri takip ediyorum da hep çocuklara yönelik ne kadarda güzel
Çocuklar gerçekten çok iyiler onlara hep iyi davranmamız lazım
OMO kirlenmek güzel... küçüklüğümde hep bu reklam vardı...