Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 9) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
Benanonyadaanan Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Favori ütüm kesinlikle. Yazı için teşekkürler 0 0 Yorumla
takma-kafana Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Keşke kendi kendine ütü yapan makine olsaydı. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bir yolunu bulup ütü yapmaktan kaçmam lazım ✖️5 0 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama Arçelik ile ütü yapmaktan kaçmam Yorumla
Gizllllliiiii Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ay benim annem yapıyo hep en iyisini de o biliyo 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
utu yaomaktan nefret eden ben
Amannnn yarin kesin bitiririm
Tek aklımdan geçen ben niye bu dünyaya geldim
Favori ütüm kesinlikle. Yazı için teşekkürler
Ütü yapmayı hiç sevmem ama neyse
Keşke kendi kendine ütü yapan makine olsaydı.
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler..
Ütü yapmayı seviyorum dersem linç yer miyim?
Mükemmel bir ütü, yıllardır annem kullanuyo
Valla ütü yapmak bence çok eğlenceli
Bu bilgi için teşekkürler.
Ütü yapmayı hiç sevmiyorum ya
Nasıl bitecek bunlar diye düşünürdüm
Arçelik demek mutluluk demek
Haha mugteşem ötesi bir yaz tebrikler vuhuuu
güzel paylaşım elinize sağlıkkk
Off ev işleri büyük dert gerçekten
Gömlek ütülemeyi sevmiyorum
Ütü yapmak bana çok eğlenceli geliyor.
Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık
ütü yapmayı hiç sevmm ara sıra yaparım
Sinir krizi geçiriyorum..
Güzel paylaşım Olmuş. 👍🏻
ütü yapmayi yorucu kılmayan bi ütü gerekiyo yaa
ben seviyorum utuyu, bide dizi aciyorum tam
Bir yolunu bulup ütü yapmaktan kaçmam lazım ✖️5
Ama Arçelik ile ütü yapmaktan kaçmam
ütü yapmayı hiç sevmem ya sağolsun annem yapar hep
Güzel paylaşım elinize sağlık
Güzel yazı elinize sağlık
Ütü yapmak nedense bana zevkli geliyor
Erkekler Ne Diyor
Güzel bir bence olmuş tebrikerk
Ütü derdi biter mi be 120 kıyafet kim ütüler
Ütü yapmayı öğrenemedim hala.
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Bir profosyonel yardimcı'ya yikip evden kaçmak 😅
iyi ki erkeğim hiiç uğraşamam temizlikle
Kim uğaşacak şimdi bu kadar kıyafetle😂
Hemen evlenmek başka hiçbir şey düşünemiyorum 😂
İşler yine bizi bekliyor ya falan
Elbise ütülemek beni çok mutlu ediyor 🤣
Güzel bi yazı olmuş 😉 😉 😉 😉
Güzel ürünle ütü yapmak çok basit
Kaçmak en iyisi ütü oluncu
hiç ütü yapmıyorum dfgf neyse ki :D
Ütü çok zor iş ama yinede mecbur
Güzel paylaşım teşekkürler.
Allahtan ütü yapmayı bilmiyorum
olay yeri müsaitse zevkle ütülerim
Üşenmem utu yapmak zevkli
teşekkürler denemek lazım bizim eve de şart
Evinmi var derdinmi var ev işleri çok büyük dert
Ay benim annem yapıyo hep en iyisini de o biliyo
Ütü yapmayı severim ben ya
Bence Eğlenceli ve guzel yapmaya deger
boş ver et giyeceğim zaman ütülerim
Ben olsam hiçbirini ütülemem
Heralde biz erkeklerin yapamadiği tek sey
Ütü yapmak gerçekten zor sabır gerektiriyor insana
Dediğimiz Bu bitmez saatlerce :) ama severiz
Kim yapacak ve kime yaptiracak