Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 8) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
Moldovyapapatya Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Annemin eline sağlık , annelerin hakkı ödenmez. 0 0 Yorumla
ehnasılolsun Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Boş ver sonra ütülersin. boş ver gitsin djfkfj 0 0 Yorumla
Specialfemale Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Gerçekten doğru teşekkür ediyoruz bence için :) 0 0 Yorumla
cazgırmerve Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ben müzik açıp yapabildiğim kadarını yapiyorum 0 0 Yorumla
darkwebkillleerr Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl biraz daha beklesinler diyerek odayı terk ediyorum 0 0 Yorumla
Solaraaystem34 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Onu bilmem ama arçeliğin bütün ürünleri mükemmel 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 974 cevap paylaştı. Hepsi geçiyor emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Çok severim. Hiç üşenmem 🤣
Ütü hep zahmetli geldi bana
Annemin eline sağlık , annelerin hakkı ödenmez.
Ütü yapmak için fazla üşengecim sanırım.
Şimdi kim ütüleyecek bunları 😃
Kesinlikle 5 e katılıyorum.😅
Ütü yapmayı severim, zevkle yaparım
Keşke üstüme devrilse derim..
hmm buna bi bakıcam bi kenarda dursun
Denenebilir bakicaz artikk
Cope atma istegi
Kirisik giyme istegi
Sıkılmak hayatı sorguladigin anlattı,
Müziğimi açar kendimi motive ederim
offf ütü dedin içim sıkıldı yine
Yapasım gelmiyor ki ben yapmıyorum zaten.
Hiçbisi yapmam oturum oh mis
Biri ütülesin artık şunları
Faydalı bir yazı olmuş...
Boş ver sonra ütülersin. boş ver gitsin djfkfj
Gerçekten doğru teşekkür ediyoruz bence için :)
Ben müzik açıp yapabildiğim kadarını yapiyorum
İyi yapmak güzeldir gshdhdhdh
Tüm kadınların istediği en iyi ütü sanırım
En sevmediğim ev işi ütü yapmak 🤦🏻♀️
biraz daha beklesinler diyerek odayı terk ediyorum
Ütü yapmayi hic sevmemm farketmez
Ütü sevmeyen ben✌️🤣 güzel...
Aman sonra ütülerim diyiveriyorum
Evimizdeki çogu esya arcelik markasi.
Beğendim çok güzel bir ürün
Erkekler Ne Diyor
Teşekkürler umarım bu bilgiler işe yarar
Onu bilmem ama arçeliğin bütün ürünleri mükemmel
Pahalı ama güzel 👌 emeğinize sağlık ✨
Amann sonra yaparız başka zamana xd
Paylaşımınız için teşekkür ederim
Annem sağ olsun. Arcelikle halleder
Üşeniyorum, öyle ise yarın 😉
Zaten Arçelik demek Yenilik demek.
Utulemeyi birak yikamaya useniyoruz..
Güzel bir paylaşım ve yazi
Hiiç, evde tekim ve ben yaptım şimdi😏
Güzel kullanışlı bir ürün
Arçelik hayatımızı kolaylaştırıyor
Hepsi geçiyor emeğinize sağlık
Kadınların Korkulu rüyası
Arçelik ile bu işe son verin :D
keşke biri bana yardım etse utu konusunda
Anlaman ki yıkamadan ütü yapmaktan
Arçelik var sıkıntı yok :)
Güzel bir paylaşım Tesekkürler arcelik
Arçelik iyidir güzeldir dayanıklı dir
Genelde spor giyiniyorum utu derdi olmasin
Ütücüye veririm o yapar sıkıntı
Güzel paylaşım teşekkürlerr
Bilgilendirme için teşekkürler
Bilgilendirici bir bence
#Hükümdar
olum 5 dkklık bir iş değil lan ütü çekmek
Oturarak ütü yapmak ayakta kötü oluyorum
Teşekkürler bu bilgiler için
Ütüye gerek yok. Tek düşünce ile çözüyorum