Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 7) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Herkesin başına gelen çoğu sorunu yazmışsınız ama birini unutmuşsunuz;Ütü yaparken ve bittikten sonraki bel ağrısı... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ütü yapmak elbette işkence ama ütünüz işini güzel yapıyorsa o işi arkasına müzik koyup eğlenceli hale getirebilirsiniz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bizde birikmiyor neden cunku allahin belasi babam bir tisort gorunce hemen herkesi azarliyor yeri geliyor dovuyor. 0 0 Yorumla
sindirell0 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Bunları bitirmeye ömrüm yetmez düşüncesi ndsnmd 1 0 Yorumla
KediSeverim1 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Ütü bu kadar büyütülecek bir mesele değil bence 0 0 Yorumla
tozbulutu_ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl nasıl bitireceğim diye çamaşırlarla bakışıyoruz 0 0 Yorumla
Silkroad9898 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ev işi yapmaktan gerçekten nefret ediyorum. 0 1 Yorumla benmırıldananadammm +1 yıl Sen silkroad mı oynadın Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Dünyanın en güzel ütüsü jilet gibi ütülüyo ütüden korkmuyorum artık 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bi yandan film izleyerek yaparsam o zaman daha hızlı geçiyor zaman 0 0 Yorumla
Uzun_Boylu Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Haha kesinlikle öyle , hayatı sorguladigin o an 0 0 Yorumla
Dündarİngiltere Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Hepsini yakmak çöpe atmak veya birine vermek 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Herkesin başına gelen çoğu sorunu yazmışsınız ama birini unutmuşsunuz;
Ütü yaparken ve bittikten sonraki bel ağrısı...
Ütü yapmak elbette işkence ama ütünüz işini güzel yapıyorsa o işi arkasına müzik koyup eğlenceli hale getirebilirsiniz
Bizde birikmiyor neden cunku allahin belasi babam bir tisort gorunce hemen herkesi azarliyor yeri geliyor dovuyor.
Bunları bitirmeye ömrüm yetmez düşüncesi ndsnmd
ütü yok bizde abla alcaz ama
Ütü bu kadar büyütülecek bir mesele değil bence
Ütü yapmak ücretsiz terapi gibi 😄
Arçelikten güzel bir ürün daha.
Utucuye vernek en iyisi galiba
Ütü yapmak bir işkence zaten.
nasıl bitireceğim diye çamaşırlarla bakışıyoruz
Üfff bu ne ya bıktım diyorum her seferinde
Ütü yapmayı sevdiren ütü 👏👏
Ev işi yapmaktan gerçekten nefret ediyorum.
Sen silkroad mı oynadın
Dünyanın en güzel ütüsü jilet gibi ütülüyo ütüden korkmuyorum artık
Çok iyi bir ürüne benziyor
Ürünler çok güzel mükemmel 👍🏻
Güzel içerik ürünlerde güzel
Ütü yapmayı sevıyorum aslında kaliteli ütü olduktan sonra
Oha yeter ama artık derim
Aklımdan kendimi de mandalla asmak geçiyor 😂😂
Yorumlara bakılırsa ütü iyiye benziyor.
para biriktiriyorum bu ütüyü alabilmek için
Allah'tan ben ütülemiyorum ama ütülesem de bişey olmaz
hiçbjr şey geçmiyorrrrrrr
Çok güzele benziyor alıp denemek lazım
Bi yandan film izleyerek yaparsam o zaman daha hızlı geçiyor zaman
nedense ütü yapmayı çok seviyorum
ben yapmıyorum ama annem arçelik kullanıyo ve cokk memnun
Ütü yapmak en nefret ettiğim ev işlerinden
Erkekler Ne Diyor
Buhar karanlık ütüler favorim
evlilerrrr için plan bısey buuu
Haha kesinlikle öyle , hayatı sorguladigin o an
Kullanmadım vallahi şimdi nasıl bir yorum yapayım size
Ütü zor iş ya. Nefret ederim
Hızlı ütüle birde müzik olsun biter hepsi.
Bende merak ediyorum bu ütüyü.
Bu tam olarak ben inanıyorum
Teşekkürler güzel paylaşım için
müziğimi açar ütümü yaparım. Süper terapi
Emeğinize sağlık teşekkürler
Hepsini yakmak çöpe atmak veya birine vermek
Güzel bence olmuş eline sağlık
güzel bir bence olmuş tebrikler
Hayatımda hiç ütü yapmadım
Seve seve yapcan diyorum ve yapıyorum 😂
Müthiş ya gerçekten durumu olanlar alsın valla
Sonra yapaprin uzun ve dinlen
Hepsi çok doğru ya kesinlikle
utu cok zor be gercekten zor
Arçelik demek arçelik demek
Hemen yatağa girip uyumalıyım :))
Kesinlikle aynı fikirdeyim
"Hepsini kaldırıp çöpe at". 🤔
Aman Allah'ım🤣denir yani genelde 🤣
Bİzde de var çok iyi ürün
Ev işlerinde dehşetül vahşet bir andır ütü
Arçelik der başka bişey demem
Hiç utusuz elbise qiyinirmi
Keşke kendi kendilerine ütülenselere