Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 6) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
Aymira-089 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Ütü yapmaktan bazen bunalırım ama işimi kolaylaştıran iyi kaliteli bir ütüyle işimi hafifletirim 0 0 Yorumla
Cansurkr Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Benim aklima direkt zengin bir koca bulup evlenip hizmetci tutmak geliyor 0 1 Yorumla KirstalTaç +1 yıl 😂 Yorumla
mutlulukyokmu Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl En sevdiğin müziği aç tak kulaklığı utilemeye başla bittiğinde keşke biraz daha olsaydı diyeceksin 0 0 Yorumla
Kemiksiziskelet Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Buharı gözüme kaçıyor ya da yakıyorum yoksa kesinlikle yapardım 0 0 Yorumla
sjeljfsj Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl bazen o kadar cok oluyor ki kendimi camdan atasim geliyor sirf utuden kacmak icin😃😃 0 0 Yorumla
sözdegözde Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl ütüden nefret ediyorum cidden ya ama kolay ütü yapan bir şey icad olduysa mutlaka hemen denerim :) 0 0 Yorumla
aleynas00 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Başlasam bitmeyecek şimdi, ütüsüz giyinse ne olur, yine birikmiş 0 0 Yorumla
birkullaniciiiiiii Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çamaşır ütüleyip katlamak için de bir robot yapılsınn😄Kredi çeker yine alırım 0 0 Yorumla
Sorusryrm Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Ütüyü sevmiyorum ama yapmak zorunda oldugum ıcın yapıyorum 0 0 Yorumla
Kadersizkizim12 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Keşke bukadar biriktirmeseydim az ken halletseydim çamaşır ütü işlerini derdim.. 0 0 Yorumla
Mezar001 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Arcelige güvendiğim icin sıkıntı degil artik utu yapmak 0 0 Yorumla
ssevvall00 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl konuyla alakasız ama arçelik reklamındaki aşk gerçek aşk 0 0 Yorumla
Beti1995 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Arelik aria expert akıllı ütüyle birikmiş çamaşırları ütülemek daha kolay😂sanki reklami ben çektim 0 0 Yorumla
annewe Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Hayatımda toplasan 2 kere ütü yapmisimdir tek parça 0 0 Yorumla
Xbasakk1 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Aynı düşüncelerle yorulmak istemedigim için birikmeden yaoiyorumm 0 0 Yorumla
guninea Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Ütü güzelse rahatlatıcı video izlemekle es deger yaa , severim ütü yapmayı 0 0 Yorumla
İcequeen123 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Ütü yapmaktan nefret ediyorum. En iyisi kuru temizleme 0 0 Yorumla
Rüzgarzaman85 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Hemen işe başlamak nedeni ise zaten eninde sonunda ütüleyeceksin :) 0 0 Yorumla
Roselare Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Ütü yapmayı sevmiyorum birde bir sürü çamaşır varsa 0 0 Yorumla
İsimyokkk06 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl En fazla ne kadar sürebilir ki ütülemesi diyerek gözümde küçültüyorum 😂 0 0 Yorumla
esraseda11 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Saçları duzlestiriyorsa iyidir Normal düzleştiriciler çok uğraştırıcı yahu 0 0 Yorumla
TheOneStabbeR Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Gerçekten her ütüden önce acaba kaç saatimi yiyecek diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Ksmksmmksmms Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ben direk en iyisi yarın yapayım diyorum ve asla yapmıyorum 0 0 Yorumla
begummxc Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl arçelik epert aria ütügerçekden son teknoloji mükemmel ütüymüş. 0 0 Yorumla
aleyna423 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Sonunu düşünmeden neden hepsini aynı hafta giymiştim 0 0 Yorumla
sadneko00 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl hemen gözlerimi kaçırır ve "yarın yaparım yaa" diyerek geçiştiririm 0 0 Yorumla
slnygrs Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl şu an çok katlanacak ütülenecek yerlestirilecek çamaşirım var yapmamak icin oyalanıyorun bitnez 🥲 0 0 Yorumla
Tubidu Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl gerçekten ütü yapmak çok zor. ama arçelik teknolojisi sayesinde ütü artık zor olmakdan çıkmış. 0 0 Yorumla
Kavanozdaki_Adam33 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 +1 yıl Yokmuş gibi davranıp kendimi yatağa atıp yatmak 0 0 Yorumla
Sesindekuşlaryaşıyor Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Ben alışkınım ve terzilere taş çıkartıyorum 🤭 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Ütü yapmaktan bazen bunalırım ama işimi kolaylaştıran iyi kaliteli bir ütüyle işimi hafifletirim
Benim aklima direkt zengin bir koca bulup evlenip hizmetci tutmak geliyor
😂
En sevdiğin müziği aç tak kulaklığı utilemeye başla bittiğinde keşke biraz daha olsaydı diyeceksin
Buharı gözüme kaçıyor ya da yakıyorum yoksa kesinlikle yapardım
bazen o kadar cok oluyor ki kendimi camdan atasim geliyor sirf utuden kacmak icin😃😃
ütüden nefret ediyorum cidden ya ama kolay ütü yapan bir şey icad olduysa mutlaka hemen denerim :)
Başlasam bitmeyecek şimdi, ütüsüz giyinse ne olur, yine birikmiş
Çile
Zulüm
Saat kaybı
Ağlama isteği
Ölüm
Çamaşır ütüleyip katlamak için de bir robot yapılsınn😄Kredi çeker yine alırım
Ütüyü sevmiyorum ama yapmak zorunda oldugum ıcın yapıyorum
Keşke bukadar biriktirmeseydim az ken halletseydim çamaşır ütü işlerini derdim..
Arcelige güvendiğim icin sıkıntı degil artik utu yapmak
konuyla alakasız ama arçelik reklamındaki aşk gerçek aşk
Arelik aria expert akıllı ütüyle birikmiş çamaşırları ütülemek daha kolay😂sanki reklami ben çektim
Hayatımda toplasan 2 kere ütü yapmisimdir tek parça
Aynı düşüncelerle yorulmak istemedigim için birikmeden yaoiyorumm
Ütü güzelse rahatlatıcı video izlemekle es deger yaa , severim ütü yapmayı
Ütü yapmaktan nefret ediyorum. En iyisi kuru temizleme
Hemen işe başlamak nedeni ise zaten eninde sonunda ütüleyeceksin :)
Ütü yapmayı sevmiyorum birde bir sürü çamaşır varsa
En fazla ne kadar sürebilir ki ütülemesi diyerek gözümde küçültüyorum 😂
Saçları duzlestiriyorsa iyidir
Normal düzleştiriciler çok uğraştırıcı yahu
Gerçekten her ütüden önce acaba kaç saatimi yiyecek diye düşünüyorum
Ben direk en iyisi yarın yapayım diyorum ve asla yapmıyorum
arçelik epert aria ütügerçekden son teknoloji mükemmel ütüymüş.
Sonunu düşünmeden neden hepsini aynı hafta giymiştim
hemen gözlerimi kaçırır ve "yarın yaparım yaa" diyerek geçiştiririm
şu an çok katlanacak ütülenecek yerlestirilecek çamaşirım var yapmamak icin oyalanıyorun bitnez 🥲
gerçekten ütü yapmak çok zor. ama arçelik teknolojisi sayesinde ütü artık zor olmakdan çıkmış.
Dikey süpürge almayı düşünüyorum pişman olur muyum acaba
Erkekler Ne Diyor
Arkama bakmadan kaçarım 😂😂
Bilgiler için teşekkürler Arçelik
Gayet güzel arcelik severiz harika
Ütü yapmayı bile bilmiyorum gerçekten
Hızlı koş yakalanma evi terk et
Çöpe atıp yenilerini almak
O kadar da düşünmüyoruz ya :)
Keşke arçelik olsaydı diyorum 👍
Arcelik tavsiye edilir marka gibi marka
Ütü yapmayı pek beceremem 🤭😀
Aman tanrım didim derim hep
Yokmuş gibi davranıp kendimi yatağa atıp yatmak
Harika olur ürün bir gün almak isterim
lanet olsun der geçerdkm. yani
Bilgilendirme için teşekkürler
Arçelikten korkuyor olmam peki
Yorgunluk bitkinlik ve evlenmek isteği 😅
Hepsini tutup çöpe atasım geliyor.
Sipsak ütülüyorum bi saatimi almıyor 20 gömlek ;f
Çamaşır yıkama ve ütülemeyi sevmiyorum
Buyuk sorun. Bence acilen cozulmeli
Evet insanlar genelde böyle düşünüyor.
Aynen öyle doğru katılıyorum
Kaçmak olur Kaçmak olur Kaçmak olur
Ütü yapmak bana göre değil ilgilenmiyorum
Ben alışkınım ve terzilere taş çıkartıyorum 🤭
Denenebilir , hatta bir an önce
Bre bismillah der hepsini bir anda bitiririm
O an evlensem mi diye geçmiyor değil
Haha kadinlarin işi zor gerçekten