Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 5) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
koprulunope Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Keşke kendi kendine ütüyü yapan bir makine icat edilse de rahatlasak biraz dolapta bakıştığım ütü dağı selamlıyor şu an beni :D 0 0 Yorumla
Bjgjhjgjhjhjgh Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Hmm güzelll. vallaaaaa ütü markası önemli:) arceligin bu işi güzel yaptığını biliyordum ama bu waoww dedirtti 0 0 Yorumla
bilisaydan Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ütü mü? Aman Allahım korusun gerçekten çok zor geliyor. Yorgunluktan ölecek gibi hissediyorum ütü yaptığımda 0 0 Yorumla
tektekaysen Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl gömlekleri ütülerken her yerinin dümdüz olmasını sağlamak için ütü masasının etrafında dönen ben :D gerçekten ütü neden bu kadar zor hepimiz için 0 0 Yorumla
baharikomaraniko Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Birikmiş Ütüyü görünce ya da giyecek ütülü kıyafetim kalmayınca baygın bir göz deviriş sarıyo beni. içim ürperiyor :D 0 0 Yorumla
suedakaft Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Peki kendi kendine ütü yapan ütüyü ne zaman icat edecekler diye aklından geçen o an ve dağ olmuş kırışık giysilerin sana kahkahalarla gülmesi :D 0 0 Yorumla
Edaagüneş Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl 1. Ütülemek istemiyorum2. Ütülemek istemiyorum3. Ütülemek istemiyorum4. Ütülemek istemiyorum5. Ütülemek istemiyorum 0 0 Yorumla
asudesolmaz Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl ütü mü düşman başına :D ölmek istiyor ölemiyoruz gömlekler neden çizgisiz olmuyor derdi de son bulmuyor peki ya pantolonlar :) 0 0 Yorumla
alya2003 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Peki çamaşırları yıkayıp, kurutup, asıp toplu ütü yapmayan kaç kişiyiz¿ Sadece ihtiyacım olan kıyafeti ihtiyacım olduğu gün ütülerim ben🤷🏻♀️ 0 0 Yorumla
kübikimmm Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl Bilmiyorum bilmek istemiyorum. dağ gibi ütü biriktiricek cesaretim henüz Yok. hayatimda okadar büyük riskler henuz almıyorum 😱😱😇😇 0 0 Yorumla
Tuğçesoyer Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Şarkı açarak ve severek yapacak olursan ütü işi çok eğlenceli bence benimde ütüm Arçelik ve çok memnunum 0 0 Yorumla
tembel_writer Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl İlk yaptığım şey onca kıyafetin arasında kaç tane kıyafet benim diye düşünmek oluyor sonra geri kalanını zoruma gide gide yapıyorum 😂 0 0 Yorumla
EcRinPinKi Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Arçelik ütüler Çok kullanışlı ve şıkdır, buhar gücününde yüksek olması sayesinde ütü çok dert olmuyor bizim evde. tavsiye ederim ütü almak isteyenlere 0 0 Yorumla
ŞulePrety Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl arçelik aria ekspetle ne kadar kolaymış yarın bi arçeliğe uğrayıp fiyatlarına bakayım 1 0 Yorumla
saklısuklu Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Buharlı ütü ya da ütü istemeye istemeyen kıyafetler 0 0 Yorumla
seda-123456789 Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl bitmeyen bir ödev gibi geliyor bana bu ütü işi. çamaşır makinesi bu işi başarılı yapsa ne güzel olur 0 0 Yorumla
Gzmmmm02 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Favorim benim beee aşırı iyi bir şey tavsiye ediyorum 0 0 Yorumla
Uykusuz_senarist Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Çeyizime alacağım bnde. Kullanmak istefiğim ürün ve marka. 0 0 Yorumla
Ankakuşu3445 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Nasıl bitecek Kim yapacakKaç saat sürecekBu sıcak havada ütü mü yapılır :( 0 0 Yorumla
Paradissss Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ne kadar ertelersen ertele o ütü yapılacak ahahahha 0 0 Yorumla
Morpessa Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Fazla ütulenmesi gereken giysiler ve Arçelik Aria expert bir numara hem konfor hem teknik 0 0 Yorumla
eceyleeceledoğru Takip Et Xper 4 Yaş: 126 +1 yıl ütü yapmayı sevmem ütü de düzgün yapmıyorsa hiç sevmem 0 0 Yorumla
clennid Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Çok basit. Olabildiğince ütü yapacak şeyler almıyorum 0 0 Yorumla
huzursuzluğunesiri Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Yengemde var bu ütü cidden zahmetsiz ve jilet gibi oluyor 0 0 Yorumla
Serdinay Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kaldırıp atmak ama çözüm değil tabiki o anki halimi düşündüm 🙋♀️😂 0 0 Yorumla
ozgekızıl Takip Et Xper 1 Yaş: 42 +1 yıl Bu ütü yengemde vardı gerçekten çok iyiydi özellikleride fazlaydı ama alamadık maalesef 0 0 Yorumla
Structure Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Ütü çok önemli gerçekten. Ütüden nefret edene bile ütüyü sevdirir 0 0 Yorumla
yesilperi16 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Vallahi bazen o kadar gözüme büyüyor ki bunu anlatamam 0 0 Yorumla
Adabozda Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Aklımdan geçen tüm düşünceleri listelemişsiniz resmen 😌😌 0 0 Yorumla
KirstalTaç Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Her zaman ütü yapmakta üşünen biriyim... onun için kırışık olan giysiler almıyorum 0 0 Yorumla
falcımedyum89 Takip Et Xper 1 Yaş: 37 +1 yıl Arçelik demek yenilik demek yenilik demek Arçelik demek reklamları ile büyüdük iyi ki varsın Arçelik 0 0 Yorumla
pcnbırıste Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Ütü aslında kolay ama eğlenceli yanını bulursak tabi 0 0 Yorumla
Emremlty004400 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Cok mantikli olabilir bence cok iyi cok iyi cok iyii 0 0 Yorumla
Finansçı16 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Bu eve bir hanım lazım hanım. Erkek işi değil bu :) 0 0 Yorumla
Frukont Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl 6. Keşke robotum olsa diyip kendini robot gibi çamaşırlara yoğunlaştırısın. 0 0 Yorumla
metin354935 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Bence ütü bazen zevkli istir ya ben öyle dusünüyorum 0 0 Yorumla
Krst10 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Ütü yapmak beni öldürüyor ya. Daha çok kırışık ediyom çanaşırları 0 0 Yorumla
Xper28 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Arcelik yıllardır reklamını yapıyor iyi olduğunu düşünüyorum ama hic kullanmadım 0 0 Yorumla
akifcanfahri Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Arçelik demek yenilik demek, yenilik demek Arçelik demek. 0 0 Yorumla
HugoAl Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Allah kahretmesin derim ve başlarım. yapmak bişey yok. bizimhizmetçi yok 0 0 Yorumla
Nihat44 Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Bi nefes alır uzanır üşengeçlikten bir hafta sürer di 0 0 Yorumla
delibirmatematikçi Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Arçelik demek yenilik demek çamaşıra temizlik demek 0 0 Yorumla
AşkDoktoruKuzqun Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Ütü den nefret ediyorum gerisi önemli değil 0 0 Yorumla
TheDifferenceboss Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Evlenmek, biran önce birini bulup evlenmek 😁😁 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Keşke kendi kendine ütüyü yapan bir makine icat edilse de rahatlasak biraz dolapta bakıştığım ütü dağı selamlıyor şu an beni :D
Hmm güzelll. vallaaaaa ütü markası önemli:) arceligin bu işi güzel yaptığını biliyordum ama bu waoww dedirtti
Ütü mü? Aman Allahım korusun gerçekten çok zor geliyor. Yorgunluktan ölecek gibi hissediyorum ütü yaptığımda
gömlekleri ütülerken her yerinin dümdüz olmasını sağlamak için ütü masasının etrafında dönen ben :D gerçekten ütü neden bu kadar zor hepimiz için
Birikmiş Ütüyü görünce ya da giyecek ütülü kıyafetim kalmayınca baygın bir göz deviriş sarıyo beni. içim ürperiyor :D
Peki kendi kendine ütü yapan ütüyü ne zaman icat edecekler diye aklından geçen o an ve dağ olmuş kırışık giysilerin sana kahkahalarla gülmesi :D
1. Ütülemek istemiyorum
2. Ütülemek istemiyorum
3. Ütülemek istemiyorum
4. Ütülemek istemiyorum
5. Ütülemek istemiyorum
ütü mü düşman başına :D ölmek istiyor ölemiyoruz gömlekler neden çizgisiz olmuyor derdi de son bulmuyor peki ya pantolonlar :)
Peki çamaşırları yıkayıp, kurutup, asıp toplu ütü yapmayan kaç kişiyiz¿ Sadece ihtiyacım olan kıyafeti ihtiyacım olduğu gün ütülerim ben🤷🏻♀️
Bilmiyorum bilmek istemiyorum. dağ gibi ütü biriktiricek cesaretim henüz Yok. hayatimda okadar büyük riskler henuz almıyorum 😱😱😇😇
Şarkı açarak ve severek yapacak olursan ütü işi çok eğlenceli bence benimde ütüm Arçelik ve çok memnunum
İlk yaptığım şey onca kıyafetin arasında kaç tane kıyafet benim diye düşünmek oluyor sonra geri kalanını zoruma gide gide yapıyorum 😂
Arçelik ütüler Çok kullanışlı ve şıkdır, buhar gücününde yüksek olması sayesinde ütü çok dert olmuyor bizim evde. tavsiye ederim ütü almak isteyenlere
arçelik aria ekspetle ne kadar kolaymış yarın bi arçeliğe uğrayıp fiyatlarına bakayım
Buharlı ütü ya da ütü istemeye istemeyen kıyafetler
bitmeyen bir ödev gibi geliyor bana bu ütü işi. çamaşır makinesi bu işi başarılı yapsa ne güzel olur
Favorim benim beee aşırı iyi bir şey tavsiye ediyorum
Çeyizime alacağım bnde. Kullanmak istefiğim ürün ve marka.
Nasıl bitecek
Kim yapacak
Kaç saat sürecek
Bu sıcak havada ütü mü yapılır :(
Ne kadar ertelersen ertele o ütü yapılacak ahahahha
Fazla ütulenmesi gereken giysiler ve Arçelik Aria expert bir numara hem konfor hem teknik
ütü yapmayı sevmem ütü de düzgün yapmıyorsa hiç sevmem
Çok basit. Olabildiğince ütü yapacak şeyler almıyorum
Yengemde var bu ütü cidden zahmetsiz ve jilet gibi oluyor
Kaldırıp atmak ama çözüm değil tabiki o anki halimi düşündüm 🙋♀️😂
Bu ütü yengemde vardı gerçekten çok iyiydi özellikleride fazlaydı ama alamadık maalesef
Ütü çok önemli gerçekten. Ütüden nefret edene bile ütüyü sevdirir
Vallahi bazen o kadar gözüme büyüyor ki bunu anlatamam
Aklımdan geçen tüm düşünceleri listelemişsiniz resmen 😌😌
Her zaman ütü yapmakta üşünen biriyim... onun için kırışık olan giysiler almıyorum
Erkekler Ne Diyor
Arçelik demek yenilik demek yenilik demek Arçelik demek reklamları ile büyüdük iyi ki varsın Arçelik
Ütü aslında kolay ama eğlenceli yanını bulursak tabi
Cok mantikli olabilir bence cok iyi cok iyi cok iyii
Bu eve bir hanım lazım hanım. Erkek işi değil bu :)
6. Keşke robotum olsa diyip kendini robot gibi çamaşırlara yoğunlaştırısın.
Bence ütü bazen zevkli istir ya ben öyle dusünüyorum
Ütü yapmak beni öldürüyor ya. Daha çok kırışık ediyom çanaşırları
Arcelik yıllardır reklamını yapıyor iyi olduğunu düşünüyorum ama hic kullanmadım
Arçelik demek yenilik demek, yenilik demek Arçelik demek.
Allah kahretmesin derim ve başlarım. yapmak bişey yok. bizimhizmetçi yok
Bi nefes alır uzanır üşengeçlikten bir hafta sürer di
Arçelik demek yenilik demek çamaşıra temizlik demek
Bu kadar sabırlı olmak zor
Ütü yapmayı bilmiyorum yaaa
Ütü derdim ne yazık ki yok😂
Çok alakam olmadığı için yaşamadım
Ütü yaparken stres atıyorum resmen : )
O an olmekle ayni an maalesef
Allahım yardım et yok şöyle büyü müyü 🥺
Ütü den nefret ediyorum gerisi önemli değil
Sabır güzeldir çalışmak güzeldir.
Evlenmek, biran önce birini bulup evlenmek 😁😁
ewlenem dedım dun utu yaparken
Güzel paylaşım olmuş, elinize sağlık
Benim favorim her zaman tabiki Arçelik. 😎😎😎
Anam sağ olsun hiç beceremem ütü işini.
Kuru temizlemeye veriyorum
En iyisi :) herseyın kalitelisi
Ütü büyük sıkıntı hic sevmiyorum
Arcelik halledeer merak etmeyin