Dağ Gibi biriken ütünün en kolay yolu sabah giyeceğiniz kıyafeti ütüleyin ve geçin hepsini ütüleyince dolapta yine kırışıyolar sanki ama arçelik ütü konusunda gerçekten uzman bir marka
Ütü yapmak gerçekten çok zor ama katlanabilen ütüler favorim her yere götürürüm yanımda. Genellikle gömlek giydiğim için ütüsüz kıyafete tahammül edemiyorum
Her şeyin çaresi var ütünün yok dersem kızar mısınız? mğkemmel bir ütünün yapılabilmesi için kesinlikle hassas ayarlı olması önemli benim için. O zaman her şeyi ütüleyebiliriz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kıyafetlerin önünü ütülerken arkası tekrar kırışmasın artık
Okurken gülmekten gözümden yaş geldi gerçekten çok doğru tespitler. Ütü sevmeyenler dernek başkanı olarak bu yazıdan dolayı seni yapıyoruz. rozetini de çarpılı ütü yapıyoruz :D
ütü yapmaktan nefret edenler topluluğuna +1 de benden olsun. gerçekten zulüm gibi geliyor. ama ütü yapmak kolaylaşsın istiyorsak mutlaka iyi bir ürün tercih edilmeli
Ütü yapmak bazen çok hoşuma gidiyor bazen de nefret ediyorum. Özellikle yazın ütü yapmak ölüm gibi geliyor. Ama açacaksın şarkını dans ederek ütü yapacaksın işte o an ütü yapmayi seviyorum
onca kırışık kıyafeti görünce ben onlara onlarda bana bakıyor maalesef keşke pratik bir düzleştirici ütü geliştirilse derdimde olsa bile bu dönemde bir şey alınacağı kalmadı
1. Aman tanrim kim yapacak şimdi onca işi. 2. Aman sonra yaparım 3. Yok ütüle az işte biter hemen. 4. yarısını yapim yarısını sonra yaparım 5. şeytan derki:git yat boş ver
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ütü yapmiyorum üzerimde kirisiyor zaten ütülenicek pek kiyafetim yok zaten geneli pantolon tisört
Evimizdeki bütün beyaz eşyalar arçelik. avruparada dahil olmak üzere en başarılı beyaz eşya üreticisi. ütüleride mükemmel. anında çok kırışık elbiselerimi bile ütiliyebiliyorum.
Valla benim evimin ütüsü dahil olmazk üzere bütün beyaz eşyalarımız Arçelik. İyi ki zamanında Arçelik tercih etmişiz. Hem sağlam hemde pek bozulmuyor hemde kensi ürtetimimiz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ertelemek, ertelemek ve ertelemek. Kırışmayan giysiyi yakında icat etsek iyi olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ütü yapmıyorum kırışık giyiyorum genelde 😄 böyle giyinmek moda olmalı 😃
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ütü yapmayı çok seviyorum sadece ütü bozulmadan muhafaza etmekte zorlanıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ütü yapmak çok yorucu bi iş o yüzden ütünün markası kalitesi çok çok önemli işi kolaylaştırıyor teşekkürler Arçelik
Kızlar Ne Diyor
Dağ Gibi biriken ütünün en kolay yolu sabah giyeceğiniz kıyafeti ütüleyin ve geçin hepsini ütüleyince dolapta yine kırışıyolar sanki ama arçelik ütü konusunda gerçekten uzman bir marka
tülenecekler ütülenecekler bizimle birlikte gelecekler :) kesinlikle ütü yapmayı sevenlerin tarafındayım ben :) cam sileceğime mesela ütü yapayım tv yi açayım ütümü yapayım :)
ütü yapmayı sevmiyorum ama insallah bu hoslanmama olayını giderirrr
Ütü yapmak gerçekten çok zor ama katlanabilen ütüler favorim her yere götürürüm yanımda. Genellikle gömlek giydiğim için ütüsüz kıyafete tahammül edemiyorum
Her şeyin çaresi var ütünün yok dersem kızar mısınız? mğkemmel bir ütünün yapılabilmesi için kesinlikle hassas ayarlı olması önemli benim için. O zaman her şeyi ütüleyebiliriz.
Kıyafetlerin önünü ütülerken arkası tekrar kırışmasın artık
Okurken gülmekten gözümden yaş geldi gerçekten çok doğru tespitler. Ütü sevmeyenler dernek başkanı olarak bu yazıdan dolayı seni yapıyoruz. rozetini de çarpılı ütü yapıyoruz :D
ütü yapmaktan nefret edenler topluluğuna +1 de benden olsun. gerçekten zulüm gibi geliyor. ama ütü yapmak kolaylaşsın istiyorsak mutlaka iyi bir ürün tercih edilmeli
Ütü yapmak bazen çok hoşuma gidiyor bazen de nefret ediyorum. Özellikle yazın ütü yapmak ölüm gibi geliyor. Ama açacaksın şarkını dans ederek ütü yapacaksın işte o an ütü yapmayi seviyorum
onca kırışık kıyafeti görünce ben onlara onlarda bana bakıyor maalesef keşke pratik bir düzleştirici ütü geliştirilse derdimde olsa bile bu dönemde bir şey alınacağı kalmadı
1. Aman tanrim kim yapacak şimdi onca işi.
2. Aman sonra yaparım
3. Yok ütüle az işte biter hemen.
4. yarısını yapim yarısını sonra yaparım
5. şeytan derki:git yat boş ver
Ütü yapmiyorum üzerimde kirisiyor zaten ütülenicek pek kiyafetim yok zaten geneli pantolon tisört
Evimizdeki bütün beyaz eşyalar arçelik. avruparada dahil olmak üzere en başarılı beyaz eşya üreticisi. ütüleride mükemmel. anında çok kırışık elbiselerimi bile ütiliyebiliyorum.
Valla benim evimin ütüsü dahil olmazk üzere bütün beyaz eşyalarımız Arçelik. İyi ki zamanında Arçelik tercih etmişiz. Hem sağlam hemde pek bozulmuyor hemde kensi ürtetimimiz.
Ertelemek, ertelemek ve ertelemek. Kırışmayan giysiyi yakında icat etsek iyi olur
Ütü yapmıyorum kırışık giyiyorum genelde 😄 böyle giyinmek moda olmalı 😃
ütü yapmayı çok seviyorum sadece ütü bozulmadan muhafaza etmekte zorlanıyorum
Ütü yapmak çok yorucu bi iş o yüzden ütünün markası kalitesi çok çok önemli işi kolaylaştırıyor teşekkürler Arçelik
Zaten bir arcelik utüm var ama bu ozelljlerle cok pratik
Ütü seviyorum aslinda ama keske daha pratik bişey olsa buharlı ütü gibi kolay olur almayi dusunuyorum zaten
Annemin ütüsü göstericem biraz sonra gerçekten göğsü kabarıcak :) bir ürünü reklamdan önce alınca çok mutlu oluyor :)
ütüden hiç anlamıyorum. yapmaktan da nefret ederim ama annem arçelik kullanıyo :) vazgeçilmez ütüsü yani
ütüye göz deviren ben ütü beğenen yine ben :D deli gibi ütü yapıcam aria expert sipariş verdim :D delirmedim çok beğendim
ütü yaparken buhar banyosu yapmamak için ve kıyafetlerimin üstünde yanık izi görmek istemediğim için aldığım mükemmel ütüm
ütü yaparken belim kırılıyor onu gectim ütüyü güzelce de yapamıyom zaten ütü yapmak pismanlıktır hahshs
Ütü yapmak Herkese çok meşakkatli bir işmiş gibi gelir hep. Bana nedense evde işler arasında yapmaktan en zevk aldığım işlerin başında gelir.
Ütü yapmak her insanın korkulu rüyası bence aklımdan geçenleri söylemişsiniz. Bu ütü tüm algıları yıkacak gibi
Kaldığım yurdun en sevdiğim yanı ablaların ütümüzü yapıyor olması :) kendinizi sevdirin ütünüzü birine kitleyin :D ütü bence korkunç bir iş
Ütü yaparken dalıp kıyafet delen ben için harika bir haber bu benim gibiler varmış. Ütü gerçekten evlat olsa eldivenle sevilirmiş :D
ütü bence çok eğlenceli uya çok güzel de yaparım acaba son ütücü diye ütücü açsam gelir misisniz KScanlar :D
Erkekler Ne Diyor
Yahu ütü olayı hiç bitmeyen dert... loop u en güzel çözen ütü Arcelik utu
Ütülemek düzeltmek bazen iyi gelir ruh sağlığı açısından
Çamaşır yıkamak asmak kurutmak ütülemek ve katlamak... yapmıyorum o kadar 😁
Bu işin uzmanı olan ben çelik arcelik teşekkür ederiz
Cidden ne kadar yapmak istemesemde mecbur olduğum için yapmak zorundayim :)
Gözümde dağ gibi gözükmez zaten bütün işi makine yapıyor
Bizim evde ben yıkamadığım için üsyüme alınmama gerek yok gibi.
Bir taraftan başlamak en iyisi, ütün iyiyse sorun yok..
Hızlı hızlı bitirmeye çalışıyorum yoksa çok uzun sürüyor.
Sinir krizi geçiriyorum düzenli olmak isteyen ama düzensiz bir insanım
Bunu kim utilicek
Kim uğraşacak
Yine mi
Bıktım
sevicem utunu
Ben daha elbise ütülemediğim için bir şey diyemem ama güzele benziyor
...
Ütüleri görünce elbiselerin hepsini atmak istiyorum
Öyle değil de çamaşır makinesinden hazır ütülü çıkan bir teknoloji iyi olurdu
Ütü bana pazar akşamlarını hatırlatıyor ve nefret ediyorum, yaşasın kırışık elbiseler
ütü yapmayı hiç sevmiyorum ama bazen mecbur kalıyorum emegin için teşekkürler
Şahsen ben kadın olsam gözüm korkar ama erkek olduğum için elini bile surmem
bakışırız genelde sonra bi of çekerek yatağa atlardım
Buraya gelip hâlâ altı yanık ütüyle gömleğini ütülemeye çalışan brolarima selam olsun
Bu ne ara bu kadar birikti neyse hadi makinaya atayım amaan boş ver yarın yaparım (yapmadı)
ütü yapmıyorum xd annanem var evde o yapıyor sağolsun
Kurutmasıda ayrı dert. Hava soğuk olunca uzun sürüyor kuruması.
Arçelik Aria Expert cidden çok güzel ve randımanlı bir ürün. Teşekkürler
Normal bir sıradan ütüyle çile iken teknolojik utulerle her şey çok basit
Ütü bazen zaman alabiliyor ve de zor olabiliyor ama hiçbir zaman ertelememeli
Her işi zamanında yaparım onun için sorun yaşamıyorum
Keşke bir ARÇELİK kurutma makinam olsa da kırışmadan ütülenmiş çıksa makinadan
Bir erkek olmama rağmen ütü yapmayı çok severim çok güzel bir marka arçelik muhteşem
Ütü yaparken annem 20 saniyede bitirirdi benimse 10 15 dakkamı alırdı
Utu yapmak sabrı ogretir ve cok guzeldir kolay gelsin