#hiçdüşünme mek için kesinlikle bu ütüye ihtiyacım var. çünkü iyi ütülenmemiş kıyafetle dışarı çıkmaktansa evde oturmayı tercih ederim ben. takıntılı düzen delileri bilir bunu :) kombini gösteren ütüdür.
#hiçdüşünme etiketi ile arçelik arıa expert akıllı ütü yü gördüm seneye düğünüm var kesinlikle ilk çeyizliğim bu olacak harika ötesi özellikleri olan bi ütü kısa sürede bitirerek göz devirmelerimize son verecek resmen :D
ütü yapmanın kızlara yapıştırıldığı bu ülkede erkeklerin daha çok yporumda bulunması peki :D gerçekten korkunç bir icat ama iyi ki var kırışık gömleğe de tahammül edebileceğimi düşünmüyorum ciddi anlamda :)
Benim gibi temizlik manyakları iyi bilir ütü olmazsa olmazımızdır. O yüzden üşenmeden, göz devirmeden harekete geçip jilet gibi pantolonlar ve gömleklerle gezmek istiyoruz :) ama bayağı komik bir anlatım olmuş elinize sağlık :)
ütüler ütüler ütülenmeyi bekleyen gömlekler, kırışmış pantolonlar ve temizlik timsali iç çamaşırları. benim gibi temizlik takıntılıları bilir bir ütüyle ölmeyecek bir mikrop yoktur. o yüzden ütü iyi ki var
Kimse ütülemezse bence hiç göze batmaz alışılır ve bu saçma adetten kurtulunur. ha tabi mikrop ölsün hesabindaysaniz ozaman isteyen çamaşırlarını ütülesin oda görülmediği için herkes yapmaz toptan kurtuluruz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ütü yapmıyorum hiç sevmem anca gömlek falan olacak tshirtte giymem hep dar üzerime oturan şeyler. Tasarruf işte
ütüden nefret ettiğim kadar hiçbi ev işinden nefret etmiyorum ya. cidden bakışıyoruz kötü kötü her seferinde bende arçelik arıa alıcam belki biraz severim
üt paylaşımına erkeklerin kadınlardan çok yorumda bulunması peki :D gerçekten hepimiz için kabus olabiliyor. Bu yüzden en doğru ütü tercihi için Arçelik'e uğramak şart oldu :)
ütü yaparken kol kası yapanlar derneğinden selam olsun arçelik bizi buhar gücü ile daha kısa sürede ütüyğ bitirecek teknolojiyi geliştirmiş. harika bir ürün
yakası paçası düzgün olsun diye öyle mi çevirsem buradan mı yerleştirsem ütü masam mı yamuk benim :D başım dönüyor bu ütüler bitmiyor derken arçelik arıa ile karşımıza çıkıyor resmen :)
ütü yapmayı herkes bilmeli, şahsen ben öğrendiğim ailemle yaşadığım dönemde bile kendim yaptığım için çok mutluyum. ev işinin cinsiyeti olmaz beyler tabularınızdan kurtulun. kızlar siz de zorla yaptırın kocalarınıza adam olsunlar
Kızlar Ne Diyor
Ben ütü seviyorum ya benlik sıkıntı yok djshagd ama en fazla 3 parça :D
Arcelik gercekdrn iyi bir firma iyi ki varsin arcelik
Güzel yazı ama ütü işi yine otomatik değişen bir şey yok
ütüden nefret ederim asla elimi dahi sürmem hep annem yapıyor abi bitmez ki yığınla kıyafet
Ütü yapmayı seviyorum
Ütü de kaliteli ise tadından yenmez
Nerden bilinebilir ki ben hiç ütü yapmam hep birine yaptırırım
Tüh, eve yeni ütü almıştım. Evlenirsem kendime bundan alayım, ütü malum 😂
Ütü yapmayı seviyorum ya ev işleri yaparken keyif alıyorum ne bileyim halama benzemişim 😂😂
Nana nin yüzüğünden olsa üflesem ve Hepsi ütülenmis olsa diyorum
Yaa ütü dedinde birsürü ütülenecek var moralim bozuldu şimdi😂
Ben sevmiyorum ütücüye veririm o yapar eger cok biriktirdiysem
Elinize sağlık aslında hepsi ütü yapmadan önce kişinin düşündüğü şeyler
Biran önce işe koyulur kolları sıvarım. İş yapmazsam bittmez çünkü.
Ütü denilince arçelikten üstün bir marka görmüyorum
#hiçdüşünme mek için kesinlikle bu ütüye ihtiyacım var. çünkü iyi ütülenmemiş kıyafetle dışarı çıkmaktansa evde oturmayı tercih ederim ben. takıntılı düzen delileri bilir bunu :) kombini gösteren ütüdür.
#hiçdüşünme etiketi ile arçelik arıa expert akıllı ütü yü gördüm seneye düğünüm var kesinlikle ilk çeyizliğim bu olacak harika ötesi özellikleri olan bi ütü kısa sürede bitirerek göz devirmelerimize son verecek resmen :D
ütü yapmanın kızlara yapıştırıldığı bu ülkede erkeklerin daha çok yporumda bulunması peki :D gerçekten korkunç bir icat ama iyi ki var kırışık gömleğe de tahammül edebileceğimi düşünmüyorum ciddi anlamda :)
Benim gibi temizlik manyakları iyi bilir ütü olmazsa olmazımızdır. O yüzden üşenmeden, göz devirmeden harekete geçip jilet gibi pantolonlar ve gömleklerle gezmek istiyoruz :) ama bayağı komik bir anlatım olmuş elinize sağlık :)
ütüler ütüler ütülenmeyi bekleyen gömlekler, kırışmış pantolonlar ve temizlik timsali iç çamaşırları. benim gibi temizlik takıntılıları bilir bir ütüyle ölmeyecek bir mikrop yoktur. o yüzden ütü iyi ki var
Kimse ütülemezse bence hiç göze batmaz alışılır ve bu saçma adetten kurtulunur. ha tabi mikrop ölsün hesabindaysaniz ozaman isteyen çamaşırlarını ütülesin oda görülmediği için herkes yapmaz toptan kurtuluruz
Ütü yapmıyorum hiç sevmem anca gömlek falan olacak tshirtte giymem hep dar üzerime oturan şeyler. Tasarruf işte
vallahi bizde arçelik marka kullanıdığımız için. ütüler çok kolay :). onun için aklımıza hiç düşünce takılmıyor.
Yine mi, ne zaman yapsam, off, püfff ve diğer tüm yakınmalar
Herşeyin başında gelen o üşenme hissini sakın unutmayın
Ben hiç ütü yapmıyorum. Düz güneş altına serdiğimde ütülenmiş oluyor 😀
Sonra utulerim diyip
Yatağın üstüne koyarım
Akşam olur yataktan alır başka yere koyar uyurum hep başka gune kalir
ütüden nefret ettiğim kadar hiçbi ev işinden nefret etmiyorum ya. cidden bakışıyoruz kötü kötü her seferinde bende arçelik arıa alıcam belki biraz severim
üt paylaşımına erkeklerin kadınlardan çok yorumda bulunması peki :D gerçekten hepimiz için kabus olabiliyor. Bu yüzden en doğru ütü tercihi için Arçelik'e uğramak şart oldu :)
ütü yaparken kol kası yapanlar derneğinden selam olsun arçelik bizi buhar gücü ile daha kısa sürede ütüyğ bitirecek teknolojiyi geliştirmiş. harika bir ürün
yakası paçası düzgün olsun diye öyle mi çevirsem buradan mı yerleştirsem ütü masam mı yamuk benim :D başım dönüyor bu ütüler bitmiyor derken arçelik arıa ile karşımıza çıkıyor resmen :)
Erkekler Ne Diyor
Evimde kullandığım tüm beyaz eşyalar @Arçelik bence Dünyanın en iyi Markası teşekkürler
@Arçelik
Ben erkek olmama ragmen ütü sevmişimdir.. bir yerden başlarım...
Ütüleme zor iştir, iyibir ütü işinizi çok kolaylaştırır
Arçelik demek yenilik demek. Hanıma sürprizler Arçelikten
zaten arçelik kullanıyoz, bu modelinide alıp deneyelim bi bakalım nasılmış.
Ben o ise bakmiyorum Şimdi başlasam yine sabaha kadar sürecek.” diyerek ütünün başından uzaklaşmaya niyetlenirsin. Ama mecbur cevapladım 🤗
Teknolojinin ilerlemesi ile ütünün de zorluk zahmetli yoruculuğu ortadan kalkıyor
Arçelik bu işin bir numarası 👌
Pek o derdim olmuyor ama anneler ve eşler için büyük sorun tabiki
ütü yapmayı herkes bilmeli, şahsen ben öğrendiğim ailemle yaşadığım dönemde bile kendim yaptığım için çok mutluyum. ev işinin cinsiyeti olmaz beyler tabularınızdan kurtulun. kızlar siz de zorla yaptırın kocalarınıza adam olsunlar
Bizde hiç sıkıntı değil buhar basınçlı ütü ile saatler bile almıyor. Üstünde hafif gezin ve dumduz
Kullandığım bir ütü var ancak Arçelik değil. 2-3 marka denedim bundan sonra kullanacağım markayı buldum
Ütü yapmıyorum ama kadınların en sevmediği ev işlerinden biri duyuyorum bunu
Sadece kendi elbiselerimi ütülediğim için bana eğlenceli geliyor
Açık konuşmak gerekirse ev işi inanılmaz zor ve yorucu. Bir ara anneme yardım edeyim dedim fakat ne kadar zor olduğunu bizzat deneyimlemiş oldum :D
Acaba hangisini ütülesem
Aman sonra yaparım
Ütüsüz giyerim bir şey olmaz
Ütü gerektirmeyen şeyler mi alsam
Acaba bunu kime yaptıra bilirim
en kısa zaman da ütü yapan bir yapay zekalı robot tasarlamalıyım :)
Bu kadar ütü ne zaman bitecek
Ütüyü yap yap bitmiyor
Haftanın her günü gömlek giydiğimden dolayı bu iş tam bir çile ya
Kadınlar bu kadar istememezlik yapıyorıarsa birde erkekleri düşünün)))
Dağ gibi de olsalar sorun yok seviyorum. utu yapmasi ni
Gömlek de giymeyivereyim bugün
Annem bana mı gelse
Ben annemlere mi gitsem
Ütücü bulabilir miyim
Ütüsüz giy arabada zaten kırışmıyor mu
Dağ film nden bir sahne geliyor sadece aklıma oda ütüyü vriceksin eline sonra bir güzel becerecek sın
Bir kez ütüden sonra düzgünce katlayınca uzun süre gerek kalmıyor ütüye.. 1 ay hiç ütü yapmadan giydim hastane önlüğümü
1-Hokus Pokus
2- Açıl susam açıl
3- expando Pandora
4- Allah'ım bir mucize
5- Vira bismillah...
Ütü yapmak benim çok hoşuma gidiyor. Sırf zevkli diye buhar fışkırttıyorum :D O buhar çıkarkenki ses ve ısı mükemmel
Bunları şimdi kim ütüliyecek
Daha sonra mı yapsam
Biraz telefona bakim yaparım
Şu video bitsin kalkacam
Yemek yiyim başliyacam
Yurtta kalınca ütülemeye fırsat kalmıyor, hâliyle gömlekleri eve bırakıyoruz. Gömlek için birkaç sene beklemem lazım.
Ütü bazı insanlara çok zormus gibi geliyor ama giyinerken o durumu düşünmüyorlar
Yalnız yasayan biri olarak ütü yapmak eglenceli bir Hal alıyor... Ben seviyorum ütü yapmayı
Ütü almayı düşünüyorum bakalım ya her şey çok pahalı ikinci el bakıyorum